Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Kierownik biura podróży do Multiagencji we...
- Wakacje.plSpecjalista Wsparcia Sprzedaży Sieci...
- pilot Włochy 02-07.10.2023
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
- Praca u organizatora wyjazdów - Margo Travel...
- System ze stroną dla biura podróży
- Specjalista / Specjalistka ds. Turystyki
- partner do tworzenia wirtualnych przewodników
- Specjalista ds. turystyki
- Specjalista ds. turystyki - biuro w Poznaniu


Zobacz także
Marka Golden Tulip promowana przez Wojciecha Fiedorczuka
Masters of Travel przewiduje spadek liczby podróży służbowych
Internetowe biura podróży zobowiązują się do lepszego informowania o prawach pasażerów
Polacy widzą wzrost cen podróży, ale będą podróżować
Golden Tulip podnosi komfort podróży biznesowych
LHG zmienia ofertę hoteli dla osób podróżujących biznesowo. Grupa wprowadzi liczne modyfikacje dotyczące wyposażenia oraz procedur w hotelach marki Golden Tulip.
Osoby podróżujące w celach biznesowych zmieniły się. Szukają wygodnego hotelu, który pozwoli im zrównoważyć życie zawodowe i osobiste oraz mieć czas dla siebie i znajomych, tych realnych i wirtualnych. Coraz bardziej jednak odwracają się od sieci hotelowych, które uważają za nudne, bez uroku i autentyczności.
"Podróżujący służbowo i generalnie wszyscy turyści stają się "zbieraczami doświadczeń", szukającymi wyjątkowych miejsc lub chwil wartych podzielenia się ze znajomymi. Pobyt w jednym mieście nie powinien więc przypominać pobytu w żadnym innym. Musi być wyjątkowy, być mieszanką lokalnej autentyczności i współczesnego pojęcia komfortu. W tym kontekście, hotel nie może już być tylko miejscem, gdzie się śpi, ale też przestrzenią do życia, pracy i zabawy, przez cały dzień" - podsumowuje Françoise Houdebine, vice prezes sprzedaży i marketingu Louvre Hotels Group.
Pierwszy etap repozycjonowania polega na zmianie podstawowych kwestii w hotelu. W samym sercu hotelu znajdzie się otwarte i wielofunkcyjne lobby, zaprojektowane jako miejsce spotkań i rozmów, gdzie można pracować i odpoczywać, a jednocześnie zameldować się lub wymeldować. Jedzenie nie będzie typowym, jakiego zwykle się oczekuje. Zaskoczy i to nie jeden raz w ciągu dnia, a goście będą mogli zjeść co chcą i kiedy chcą. Aby wzmocnić miłe doświadczenia z pobytu, osoby podróżujące biznesowo będą mogły w gabinetach kosmetycznych, które zostaną całkowicie odnowione, poznać i wybrać produkty kosmetyczne. Przy sprzyjającej pogodzie, dach hotelu przekształci się w taras, gdzie będzie można
spędzać wieczorami czas ze znajomymi, tworząc tym samym wspomnienia, którymi goście będą chcieli podzielić po powrocie do domu z przyjaciółmi i rodziną.
Innym ważnym celem repozycjonowania jest stworzenie z hotelu miejsca do przebywania w nim, a nie tylko do spania. Nie dom, nie biuro, ale miejsce-hybryda, gdzie coś się dzieje i pulsuje życie. Hotel otworzy się na jego najbliższe otoczenie, ludzi i świat cyfrowy, odchodząc od swojej tradycyjnej roli. Przy wejściu do hotelu pojawi się zatem interaktywna ściana, która umożliwi podróżnym zaplanowanie swojego pobytu, a więc znalezienie wydarzeń kulturalnych lub sportowych na dany dzień, najlepszych tras do joggingu, sprawdzenie prognozy pogody, połączeń komunikacyjnych, jak również na przykład informacji o możliwości wspólnych przejazdów taksówką razem z innymi gośćmi hotelu.
W lobby pojawią się stoiska oferujące lokalne produkty. W tym samym duchu, tandemy, ukłon w kierunku holenderskich korzeni marki, będą dostępne dla gości, aby mogli na rowerze, we dwójkę: z przyjacielem lub innym gościem odkrywać miasto, stając się inną formą spotkania.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Nowe pokoje pod marką Four Points by
Koniec wakacji poprawił wyniki
Niebezpieczny system
Starsze aktualności:
Komisja Europejska bierze się za najem
Pomimo inflacji Polacy nie rezygnują z
Co Polacy robią w czasie wolnym i ile mają na to
Maleje liczba ofert pracy na
Co wspólnego mają turystyka i marketing internetowy? Wspólnie wyznaczają
Tatry Super Ski ze zniżkami na
Airbnb: więcej rezerwacji, ale akcje w
Świetny wizerunek turystyczny Niemiec na
Pomoc dla najbardziej poszkodowanych
Kiedy kupować wakacje, aby mieć najlepszą
Grupa Accor z wynikami lepszymi niż w 2019
LOT chce odszkodowanie od
Nowe połączenie z lubelskiego lotniska
Jakie wyniki osiągnął Rainbow w grudniu 2015 roku?
W lipcu odnotowano duży spadek średniej ceny pokojonocy
Polacy nie chcą jeździć do Tunezji na własną rękę?
Czy tegoroczny sezon urlopowy był udany?
Polska wyszkoli trenerów przewodnictwa na światowym poziomie
MSZ ostrzega przed podróżą do Jordanii
Rynek HoReCa w Polsce będzie się rozwijał
Komisja Europejska sprawdzi czy touroperatorzy nie dyskryminują klientów
Biuro podróży ogłasza niewypłacalność
Sheraton rozpoczyna zmianę wizerunku
MSiT chce zbadać potrzeby na rynku pracy w hotelarstwie i gastronomii
Jak kształtowały się ceny pokojonocy w styczniu?
We Wrocławiu powstanie centrum obsługi technicznej samolotów Ryanair
Najlepsi bariści Starbucks będą rywalizować w Warszawie
Polacy częściej korzystają ze świątecznego cateringu
Hotel Jurata dołączył do Best Western