TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Golden Tulip podnosi komfort podróży biznesowych

LHG zmienia ofertę hoteli dla osób podróżujących biznesowo. Grupa wprowadzi liczne modyfikacje dotyczące wyposażenia oraz procedur w hotelach marki Golden Tulip.


Osoby podróżujące w celach biznesowych zmieniły się. Szukają wygodnego hotelu, który pozwoli im zrównoważyć życie zawodowe i osobiste oraz mieć czas dla siebie i znajomych, tych realnych i wirtualnych. Coraz bardziej jednak odwracają się od sieci hotelowych, które uważają za nudne, bez uroku i autentyczności.

"Podróżujący służbowo i generalnie wszyscy turyści stają się "zbieraczami doświadczeń", szukającymi wyjątkowych miejsc lub chwil wartych podzielenia się ze znajomymi. Pobyt w jednym mieście nie powinien więc przypominać pobytu w żadnym innym. Musi być wyjątkowy, być mieszanką lokalnej autentyczności i współczesnego pojęcia komfortu. W tym kontekście, hotel nie może już być tylko miejscem, gdzie się śpi, ale też przestrzenią do życia, pracy i zabawy, przez cały dzień" - podsumowuje Françoise Houdebine, vice prezes sprzedaży i marketingu Louvre Hotels Group.

Pierwszy etap repozycjonowania polega na zmianie podstawowych kwestii w hotelu. W samym sercu hotelu znajdzie się otwarte i wielofunkcyjne lobby, zaprojektowane jako miejsce spotkań i rozmów, gdzie można pracować i odpoczywać, a jednocześnie zameldować się lub wymeldować. Jedzenie nie będzie typowym, jakiego zwykle się oczekuje. Zaskoczy i to nie jeden raz w ciągu dnia, a goście będą mogli zjeść co chcą i kiedy chcą. Aby wzmocnić miłe doświadczenia z pobytu, osoby podróżujące biznesowo będą mogły w gabinetach kosmetycznych, które zostaną całkowicie odnowione, poznać i wybrać produkty kosmetyczne. Przy sprzyjającej pogodzie, dach hotelu przekształci się w taras, gdzie będzie można
spędzać wieczorami czas ze znajomymi, tworząc tym samym wspomnienia, którymi goście będą chcieli podzielić po powrocie do domu z przyjaciółmi i rodziną.

Innym ważnym celem repozycjonowania jest stworzenie z hotelu miejsca do przebywania w nim, a nie tylko do spania. Nie dom, nie biuro, ale miejsce-hybryda, gdzie coś się dzieje i pulsuje życie. Hotel otworzy się na jego najbliższe otoczenie, ludzi i świat cyfrowy, odchodząc od swojej tradycyjnej roli. Przy wejściu do hotelu pojawi się zatem interaktywna ściana, która umożliwi podróżnym zaplanowanie swojego pobytu, a więc znalezienie wydarzeń kulturalnych lub sportowych na dany dzień, najlepszych tras do joggingu, sprawdzenie prognozy pogody, połączeń komunikacyjnych, jak również na przykład informacji o możliwości wspólnych przejazdów taksówką razem z innymi gośćmi hotelu.

W lobby pojawią się stoiska oferujące lokalne produkty. W tym samym duchu, tandemy, ukłon w kierunku holenderskich korzeni marki, będą dostępne dla gości, aby mogli na rowerze, we dwójkę: z przyjacielem lub innym gościem odkrywać miasto, stając się inną formą spotkania.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
Louvre Hotels Group golden tulip repozycjonowanie podróże biznesowe potrzeby gości zmiany funkcjonalność




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję