Ogłoszenia
Ogłoszenia
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
Co zrobić, by klient powrócił do hotelu?
Jak zwiększyć obroty usług hotelowych o 20-30% dzięki indywidualnej i unikatowej obsłudze klienta - tego dowiedzą się uczestnicy szkolenia poprowadzonego pod tym tytułem przez firmę SANA Consulting. Szkolenie odbędzie się 3 października - pierwszego dnia V Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2012, w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.
"Złapać" klienta nie jest tak łatwo jak go zatrzymać, a jeszcze trudniej jest sprawić, by klient powrócił. Co zrobić, by gość, który raz skorzystał z usług danego hotelu, następnym razem również się w nim zatrzymał i co więcej - zwiększył wydatki na ofertę usług dodatkowych (gastronomia, SPA) - zdradzą eksperci prowadzący szkolenie.
Uczestnicy wydarzenia będą mogli poznać perspektywę konsumenta i decydenta - ich wartości, motywacje, ścieżki zakupu usług hotelarskich. Dowiedzą się, jaki wpływ ma poziom obsługi klienta na satysfakcję i lojalność gości, a przede wszystkim na zwiększenie aktywności, które budują strukturę wydatków na etapie wyboru i podczas pobytu klienta w hotelu. Podczas szkolenia zostaną m.in. przedstawione wyniki pierwszego w Polsce badania, przeprowadzonego innowacyjną techniką pogłębionego wywiadu strukturyzowanego, wykonanego w podziale na segmenty: economy, premium i VIP, a dotyczącego wartości, potrzeb i motywacji konsumentów. Prowadzący omówią również mocne i słabe strony polskiej obsługi klienta na podstawie badania przeprowadzonego w 2012 roku w oparciu o metodologię Tajemniczy Klient, na próbie 150 hoteli zlokalizowanych w Polsce. Nie zabraknie dyskusji na temat wskaźnika satysfakcji konsumentów, do której punktem wyjścia staną się wyniki badania przeprowadzonego w oparciu o autorską metodologię organizatora warsztatów - bazującą m.in. na shopper marketingu. W szkoleniu można uczestniczyć bezpłatnie, należy jedynie wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na www.worldhotel.pl i przesłać na podany w formularzu adres. Organizatorzy przyjmują zgłoszenia do dnia 28 września.
Interesująco zapowiada się również inne wydarzenie z programu targów - konferencja "Prawo autorskie - jak korzystać z utworu w działalności hotelowej i eventowej?", którą przygotowało Stowarzyszenie Autorów ZAiKS. Okazuje się, że umilanie czasu gościom hotelowym poprzez odtwarzanie muzyki też kosztuje. Jakie zatem są obowiązki użytkownika? Komu płacić, za co i ile? Tego dowiedzą się słuchacze konferencji. Prowadzący nie tylko wyjaśni najważniejsze terminy, jak pola eksploatacji utworów, ale opowie również o sposobach wykorzystania utworów w działalności hotelowej oraz zasadach zgodnego z prawem korzystania z utworów. Nie zabraknie też krótkiej charakterystyki różnych organizacji zbiorowego zarządzania utworami, a w szczególności ich zadań i uprawnień. W konferencji, która odbędzie się drugiego dnia targów - 4 października, można uczestniczyć bezpłatnie.
Wszystkich zwiedzających Targi WorldHotel, w tym uczestników wydarzeń towarzyszących (konferencje, seminaria, warsztaty, itp.) obowiązuje rejestracja. Można jej dokonać na miejscu (wypełnienie formularza) lub za pośrednictwem Internetu na www.worldhotel.pl/rejestracja. Osoby zarejestrowane on-line zwolnione są z opłaty za wstęp na targi. Więcej informacji i pełny program targów można znaleźć na stronie organizatora www.worldhotel.pl
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Wybrano najlepsze prace
Dział targi, konferencje, workshop:
Starsze aktualności:
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
Ryanair rozwija połączenia z Gdańska
Novotel Katowice Centrum w nowej odsłonie
Producent samolotów zmieni nazwę?
II Poznański Bieg Kelnerów już w sobotę
Najdłuższa w Polsce trasa do nordic walkingu
Przewoźnicy się biją, turysta korzysta
Polacy nie odwracają się od biur podróży
Wracają bezpośrednie połączenia do USA
Amadeus łagodzi efekt cieplarniany?
Best Western Hotel Felix - coś dla Pań
Sezon na Śląskie - hotele będą tańsze o połowę?
Kraków: easyFairs FOOD-to-GO zbliża się wielkimi krokami
Dziedzictwo Kulinarne w zachodniopomorskim
Z kim lepiej nie latać? Czarna lista linii lotniczych
Dwóch inwestorów zainteresowanych kupnem spółki PLL LOT
Jak promować swoje usługi w internecie?
Kampania Bezpieczne Karkonosze
Ośrodki Interferii zmieniają wygląd
Zatrudnię - kucharz Toruń Bydgosz Okolice
