TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Wielka Pętla Wielkopolski na wysokiej fali

W dniu 17.12.2014 r. w hotelu Novotel Centrum Poznań odbyła się konferencja prasowa podsumowująca działania promocyjne wokół Wielkiej Pętli Wielkopolski.


Wielkopolska Organizacja Turystyczna we współpracy z agencją public relations Tarraya S.A. przez cały 2014 rok prowadziła kampanię Wielkiej Pętli Wielkopolski - w Polsce i za granicą. Była ona przeprowadzana w ramach projektu pn. "Kompleksowa promocja markowego produktu turystyki wodnej Wielka Pętla Wielkopolski" realizowanego przez Wielkopolską Organizację Turystyczną w partnerstwie z 26 samorządami i 2 instytucjami z terenu Wielkopolski. Projekt był współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013.

Kampania miała ma celu promocję wśród mieszkańców Polski oraz Niemiec (m.in. na berlińskich targach Boot & Fun), Holandii i Francji - turystyki wodnej, czyli żeglarstwa, kajakarstwa, turystyki motorowodnej, windsurfingu, wakeboardingu, a także turystyki rowerowej i konnej na terenie Wielkopolski, przebiegała pod hasłem "Z nurtem przygody - bez końca".

Liczący aż 690 km szlak wodny Wielka Pętla Wielkopolski obejmuje rzekę Wartę, Noteć i drogę wodną Warta - Kanał Bydgoski. Systematycznie uzupełniana, nowoczesna infrastruktura pozwala na uprawianie wielu form turystyki wodnej. Pętla jest przyjazna zarówno dla kajakarzy, jak i dla motorowodniaków. Promocja Wielkiej Pętli Wielkopolski w kraju i za granicą, intensywna kampania w mediach i Internecie zaowocowała już zwiększeniem zainteresowania pływaniem po tym interesującym i urozmaiconym szlaku wodnym. Oferta poszerzona jest o atrakcje kulturowe regionu oraz turystykę aktywną - rowerową, konną itp.

W ramach kampanii zrealizowano szereg działań: powstał nowy spot promujący Wielkopolskę, który pokazuje realne możliwości turystyki wodnej w Wielkopolsce (wyemitowany około 2500 razy w telewizji ogólnopolskiej), nagrano i wyemitowano spot radiowy (jego emisja osiągnęła 160% zakładanego GRP), zrealizowano kampanię outdoorową (200 billboardów w kilku największych miastach w Polsce, 28 billboardów przy autostradach i drogach ekspresowych), przeprowadzono promocję Wielkiej Pętli Wielkopolski podczas eventu w Berlinie, zrealizowano cykl Roadshow z autobusem Wielkiej Pętli Wielkopolski. Promocja odbywała się również podczas szeregu imprez regionalnych, organizowanych przez Partnerów projektu. Kampania w Internecie, w tym w mediach społecznościowych zwróciła uwagę Internautów na turystykę w Wielkopolsce.

Kampania odbiła się szerokim echem wśród wodniaków i osób zainteresowanych turystyką aktywną. Wielkopolska Organizacja Turystyczna planuje kontynuować

W ramach dalszej promocji Wielkiej Pętli Wielkopolski WOT wspierał będzie rozpoczynający się już 2 stycznia 2015 projekt Macieja Boińskiego - pieszej wyprawy wzdłuż Warty od źródeł do ujścia. Podróżnik spędzi wszystkie noce w namiocie, a do przejścia ma aż 808 kilometrów.
JEN




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Wielka Pętla Wielkopolski atrakcja turyści




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję