Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Portale internetowe walczą o klientów
Z biegiem czasu w internecie pojawia się coraz więcej konkurencyjnych platform, które umożliwiają zamawianie jedzenia przez internet.
Foodpanda, PizzaPortal, Skubacz.pl. to przykłady portali, z których korzystają internauci. Wybierając tego typu udogodnienia klienci mają możliwość porównania ofert wielu restauracji zebranych w jednym miejscu. Restauracje natomiast zyskują dodatkowy kanał dystrybucji. Sam portal za każde złożone zamówienie ma naliczana marżę.
Z powodu rosnącej konkurencji portale prześcigają się w uatrakcyjnianiu swoich stron aby przyciągnąć jak największą liczbę zamawiających. Największa bitwa toczy się pomiędzy PizzaPortal a Foodpanda.pl.
Pierwszy z nich działa w Polsce od 2010 roku oraz współpracuje z OnlinePizza Nordern Group, która należy do niemieckiego Delivery Hero. System ten dostępny jest w 14 krajach na świecie. Z kolei Foodpanda.pl działa na polskim rynku dopiero od roku i również ma niemieckie korzenie. Grupa Rocket - Internet, która stoi za tym portalem działa w 28 krajach na świecie.
Znaczną rolę na polskim rynku odgrywają również takie portale jak Pyszne.pl lub Skubacz.pl, które mają w bazie około tysiąca restauracji.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Dynamiczny rozwój Grupy Hotelowej Orbis
Scania przetestuje autokary w tunelu klimatycznym
Historia krótkiego lotu OLT Express
Chorwacja promuje się w Polsce