Ogłoszenia
Ogłoszenia
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- SPECJALISTA DS ORGANIZACJI imprez turystycznych
- JUNIOR PRODUCT MANAGER Kraków, hybrydowo, zdalnie
- ORIENT TRAVEL - PRACOWNIK DZIAŁU AGENCYJNEGO
- Kierownik biura agencyjnego, Warszawa Bemowo
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista / tka ds. organizacji imprez...
- Specjalista ds. Turystyki - Pruszcz Gdański/Gdańsk
- BP ITAKA - ŁÓDŹ - Specjalista ds....
- Biuro Misja Travel szuka pilotów
![](/plk/dodaj_ogloszenie_yellow.gif)
![ekspansja na rynkach wschodnich, projekt, go china, Go China, Chiny, Polska, połączenie do Pekinu, PEkin, Warszawa, z Warszawy do Pekinu, Shanghai, Chengdu, Hongkong, Singapur, ITB Asia, targi turystyczny, lotnictwo, prawo lotnicze, rejs, lot](https://turinfo.pl/zdjecia/32000_aktzdj_akt_43922_07715.jpg)
Chiny, a nasz produkt turystyczny
Polska rozpoczyna ekspansję na rynkach wschodnich. 12 marca ruszył projekt "Go China", którego inicjatywa ma zachęcić polskich przedsiębiorców do poszukiwań i integracji na mało jeszcze znanym rynku chińskim. Powodzenie strategii zależy głównie od aktywności polskich firm oraz zaangażowania administracji publicznej. W tym celu w projekt zaangażowano polskie Wydziały Promocji Handlu i Inwestycji w Szanghaju i Pekinie.
Głównym celem przedsięwzięcia jest przyciągnięcie do Polski większej liczby inwestorów chińskich, a tym samym zwiększenie eksportu polskich produktów na rynek wschodni. Integralnym elementem byłby rozwój współpracy polsko-chińskiej w zakresie nowych technologii.
Z punktu widzenia promocji polskiej turystyki jednym z ważniejszym działań w czasie trwania projektu będzie Roadshow polskich tour-operatorów w wybranych 3-4 chińskich miastach, kwiecień 2012 (pod uwagę brane są: Pekin-Shanghai-Chongqing-Gungzhou-Hangzhou-Chengdu-Hongkong-Taipei). Udział w targach ITB ASIA w Singapurze (3-5 październik 2012) zapewni nam rozpoznawalność i pozwoli zaprezentować nasz produkt turystyczny. Jeszcze w tym miesiącu mają odbyć się wizyty studyjne chińskich dziennikarzy w Polsce.
Krokiem milowym we współpracy ma być zwiększenie połączeń na trasie Polska-Chiny. Zapowiedziany na 28 maja inauguracyjny rejs z Warszawy do Pekinu, ma ułatwić wymianę osobową pomiędzy tymi krajami, a tym samym przyczynić się do wzrostu turystyki przyjazdowej z Chin do Polski.
Wszelkie informacje na temat polsko-chińskiej wymiany handlowej, chińskiego prawa lotniczego i gospodarczego oraz kultury biznesu można znaleźć pod specjalnym adresem kampanii GO CHINA
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Renesans gastronomii na Pomorzu
Kraków powołał nocnego
Rosną przychody greckich firm
Co przyciąga arabskich turystów do
Dlaczego Polacy wybierają All
Dział centra informacji i promocji:
Wielkopolska stawia na
Kopenhaga z gratisami dla
Dział biura turystyczne:
Ryanair wygrywa kolejny
Jak Polacy rezerwują loty na igrzyska
Problemy po upadku niemieckiego
Które paszporty są najsilniejsze na
Marek Andryszak wraca do
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Starsze aktualności:
POT ponownie chce nagrodzić najlepsze
Grupa eSky liderem w Grecji i na
Coraz więcej rezerwacji dokonywanych za pośrednictwem
Wracają kontrole na granicy ze
Enter Air - wzrost przychodów i
Trybunał Sprawiedliwości rozpatrzył skargę
JW Construction patrzy z optymizmem na rynek
Wybrano najlepszych internetowych sprzedawców usług turystycznych
Polskie Jadło ma nowego wiceprezesa
Jak uniknąć stresu na wakacjach?
Londyn: prognozy się nie sprawdzą?
Gdzie najgościnniej przyjmują turystów?