TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Co zrobić, by klient powrócił do hotelu?

Jak zwiększyć obroty usług hotelowych o 20-30% dzięki indywidualnej i unikatowej obsłudze klienta - tego dowiedzą się uczestnicy szkolenia poprowadzonego pod tym tytułem przez firmę SANA Consulting. Szkolenie odbędzie się 3 października - pierwszego dnia V Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2012, w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.


"Złapać" klienta nie jest tak łatwo jak go zatrzymać, a jeszcze trudniej jest sprawić, by klient powrócił. Co zrobić, by gość, który raz skorzystał z usług danego hotelu, następnym razem również się w nim zatrzymał i co więcej - zwiększył wydatki na ofertę usług dodatkowych (gastronomia, SPA) - zdradzą eksperci prowadzący szkolenie.

Uczestnicy wydarzenia będą mogli poznać perspektywę konsumenta i decydenta - ich wartości, motywacje, ścieżki zakupu usług hotelarskich. Dowiedzą się, jaki wpływ ma poziom obsługi klienta na satysfakcję i lojalność gości, a przede wszystkim na zwiększenie aktywności, które budują strukturę wydatków na etapie wyboru i podczas pobytu klienta w hotelu. Podczas szkolenia zostaną m.in. przedstawione wyniki pierwszego w Polsce badania, przeprowadzonego innowacyjną techniką pogłębionego wywiadu strukturyzowanego, wykonanego w podziale na segmenty: economy, premium i VIP, a dotyczącego wartości, potrzeb i motywacji konsumentów. Prowadzący omówią również mocne i słabe strony polskiej obsługi klienta na podstawie badania przeprowadzonego w 2012 roku w oparciu o metodologię Tajemniczy Klient, na próbie 150 hoteli zlokalizowanych w Polsce. Nie zabraknie dyskusji na temat wskaźnika satysfakcji konsumentów, do której punktem wyjścia staną się wyniki badania przeprowadzonego w oparciu o autorską metodologię organizatora warsztatów - bazującą m.in. na shopper marketingu. W szkoleniu można uczestniczyć bezpłatnie, należy jedynie wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na www.worldhotel.pl i przesłać na podany w formularzu adres. Organizatorzy przyjmują zgłoszenia do dnia 28 września.

Interesująco zapowiada się również inne wydarzenie z programu targów - konferencja "Prawo autorskie - jak korzystać z utworu w działalności hotelowej i eventowej?", którą przygotowało Stowarzyszenie Autorów ZAiKS. Okazuje się, że umilanie czasu gościom hotelowym poprzez odtwarzanie muzyki też kosztuje. Jakie zatem są obowiązki użytkownika? Komu płacić, za co i ile? Tego dowiedzą się słuchacze konferencji. Prowadzący nie tylko wyjaśni najważniejsze terminy, jak pola eksploatacji utworów, ale opowie również o sposobach wykorzystania utworów w działalności hotelowej oraz zasadach zgodnego z prawem korzystania z utworów. Nie zabraknie też krótkiej charakterystyki różnych organizacji zbiorowego zarządzania utworami, a w szczególności ich zadań i uprawnień. W konferencji, która odbędzie się drugiego dnia targów - 4 października, można uczestniczyć bezpłatnie.

Wszystkich zwiedzających Targi WorldHotel, w tym uczestników wydarzeń towarzyszących (konferencje, seminaria, warsztaty, itp.) obowiązuje rejestracja. Można jej dokonać na miejscu (wypełnienie formularza) lub za pośrednictwem Internetu na www.worldhotel.pl/rejestracja. Osoby zarejestrowane on-line zwolnione są z opłaty za wstęp na targi. Więcej informacji i pełny program targów można znaleźć na stronie organizatora www.worldhotel.pl




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Centrum MT Polska Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2012 w Warszawie Warszawa obsługa klienta usługi hotelowe ekspert hotel klient konsument




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję