Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Zobacz także
Marka Golden Tulip promowana przez Wojciecha Fiedorczuka
Jak inwestycja w przyczepę kempingową zmienia oblicze podróży?
Raportowanie ESG - start w 2024
Internetowe biura podróży zobowiązują się do lepszego informowania o prawach pasażerów
Golden Tulip podnosi komfort podróży biznesowych
LHG zmienia ofertę hoteli dla osób podróżujących biznesowo. Grupa wprowadzi liczne modyfikacje dotyczące wyposażenia oraz procedur w hotelach marki Golden Tulip.
Osoby podróżujące w celach biznesowych zmieniły się. Szukają wygodnego hotelu, który pozwoli im zrównoważyć życie zawodowe i osobiste oraz mieć czas dla siebie i znajomych, tych realnych i wirtualnych. Coraz bardziej jednak odwracają się od sieci hotelowych, które uważają za nudne, bez uroku i autentyczności.
"Podróżujący służbowo i generalnie wszyscy turyści stają się "zbieraczami doświadczeń", szukającymi wyjątkowych miejsc lub chwil wartych podzielenia się ze znajomymi. Pobyt w jednym mieście nie powinien więc przypominać pobytu w żadnym innym. Musi być wyjątkowy, być mieszanką lokalnej autentyczności i współczesnego pojęcia komfortu. W tym kontekście, hotel nie może już być tylko miejscem, gdzie się śpi, ale też przestrzenią do życia, pracy i zabawy, przez cały dzień" - podsumowuje Françoise Houdebine, vice prezes sprzedaży i marketingu Louvre Hotels Group.
Pierwszy etap repozycjonowania polega na zmianie podstawowych kwestii w hotelu. W samym sercu hotelu znajdzie się otwarte i wielofunkcyjne lobby, zaprojektowane jako miejsce spotkań i rozmów, gdzie można pracować i odpoczywać, a jednocześnie zameldować się lub wymeldować. Jedzenie nie będzie typowym, jakiego zwykle się oczekuje. Zaskoczy i to nie jeden raz w ciągu dnia, a goście będą mogli zjeść co chcą i kiedy chcą. Aby wzmocnić miłe doświadczenia z pobytu, osoby podróżujące biznesowo będą mogły w gabinetach kosmetycznych, które zostaną całkowicie odnowione, poznać i wybrać produkty kosmetyczne. Przy sprzyjającej pogodzie, dach hotelu przekształci się w taras, gdzie będzie można
spędzać wieczorami czas ze znajomymi, tworząc tym samym wspomnienia, którymi goście będą chcieli podzielić po powrocie do domu z przyjaciółmi i rodziną.
Innym ważnym celem repozycjonowania jest stworzenie z hotelu miejsca do przebywania w nim, a nie tylko do spania. Nie dom, nie biuro, ale miejsce-hybryda, gdzie coś się dzieje i pulsuje życie. Hotel otworzy się na jego najbliższe otoczenie, ludzi i świat cyfrowy, odchodząc od swojej tradycyjnej roli. Przy wejściu do hotelu pojawi się zatem interaktywna ściana, która umożliwi podróżnym zaplanowanie swojego pobytu, a więc znalezienie wydarzeń kulturalnych lub sportowych na dany dzień, najlepszych tras do joggingu, sprawdzenie prognozy pogody, połączeń komunikacyjnych, jak również na przykład informacji o możliwości wspólnych przejazdów taksówką razem z innymi gośćmi hotelu.
W lobby pojawią się stoiska oferujące lokalne produkty. W tym samym duchu, tandemy, ukłon w kierunku holenderskich korzeni marki, będą dostępne dla gości, aby mogli na rowerze, we dwójkę: z przyjacielem lub innym gościem odkrywać miasto, stając się inną formą spotkania.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
50 lecie marki ważnej dla światowego
Enoturystyka rozwija się w
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Nowe połączenie z lubelskiego lotniska
Jakie wyniki osiągnął Rainbow w grudniu 2015 roku?
W lipcu odnotowano duży spadek średniej ceny pokojonocy
Polacy nie chcą jeździć do Tunezji na własną rękę?
Czy tegoroczny sezon urlopowy był udany?
Polska wyszkoli trenerów przewodnictwa na światowym poziomie
MSZ ostrzega przed podróżą do Jordanii
Rynek HoReCa w Polsce będzie się rozwijał
Komisja Europejska sprawdzi czy touroperatorzy nie dyskryminują klientów
Biuro podróży ogłasza niewypłacalność
Sheraton rozpoczyna zmianę wizerunku
MSiT chce zbadać potrzeby na rynku pracy w hotelarstwie i gastronomii
Jak kształtowały się ceny pokojonocy w styczniu?
We Wrocławiu powstanie centrum obsługi technicznej samolotów Ryanair
Najlepsi bariści Starbucks będą rywalizować w Warszawie
Polacy częściej korzystają ze świątecznego cateringu
Hotel Jurata dołączył do Best Western
Turcja wraca do czołówki najpopularniejszych kierunków