Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pracownik do działu rezerwacyjnego/ Warszawa
- Specjalista ds. turystyki w Częstochowie
- BP ITAKA szuka pracownika sprzedaży
- Młodszy Kierownik ds. Wyjazdów Grupowych
- Specjalista d/s turystyki
- Hotel Manager
- Zastępca kierownika ośrodka wypoczynkowego
- Specj. d/s turystyki
- Specjalista ds. Telesprzedaży - Katowice
- Supervisor Biura Sprzedaży - Lublin


Lux Express zwróci pieniądze niezadowolonym pasażerom
Nie jesteś zadowolony z podróży, zwrócimy Ci pieniądze - takie zasady na najbliższe miesiące wprowadza Lux Express. W ten sposób przewoźnik zachęca do wypróbowania swoich usług i gwarantuje satysfakcję z podróży.
Akcja obowiązuje na wszystkich trasach krajowych Lux Expressu. Warunkiem otrzymania zwrotu pieniędzy za bilet jest wypełnienie formularza na stronie: www.luxexpress.eu/pl/zadowolonyklient w ciągu 7 dni od daty podróży. Lux Express zapewnia, że w przypadku niezadowolenia z podróży proces reklamacji nie będzie skomplikowany. Pieniądze zostaną zwrócone na konto w zamian za pisemne wyjaśnienie, dlaczego usługi nie spełniły oczekiwań. Regulamin akcji jest dostępny na stronie internetowej przewoźnika, a zgłoszenia będą przyjmowane do 7 września br.
"Działanie na wysoko konkurencyjnym rynku powoduje, że firmy przywiązują dużą wagę do jakości usług i satysfakcji klienta. Jednak sztuką jest wywiązanie się z danej obietnicy. Dajemy satysfakcję z podróży każdemu i na każdej trasie, a niezadowolenie klienta to dla nas wystarczający powód do zwrotu pieniędzy za bilet" - mówi Hannes Saarpuu, prezes Lux Express Group. "Zapraszamy pasażerów z nowych miast na trasach Lux Expressu do wypróbowania naszych usług i przekonania się, że Lux Express jest naprawdę dobrą alternatywą wobec podróży do Warszawy jakimkolwiek innym środkiem transportu" - dodaje.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Poczuj magię Ohrydu - Miasta
Macedonia Północna - wspaniały kraj, uosobienie wielowiekowej
Dział transport:
Turystyka weekendowa będzie
Opóźnione lub odwołane loty odczuło ponad milion
PIT podsumowuje zimowe
Starsze aktualności:
Wstępne porozumienie pomiędzy PAŻP a
ETC: Więcej osób niż przed rokiem deklaruje chęć przyjazdu do
Włoska turystyka w przyszłym roku powróci do poziomów sprzed
Ryanair zadowolony z wyroku francuskiego
ACI Europe: Lotnictwo odbudowuje się szybciej niż
Wenecja przesuwa wprowadzenie opłat za
Enter Air podpisuje nową umowę z TUI
Oświadczenie Światowego Komitetu Etyki w Turystyce w sprawie napaści na
Starbucks wycofuje się z
Niemcy złagodzą przepisy
50 meleksów będzie mogło wozić turystów po
WTTC: Francuska turystyka odbije się w przyszłym
Touroperator ogłasza niewypłacalność
Zmiany personalne w zarządzie Interferie S.A.
Rjukan i Notodden na liście UNESCO
Czy 500 plus przełoży się na wzrost liczby wyjazdów dla młodzieży?
Singapore Airlines rozszerzają siatkę połączeń
Jak najlepiej wykorzystać gorący sezon zakupowy w biurach podróży?
Automatyczna odprawa pasażerów portu lotniczego w Modlinie
Pokemony w Auschwitz - brzmi jak kiepski żart
Czasopisma o tematyce podróżniczej na minusie
Dalszy ciąg spadków sprzedaży w Merlinie X
Personel pokładowy Lufthansy rozszerza strajk
Jakie były preferencje polskich wczasowiczów w mijającym sezonie urlopowym?