Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
Telepizza walczy o kolejnych franczyzobiorców
Telepizza rozpoczęła walkę o kolejnych franczyzobiorców. Marka chce powiększyć liczbę nowych restauracji koncentrując się na maksymalnym zwiększeniu zysków biorców licencji. Jak na razie Telepizza stworzyła specjalną ofertę dla partnerów w Krakowie.
W 2012 roku otwarto dwie placówki franczyzowe pod szyldem Telepizzy, z czego jedną w Grudziądzu. Do końca roku zostaną uruchomione kolejne dwie restauracje. Obecnie marka prowadzi negocjacje z kandydatami na franczyzobiorców zwracając szczególną uwagę na lokalizację, konkurencję na lokalnym rynku oraz liczbę potencjalnych klientów. Telepizza poszukuje także we własnym zakresie miejsc pod przyszłe pizzerie. Franczyzobiorcy, którzy są zainteresowani współpracą z marką mogą otworzyć pojedynczy lokal, zainwestować w kilka pizzerii jednocześnie, albo prowadzić restaurację, która była do tej pory własnością sieci.
Obecnie Telepizza koncentruje się na rynku w Krakowie. W dniach 15-16 listopada odbędzie się tutaj spotkanie informacyjne dla kandydatów na franczyzobiorców. Zostaną wtedy zaprezentowane najważniejsze zagadnienia, między innymi związane ze współpracą licencyjną. Potencjalny inwestor musi posiadać na start minimum 100 tysięcy zł. W chwili obecnej w Polsce funkcjonują 53 placówki franczyzowe oraz 60 własnych Telepizzy.
Marka rozwija się nie tylko dzięki coraz większej liczbie restauracji, ale również rosnącej sprzedaży oferowanych produktów. Nowe rozwiązania wdrażane przez firmę mają podnieść efektywność pracy placówek. Zmiany w systemie zamówień online zwiększyły sprzedaż za pośrednictwem internetu o ponad 9 procent. Telepizza jako lider na polskim rynku w sprzedaży z dostawą do klienta sprzedaje rocznie ponad 6 mln sztuk pizzy.
Na całym świecie hiszpańska sieć Telepizza około 1000 restauracji. Jej placówki znajdują się w Polsce, Hiszpanii, Portugalii, Chile, Peru oraz Kolumbii. Na polskim rynku marka działa już 20 lat.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
S3 gotowa w całości. Pomorze Zachodnie czeka na czeskich
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Starsze aktualności:
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
Odra 2014 dla turystów. Drugi przetarg na budowę statków pasażerskich
Co dalej z turystyką na Krymie?
Odszkodowania za overbooking w samolocie
Parkingi w polskich hotelach ze StayPoland
Skutki stołowania się w fast-foodach
Jak przygotować się do samochodowej podróży?
Lufthansa wydała przewodnik dla rodziców podróżujących samolotem z dziećmi
III edycja MP Exerience- Polska Centralna
Hotel Anders zaprasza do Restauracji Mistrzów
Nowy projekt Premium Food Restaurants
Będzie nowy minister sportu i turystyki?
Pomoc - prośba o wypełnienie ankiety
