TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Konferencja: Jak radzić sobie z kryzysem?

Branża turystyczna uzależniona jest od zmian na rynku. W sposób szczególny wpływają na nią dynamiczne rewolucje w zakresie promowania usług. Tradycyjne formy marketingu wypierane są przez najnowsze formy przekazu informacji. Jak radzić sobie z kryzysem i jak wykorzystać rozwój technologii dowiedzieć się mogli uczestnicy głośnej konferencji - "Nowe trendy w turystyce", która odbyła się 13 marca w Hotelu Radisson Blu staraniem Gdańskiej Organizacji Turystycznej.


Konferencja spotkała się z ogromnym zainteresowaniem. W tegorocznej - czwartej edycji wydarzenia - udział wzięło 200 osób - mówi Izabela Koch specjalista ds. promocji Gdańskiej Organizacji Turystycznej. W roli prelegentów wystąpili specjaliści z zakresu turystyki, marketingu i PR. Uczestnicy wysłuchać mogli prezentacji szerokiego grona ekspertów, wśród nich Szymon Sikorski, Prezes Zarządu Publicon i Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, który promował zmianę myślenia i przedstawił swoje koncepcje w temacie: "Design, CSR, użyteczność w budowaniu i promocji turystyki".

Z kolei Jacek Smit Kowalski, Właściciel, lider i ekspert firmy "Smit & Smit Consulting", zachęcał obecnych do korzystania ze swojej strategii konkurowania mitem - tworzenia turystom "dróg ucieczki od rzeczywistości". Gościem na konferencji była również Natalia Hatalska - blogerka i ekspert w alternatywnych formach komunikacji marketingowej. W swojej prezentacji zwróciła uwagę na zjawisko FOMO, czyli obawę przed pominięciem ważnych informacji, występującą wśród użytkowników portali społecznościowych. Blogerka przedstawiła rozmaite rozwiązania z zakresu wykorzystywania nowych mediów i technologii w promocji produktów turystycznych.

Wśród prelegentów znaleźli się również między innymi tacy eksperci, jak Łukasz Wilczyński, który przybliżył uczestnikom nową metodę zwiedzania miejsc - Questing oraz Adam Mikołajczyk, opowiadający o wydarzeniach sportowych, jako driverach wizerunku JST. Z kolei Bartłomiej Walas, Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej, przedstawił obecnym prezentację o związkach trendów w popycie i podaży turystycznej z komercjalizacją produktów.

Po przerwie nastąpiło oficjalne wręczenia nagród piątej edycji konkursu na Gdański Produkt Turystyczny 2013. Laureatem nagrody kapituły został Darkis Travel s.c., a wyróżnienie kapituły zdobyła Karczma Piwna Gdański Bowke. Nagrodą internautów wyłoniono na drodze plebiscytu i trafiła do Baltic Sail Gdańsk.

Gdańska Organizacja Turystyczna udostępniła specjalnie dla uczestników konferencji dedykowany hashtag #nttGdansk, wykorzystywany na profilach społecznościowych. Potwierdzając tezy prelegentów odnośnie mediów społecznościowych, konkurs social media spotkał się
z ogromnym zainteresowaniem. Wszystkie zdjęcia i opisy z użyciem hashtaga udostępnione przez użytkowników stworzyły rozległą i niezapomnianą relację z konferencji.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
branża turystyczna marketing forma reklamy reklama kryzys Hotel Radisson Blu Gdańska Organziacja Turystyczna Public Relations konferencja Smit & Smit Consulting Izabela Koch specjalista ds. promocji Szymon Sikorski Prezes Zarządu Publicon i Polskiego Stowarzyszenia Public Relations Darkis Travel




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję