Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot do Budapesztu 28-31.05.25
- Rezydent w EXIMTOURS
- Biuro podróży w Warszawie zatrudni pracowników
- Grecja 2025! Przewodnik, Pracownik...
- PRODUCT MANAGER
- Z-ca Kierownika / Specjalista ds. turystyki...
- Kosmetyki hotelowe
- Specjalista ds. Turystyki - Żyrardów
- REZYDENT TURYSTYCZNY - Lato 2025 w Sun & Fun...
- Salon Biura Podróży w Katowicach
Konferencja: Jak radzić sobie z kryzysem?
Branża turystyczna uzależniona jest od zmian na rynku. W sposób szczególny wpływają na nią dynamiczne rewolucje w zakresie promowania usług. Tradycyjne formy marketingu wypierane są przez najnowsze formy przekazu informacji. Jak radzić sobie z kryzysem i jak wykorzystać rozwój technologii dowiedzieć się mogli uczestnicy głośnej konferencji - "Nowe trendy w turystyce", która odbyła się 13 marca w Hotelu Radisson Blu staraniem Gdańskiej Organizacji Turystycznej.
Konferencja spotkała się z ogromnym zainteresowaniem. W tegorocznej - czwartej edycji wydarzenia - udział wzięło 200 osób - mówi Izabela Koch specjalista ds. promocji Gdańskiej Organizacji Turystycznej. W roli prelegentów wystąpili specjaliści z zakresu turystyki, marketingu i PR. Uczestnicy wysłuchać mogli prezentacji szerokiego grona ekspertów, wśród nich Szymon Sikorski, Prezes Zarządu Publicon i Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, który promował zmianę myślenia i przedstawił swoje koncepcje w temacie: "Design, CSR, użyteczność w budowaniu i promocji turystyki".
Z kolei Jacek Smit Kowalski, Właściciel, lider i ekspert firmy "Smit & Smit Consulting", zachęcał obecnych do korzystania ze swojej strategii konkurowania mitem - tworzenia turystom "dróg ucieczki od rzeczywistości". Gościem na konferencji była również Natalia Hatalska - blogerka i ekspert w alternatywnych formach komunikacji marketingowej. W swojej prezentacji zwróciła uwagę na zjawisko FOMO, czyli obawę przed pominięciem ważnych informacji, występującą wśród użytkowników portali społecznościowych. Blogerka przedstawiła rozmaite rozwiązania z zakresu wykorzystywania nowych mediów i technologii w promocji produktów turystycznych.
Wśród prelegentów znaleźli się również między innymi tacy eksperci, jak Łukasz Wilczyński, który przybliżył uczestnikom nową metodę zwiedzania miejsc - Questing oraz Adam Mikołajczyk, opowiadający o wydarzeniach sportowych, jako driverach wizerunku JST. Z kolei Bartłomiej Walas, Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej, przedstawił obecnym prezentację o związkach trendów w popycie i podaży turystycznej z komercjalizacją produktów.
Po przerwie nastąpiło oficjalne wręczenia nagród piątej edycji konkursu na Gdański Produkt Turystyczny 2013. Laureatem nagrody kapituły został Darkis Travel s.c., a wyróżnienie kapituły zdobyła Karczma Piwna Gdański Bowke. Nagrodą internautów wyłoniono na drodze plebiscytu i trafiła do Baltic Sail Gdańsk.
Gdańska Organizacja Turystyczna udostępniła specjalnie dla uczestników konferencji dedykowany hashtag #nttGdansk, wykorzystywany na profilach społecznościowych. Potwierdzając tezy prelegentów odnośnie mediów społecznościowych, konkurs social media spotkał się
z ogromnym zainteresowaniem. Wszystkie zdjęcia i opisy z użyciem hashtaga udostępnione przez użytkowników stworzyły rozległą i niezapomnianą relację z konferencji.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
GUS: Pomorze Zachodnie z dwucyfrowym
Długie weekendy listopadowe również
Sierpień będzie lepszy od
Dział centra informacji i promocji:
Dział biura turystyczne:
Wakacje.pl świętują milion
Powodzianie mogą liczyć na wypłaty z
Jest decyzja w sprawie gwarancji Join
Dział targi, konferencje, workshop:
Polska zyskuje w
Nowe Trendy w Turystyce już za
Starsze aktualności:
Władze Wenecji ograniczą liczebność grup
Kontrole na granicy ze Słowacją znów
Zmiana lidera kierunku na city
Polska Wschodnia - tanie pożyczki dla
Grecos promuje Grecję
UE szykuje zmiany w przepisach dot. czasu pracy
ACI EUROPE publikuje wytyczne dot. obsługi pasażerów z niewidocznymi
Ruszył fundusz pożyczek dla firm turystycznych ze wschodniej
Jeśli pasażer sam załatwi sobie lot zastępczy, może nie dostać odszkodowania za
Sprint Air poleci do Warszawy w sobotę
Nasi sąsiedzi zapowiadają koniec LAST MINUTE
Czy to koniec marzeń o Pendolino?
Izrael niszą dla biur podróży?
Na rynku hoteli robi się gorąco
Kontrowersje wokół organizacji wyjazdów przez stowarzyszenia