Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Nomade - Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
- Animator w klubie dla dzieci - Cypr Północny
- REZYDENT NA MAJORCE
- REZYDENT NA COSTA DEL SOL
- Specjalista ds. organizacji i rozliczeń imprez...
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
Travelplanet zdradza wyniki
W pierwszym kwartale 2012 Travelplanet.pl zwiększył przychody o 44% do kwoty ponad 5 mln PLN, co pozwoliło na poprawę finansowego wyniku netto o 756 tysięcy w stosunku do tego samego okresu w ubiegłym roku. Spółka zamierza nadal trzymać w ryzach wydatki i zwiększać dynamikę sprzedaży.
- Pierwszy kwartał był dla nas bardzo udany. Uzyskaliśmy ponad 5 mln przychodów co, w porównaniu z analogicznym okresem 2011 oznacza 44 proc. wzrostu, przy jednoczesnym wzroście marży handlowej, która wzrosła z 10,7% do 12,0%. Wzrost marży jest efektem poszerzenia oferty produktowej spółki o produkty komplementarne do oferty turystyczno - biletowej. - powiedział Jerzy Krawczyk, Prezes Zarządu Travelplanet.pl.
Przychody w pierwszym kwartale 2012 wyniosły 5,05 mln złotych i były o 44 proc. większe od przychodów z pierwszego kwartału 2011. Spółka wypracowała zysk na poziomie EBITDA w wysokości 247 tys. PLN tj. o 678 tysięcy więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego.
- Inwestycje dokonane w ubiegłym roku w obszarze e-commerce pozwoliły Travelplanet.pl na zdecydowane zwiększenie dynamiki wzrostu sprzedaży. Uruchomiliśmy nowy serwis poświęcony turystce aktywnej ZINGTRAVEL oraz rozszerzyliśmy ofertę produktową o produkty skierowane dla dzieci i młodzieży - dodała Bożena Garbińska, Członek Zarządu Travelplanet.pl.
W pierwszym kwartale 2012 Travelplanet uzyskał 1.472 tysiące dodatniego cash flow na poziomie operacyjnym wobec - 917 tysięcy w roku ubiegłym.
- Oczekuję, iż kolejne kwartały będą równie dobre i nasze inwestycje w obszarze e-commerce i aplikacji mobilnych przyniosą oczekiwany przez nas zwrot. - powiedział Jerzy Krawczyk.
Całkowita wartość sprzedaży oferty turystycznej i biletów lotniczych w pierwszym kwartale 2012 wyniosła 42,0 mln PLN i była wyższa o 28% proc. w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. W I kwartale 2011 wartość sprzedaży wyniosła 32,9 mln zł.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Travelplanet zwiększa dochody
[2012-05-16 10:39 83.0.175.*]
kłamstwo oszustwo matactwo to renoma portali klięciu uwazajcie odpowiedz »
Travelplanet zwiększa dochody
[2012-05-16 11:01 83.31.221.*]
ale jaka strata to juz sie nie pochwalili. od 10 lat ta sama śpiewka i ciągle milionowe staty na koniec roku. odpowiedz »
Travelplanet zdradza wyniki
[2012-05-16 12:10 178.73.16.*]
no jak ma być inaczej, wycieczki w tym roku o tym samym czasie były droższe od imprez sprzedawanych w roku ubiegłym, wzrosła też ilość punktów więc takie marketingowe informacje nie są raczej wiarygodne bez podawania kosztów, oprócz lakoicznej informacji o trzymaniu w ryzach wydatków artykuł marketingowy odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Choroby przenoszone przez komary coraz
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Dział badania rynku i analizy:
FlixBus: Polacy chcą podróżować na
ETC: Trzeci kwartał roku udany dla
WTTC: może braknąć rąk do pracy w
Starsze aktualności:
Raport o podróżach Polaków w
Narodowy Program Wsparcia dla Przemysłu Spotkań
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Coolcation nie tylko w
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
Orbis rozszerza pole działania
Atrakcyjne grunty czekają na hotelarzy
Na Podhalu ruszyły pierwsze wyciągi narciarskie
Burger King wchodzi na miejsce konkurenta?
Europejskie Forum Turystyki w Krakowie
Air Berlin - bonusy dla agentów
Lufthansa uruchamia dodatkowe połączenie z Rzeszowa
ALBION ze Szczytna Proszę o opinie
