Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Rusza kolejna edycja konkursu Hotel Przyjazny Rodzinie
Ruszyła siódma edycja kampanii i konkursu Hotel Przyjazny Rodzinie.
W sezonie 2014/2015 akcja zyskała nową, bardziej czytelną stronę internetową. Organizatorzy podjęli także pierwsze kroki, by logo Hotel Przyjazny Rodzinie było rozpoznawalne nie tylko na terenie Polski, ale całej Unii Europejskiej.
Obecnie trwa zbieranie zgłoszeń hoteli do tegorocznej edycji. Ten etap zakończy się 30 czerwca br., ale już w tej chwili można korzystać z nowej strony kampanii. Rodzice zyskali teraz możliwość łatwego wyszukiwania hoteli z aktualnym certyfikatem, z podziałem na regiony i województwa. Mają także dostęp do wielu istotnych informacji o zgłoszonych hotelach, a także o atrakcjach dla dzieci, nie tylko w danym hotelu, ale również w jego okolicy.
"Nowa strona kampanii spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem zarówno wśród rodziców, jak i hotelarzy. Każdy z hoteli, biorących udział w VII edycji ma swoją podstronę, na której udostępniamy pełne informacje o jego usługach, otrzymane certyfikaty i statuetki oraz relacje z audytu Kapituły i Tajemniczego Gościa. Cieszę się bardzo, że Hotel Przyjazny Rodzinie to rozpoznawalna marka, która kojarzy się z wysoką jakością produktu hotelowego dla dzieci. Liczni rodzice potwierdzają, że kierują się naszymi audytami i dzięki temu mogą bez obaw wybierać hotele na rodzinne wyjazdy nawet w ostatniej chwili." - powiedziała Violetta Hamerska, Przewodnicząca Kapituły konkursu i pomysłodawczyni kampanii.
Siódma edycja jest jednocześnie pierwszą, która wyprowadza akcję poza granicę Polski.
W listopadzie ubiegłego roku logo HPR zostało zarejestrowane w Alicante i jest chronione na terenie Unii Europejskiej. Dodatkowo, organizatorzy planują więcej działań, przyciągających uwagę rodziców z zagranicy. Mają one zaprezentować Polskę i polskie hotele jako idealny cel na rodzinne weekendy i urlopy.
Niebawem pojawi się również angielska i niemiecka wersja strony www.rodzinawhotelu.pl, a związane z akcją hotele przygotowują oferty pod kątem rodziców z zagranicy.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
IGHP: listopad z lepszymi wynikami niż rok
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
Orbis na rzecz ochrony najmłodszych
EasyJet wprowadza system przydziału miejsc
Zmiany w zarządzie Sfinks Polska
Polacy bagatelizują ubezpieczenia?
Nowe Eurowings rozpoczynają sprzedaż
Potrzebni wykwalifikowani kucharze i szefowie kuchni
Kto ma odwagę krytykować Gessler?
Kołobrzeg - Baltic Plaza Medi SPA**** zaprasza
Wycieczka do Lourdes - ostatnie miejsca
cena biletu z grudziądza do warszawy.1 osoba normalny dzięki
