TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Jak hotele starają się zatrzymać klientów w obiekcie?

Hotel to już nie tylko miejsce do spania - branża stara się zrobić wszystko, by zatrzymać gości u siebie w obiekcie. Są zajęcia fitness, sauna, siłownia, pokój relaksacyjny, masaże oraz pokazy np. gotowania, a w niektórych hotelach są nawet specjalne pokoje.


Mamy różną konkurencję i chcemy zatrzymać naszych gości w naszej przestrzeni. Oferujemy im animacje, przygotowujemy różne atrakcje, gdyż w naszym interesie jest, by goście przebywali w hotelu jak najdłużej - mówi newsrm.tv Christophe Chamboncel, general manager Hotelu Novotel Warszawa Airport. Obecnie różnorodne serwisy są oferowane hotelowym gościom, jak np. zajęcia fitness, przestrzeń jak nasza restauracja. Mamy także ogród i basen, z którego mogą skorzystać - dodaje.

Hotele kuszą także usługami. Restauracja w hotelu nie jest nowością ale czasami i ta przestrzeń się zmienia by umilić czas. Wyszliśmy z kuchnią częściowo na zewnątrz do przestrzeni restauracji. Pokazy kuchni "na żywo" są dla gości nową rzeczą, bardzo przez nich oczekiwaną. Osoby przychodzące do restauracji nie chcą już tylko dostawać gotowej potrawy na talerzu, chcą zobaczyć, jak danie się przygotowuje. Bardzo często pytają o to, jakich przypraw używamy - mówi Piotr Lasecki, szef kuchni Hotelu Novotel Warszawa Airport.

W hotelu Novotel Warszawa Airport np. niektóre z pokoi zostały przygotowane by umilić spędzającym tam osobom czas. Niektóre z pokoi zostały stworzone przez naszych pracowników. Oni je zaprojektowali - pokazali swoje pasje. Goście mogą korzystać np. z pokoju surferskiego. To unikalne miejsce, w którym mamy deski do surfowania, pianki. Znajdują się tam wszystkie niezbędne dekoracje, które pomagają poczuć się prawie jak na Hawajach - wyjaśnia Christophe Chamboncel.

Oprócz Surfer Room w hotelu zaprojektowano także Green Room oraz Digital Room, w którym można poczuć się jak w cyfrowym świecie i sprawdzić różne rozwiązania technologiczne. Można tam połączyć się przez tablet z wagą. Za pomocą tabletu można także komunikować się z obsługa hotelu lub przesłać muzykę oraz film bezpośrednio do telewizora.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
hotel novotel jak zatrzymać klienta pokazy gotowania Christophe Chamboncel Piotr Lasecki




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję