Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Konferencja: Jak radzić sobie z kryzysem?
Branża turystyczna uzależniona jest od zmian na rynku. W sposób szczególny wpływają na nią dynamiczne rewolucje w zakresie promowania usług. Tradycyjne formy marketingu wypierane są przez najnowsze formy przekazu informacji. Jak radzić sobie z kryzysem i jak wykorzystać rozwój technologii dowiedzieć się mogli uczestnicy głośnej konferencji - "Nowe trendy w turystyce", która odbyła się 13 marca w Hotelu Radisson Blu staraniem Gdańskiej Organizacji Turystycznej.
Konferencja spotkała się z ogromnym zainteresowaniem. W tegorocznej - czwartej edycji wydarzenia - udział wzięło 200 osób - mówi Izabela Koch specjalista ds. promocji Gdańskiej Organizacji Turystycznej. W roli prelegentów wystąpili specjaliści z zakresu turystyki, marketingu i PR. Uczestnicy wysłuchać mogli prezentacji szerokiego grona ekspertów, wśród nich Szymon Sikorski, Prezes Zarządu Publicon i Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, który promował zmianę myślenia i przedstawił swoje koncepcje w temacie: "Design, CSR, użyteczność w budowaniu i promocji turystyki".
Z kolei Jacek Smit Kowalski, Właściciel, lider i ekspert firmy "Smit & Smit Consulting", zachęcał obecnych do korzystania ze swojej strategii konkurowania mitem - tworzenia turystom "dróg ucieczki od rzeczywistości". Gościem na konferencji była również Natalia Hatalska - blogerka i ekspert w alternatywnych formach komunikacji marketingowej. W swojej prezentacji zwróciła uwagę na zjawisko FOMO, czyli obawę przed pominięciem ważnych informacji, występującą wśród użytkowników portali społecznościowych. Blogerka przedstawiła rozmaite rozwiązania z zakresu wykorzystywania nowych mediów i technologii w promocji produktów turystycznych.
Wśród prelegentów znaleźli się również między innymi tacy eksperci, jak Łukasz Wilczyński, który przybliżył uczestnikom nową metodę zwiedzania miejsc - Questing oraz Adam Mikołajczyk, opowiadający o wydarzeniach sportowych, jako driverach wizerunku JST. Z kolei Bartłomiej Walas, Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej, przedstawił obecnym prezentację o związkach trendów w popycie i podaży turystycznej z komercjalizacją produktów.
Po przerwie nastąpiło oficjalne wręczenia nagród piątej edycji konkursu na Gdański Produkt Turystyczny 2013. Laureatem nagrody kapituły został Darkis Travel s.c., a wyróżnienie kapituły zdobyła Karczma Piwna Gdański Bowke. Nagrodą internautów wyłoniono na drodze plebiscytu i trafiła do Baltic Sail Gdańsk.
Gdańska Organizacja Turystyczna udostępniła specjalnie dla uczestników konferencji dedykowany hashtag #nttGdansk, wykorzystywany na profilach społecznościowych. Potwierdzając tezy prelegentów odnośnie mediów społecznościowych, konkurs social media spotkał się
z ogromnym zainteresowaniem. Wszystkie zdjęcia i opisy z użyciem hashtaga udostępnione przez użytkowników stworzyły rozległą i niezapomnianą relację z konferencji.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział biura turystyczne:
Enter Air chwali się wynikami za 2023
Dział targi, konferencje, workshop:
Nowe Trendy w Turystyce już za
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Sprint Air poleci do Warszawy w sobotę
Nasi sąsiedzi zapowiadają koniec LAST MINUTE
Czy to koniec marzeń o Pendolino?
Izrael niszą dla biur podróży?
Na rynku hoteli robi się gorąco
Kontrowersje wokół organizacji wyjazdów przez stowarzyszenia