Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Lux Express zwróci pieniądze niezadowolonym pasażerom
Nie jesteś zadowolony z podróży, zwrócimy Ci pieniądze - takie zasady na najbliższe miesiące wprowadza Lux Express. W ten sposób przewoźnik zachęca do wypróbowania swoich usług i gwarantuje satysfakcję z podróży.
Akcja obowiązuje na wszystkich trasach krajowych Lux Expressu. Warunkiem otrzymania zwrotu pieniędzy za bilet jest wypełnienie formularza na stronie: www.luxexpress.eu/pl/zadowolonyklient w ciągu 7 dni od daty podróży. Lux Express zapewnia, że w przypadku niezadowolenia z podróży proces reklamacji nie będzie skomplikowany. Pieniądze zostaną zwrócone na konto w zamian za pisemne wyjaśnienie, dlaczego usługi nie spełniły oczekiwań. Regulamin akcji jest dostępny na stronie internetowej przewoźnika, a zgłoszenia będą przyjmowane do 7 września br.
"Działanie na wysoko konkurencyjnym rynku powoduje, że firmy przywiązują dużą wagę do jakości usług i satysfakcji klienta. Jednak sztuką jest wywiązanie się z danej obietnicy. Dajemy satysfakcję z podróży każdemu i na każdej trasie, a niezadowolenie klienta to dla nas wystarczający powód do zwrotu pieniędzy za bilet" - mówi Hannes Saarpuu, prezes Lux Express Group. "Zapraszamy pasażerów z nowych miast na trasach Lux Expressu do wypróbowania naszych usług i przekonania się, że Lux Express jest naprawdę dobrą alternatywą wobec podróży do Warszawy jakimkolwiek innym środkiem transportu" - dodaje.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
Dział transport:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Touroperator ogłasza niewypłacalność
Zmiany personalne w zarządzie Interferie S.A.
Rjukan i Notodden na liście UNESCO
Czy 500 plus przełoży się na wzrost liczby wyjazdów dla młodzieży?
Singapore Airlines rozszerzają siatkę połączeń
Jak najlepiej wykorzystać gorący sezon zakupowy w biurach podróży?
Automatyczna odprawa pasażerów portu lotniczego w Modlinie
Pokemony w Auschwitz - brzmi jak kiepski żart
Czasopisma o tematyce podróżniczej na minusie
Dalszy ciąg spadków sprzedaży w Merlinie X
Personel pokładowy Lufthansy rozszerza strajk
Jakie były preferencje polskich wczasowiczów w mijającym sezonie urlopowym?
Zabrze gospodarzem VIII Międzynarodowych Targów Turystyki Przemysłowej
Protestują francuscy taksówkarze
Best Western otworzy nowy obiekt we Wrocławiu
Na Jangcy zatonął statek turystyczny
Personel pokładowy Lufthansy nie przerywa strajku
przemyslenia zwiazane z branza i studiami z nia zwiazanymi
Wczasy nad morzem-80zł/osobodzień z pełnym wyżywien-czerwiec