Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
Gdzie powstaną nowe hotele?
Sieć Louvre Hotels Group planuje w najbliższym czasie otworzyć w Polsce nowe hotele.
15 lipca 2013 r. w Bydgoszczy uruchomiono hotel Campanile. Wkrótce mają zostać otwarte hotele Golden Tulip w Gdańsku i Krakowie. Łącznie w pierwszym półroczu 2013 roku sieć Louvre Hotels Group otworzyła 39 nowych obiektów m.in. w Brazylii, Rosji, Indiach i Polsce.
W oparciu o przyjętą strategię rozwoju Louvre Hotels Group pracuje nad rozszerzaniem sieci swoich obiektów. W drugiej części 2013 roku będzie ona kontynuować budowę hoteli w Europie: na Litwie i Ukrainie oraz w Afryce: w Burkina Faso i Etiopii.
Bardzo ważnym rynkiem, na którym obecnie skupia się Louvre Hotels Group jest Europa Wschodnia, w której w tym roku uruchomiono cztery hotele. W ciągu pięciu lat udało się potroić liczbę oferowanych pokoi hotelowych.
"Z uwagi na stabilność i siłę modelu biznesowego Louvre Hotels Group, jesteśmy w stanie zwiększyć nasze cele rozwojowe zaplanowane na 2013 rok" - powiedział Matthieu Evrard, dyrektor ds. rozwoju Louvre Hotels Group."Obecnie pracujemy nad poszerzeniem naszej oferty w Polsce. Stale obserwujemy rynek. Ekonomiczne tendencje pokazują, że wiele firm organizujących spotkania, konferencje, czy podróże służbowe stara się ograniczać koszty, co stwarza dodatkowe możliwości dla naszych obiektów ekonomicznych na pozyskanie nowych, lojalnych klientów. Jestem przekonany, że w niedługim czasie będziemy mogli poinformować o kolejnych hotelach, które dołączą do naszego portfolio" - dodał Tomasz Szyszka, dyrektor ds. sprzedaży na Polskę i Litwę Louvre Hotels Group.
Louvre Hotels Group wdraża strategię ekspansji, która opiera się m.in. na:
- międzynarodowym rozwoju w krajach, w których podróże służbowe i rozrywka stanowią ważny element rynku usług turystycznych,
- współpracy z zaufanymi partnerami, którzy rozumieją potrzeby i znają grupę docelową Louvre Hotels Group,
- systematycznym unowocześnianiu portfolio hoteli i wdrażaniu innowacyjnych koncepcji w celu poszerzenia grona stałych klientów.
Obecnie portfolio Louvre Hotels Group to 1116 hoteli z 90 812 pokojami w 42 krajach.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
50 lecie marki ważnej dla światowego
Enoturystyka rozwija się w
Starsze aktualności:
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Izrael niszą dla biur podróży?
Na rynku hoteli robi się gorąco
Kontrowersje wokół organizacji wyjazdów przez stowarzyszenia
LOT zdecydował kto będzie obsługiwał Dreamlinery
Nowa-stara marka na rynku kawowym
Problemy Neckermanna z samolotem
Na Podhalu ruszyły pierwsze wyciągi narciarskie