Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
WizzAir zgubił bagaże polskich podróżnych
Zagubienia i uszkodzenia bagażu to sytuacje, z którymi zazwyczaj borykają się pojedynczy podróżni. Tym razem jednak WizzAir wysłał walizki wszystkich pasażerów jednego lotu do zupełnie innego miasta.
Ofiarami karygodnego zaniedbania stało się 150 osób lecących z Rzymu do Gdańska. Po wylądowaniu okazało się, że linie lotnicze wysłały ich bagaże do... Rumunii. Wszyscy dowiedzieli się o zajściu, kiedy już oczekiwali na odbiór swoich walizek. Pasażerów poproszono o wypełnienie reklamacji i odesłano do domu. Wśród poszkodowanych znalazły się osoby, które w zaginionym bagażu miały klucze do domów i samochodów.
"Sytuacja była mocno stresująca. Niektórzy ludzie byli bez kluczy do mieszkań czy samochodów, większość marynarki i kurtki miała w bagażach, więc w krótkim rękawku wracali do domów o północy, przy temperaturze 8 stopni" - opowiedział o całym zajściu jeden z poszkodowanych podróżnych. Wielu pasażerom puściły nerwy mimo, że w punkcie reklamacji starano się obsłużyć ich jak najszybciej.
Całą sytuację komentuje Michał Dargacz z Portu Lotniczego w Gdańsku - "Wszystko jedno, kto czego nie dopełnił na lotnisku Rzym Ciampino, winny jest przewoźnik. Do takich sytuacji dochodzi bardzo rzadko, u nas po raz pierwszy, odkąd pamiętam".
Zaginione bagaże już udało się odzyskać. W ciągu dwóch dni wszystkie dotarły do Gdańska. Powody zdarzenia są obecnie wyjaśniane przez WizzAir.
Zgodnie z prawem za bagaż rejestrowany od momentu jego nadania, aż odbioru przez właściciela na docelowym lotnisku odpowiada przewoźnik.
Na całym świecie statystycznie gubi się średnio 9 walizek na 1000 pasażerów.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Przewoźnik gubi bagaże pasażerów
[2013-10-23 19:27 164.126.8.*]
A kto to widział zostawiać w bagażu głównym klucze?! A może jeszcze gotówke!? A głowę? Niestety bagaże gubią sie i trzeba taką sytuację przewidzieć. Magda.pilot wycieczek odpowiedz »
Dział dla turystów:
FlixBus: Polacy chcą podróżować na
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Itaka: nocne spotkanie z
Dział transport:
FlixBus: Polacy chcą podróżować na
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Nowe połączenie z Kraków
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Firma kosmetyczna otwiera kolejny hotel
Kolejny przewoźnik na portalu z biletami
Grecja: minister turystyki apeluje do turystów
Creme de la creme branży spotkań we Frankfurcie, czyli IMEX 2011 za nami!
Fala turystów zalała polskie Tatry
Pełen zwrot kosztów za niewykorzystaną wycieczkę
Qubus Hotel Gdańsk przyjazny dzieciom
Nowa wyszukiwarka dla agentów turystycznych
Nowy obiekt B&B już otwarty we Wrocławiu
Stewardessa tylko z męską opieką
