Ogłoszenia
Ogłoszenia
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- SPECJALISTA DS ORGANIZACJI imprez turystycznych
- JUNIOR PRODUCT MANAGER Kraków, hybrydowo, zdalnie
- ORIENT TRAVEL - PRACOWNIK DZIAŁU AGENCYJNEGO
- Kierownik biura agencyjnego, Warszawa Bemowo
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista / tka ds. organizacji imprez...
- Specjalista ds. Turystyki - Pruszcz Gdański/Gdańsk
- BP ITAKA - ŁÓDŹ - Specjalista ds....
- Biuro Misja Travel szuka pilotów
![](/plk/dodaj_ogloszenie_yellow.gif)
![lux express, zwrot pieniędzy, reklamacja, niezadowolony klient, przewoźnik autobusowy, kraków-warszawa](https://turinfo.pl/zdjecia/32000_973_48712_46023.jpg)
Lux Express zwróci pieniądze niezadowolonym pasażerom
Nie jesteś zadowolony z podróży, zwrócimy Ci pieniądze - takie zasady na najbliższe miesiące wprowadza Lux Express. W ten sposób przewoźnik zachęca do wypróbowania swoich usług i gwarantuje satysfakcję z podróży.
Akcja obowiązuje na wszystkich trasach krajowych Lux Expressu. Warunkiem otrzymania zwrotu pieniędzy za bilet jest wypełnienie formularza na stronie: www.luxexpress.eu/pl/zadowolonyklient w ciągu 7 dni od daty podróży. Lux Express zapewnia, że w przypadku niezadowolenia z podróży proces reklamacji nie będzie skomplikowany. Pieniądze zostaną zwrócone na konto w zamian za pisemne wyjaśnienie, dlaczego usługi nie spełniły oczekiwań. Regulamin akcji jest dostępny na stronie internetowej przewoźnika, a zgłoszenia będą przyjmowane do 7 września br.
"Działanie na wysoko konkurencyjnym rynku powoduje, że firmy przywiązują dużą wagę do jakości usług i satysfakcji klienta. Jednak sztuką jest wywiązanie się z danej obietnicy. Dajemy satysfakcję z podróży każdemu i na każdej trasie, a niezadowolenie klienta to dla nas wystarczający powód do zwrotu pieniędzy za bilet" - mówi Hannes Saarpuu, prezes Lux Express Group. "Zapraszamy pasażerów z nowych miast na trasach Lux Expressu do wypróbowania naszych usług i przekonania się, że Lux Express jest naprawdę dobrą alternatywą wobec podróży do Warszawy jakimkolwiek innym środkiem transportu" - dodaje.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Miękkie lądowanie byłego prezesa Kraków
KLM przetestuje loty z napędem
Bydgoski hotel wchodzi pod skrzydła Qubus
Dział transport:
Miękkie lądowanie byłego prezesa Kraków
KLM przetestuje loty z napędem
Ryanair wygrywa kolejny
Starsze aktualności:
POT ponownie chce nagrodzić najlepsze
Grupa eSky liderem w Grecji i na
Coraz więcej rezerwacji dokonywanych za pośrednictwem
Wracają kontrole na granicy ze
Enter Air - wzrost przychodów i
Trybunał Sprawiedliwości rozpatrzył skargę
JW Construction patrzy z optymizmem na rynek
Touroperator ogłasza niewypłacalność
Zmiany personalne w zarządzie Interferie S.A.
Rjukan i Notodden na liście UNESCO
Czy 500 plus przełoży się na wzrost liczby wyjazdów dla młodzieży?
Singapore Airlines rozszerzają siatkę połączeń
Jak najlepiej wykorzystać gorący sezon zakupowy w biurach podróży?
Automatyczna odprawa pasażerów portu lotniczego w Modlinie
Pokemony w Auschwitz - brzmi jak kiepski żart
Czasopisma o tematyce podróżniczej na minusie
Dalszy ciąg spadków sprzedaży w Merlinie X
Personel pokładowy Lufthansy rozszerza strajk
Jakie były preferencje polskich wczasowiczów w mijającym sezonie urlopowym?