Ogłoszenia
Ogłoszenia
- praca 100% zdalna dla biura podróży, elastyczne...
- Szukam Rezydenta zimowego na sezon 2025
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. turystyki - ITAKA Warszawa
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA
- ITAKA POZNAŃ PLAZA - STARSZY SPECJALISTA DS....
- wynajem zestaw sluchawkowy do oprowadzania...
- Praca w biurze podróży wakacje.pl w Pruszkowie
- Regionalny Manager Sieci Agencyjnej - region...
- Tłumaczenia języków europejskich w podróży
Lux Express zwróci pieniądze niezadowolonym pasażerom
Nie jesteś zadowolony z podróży, zwrócimy Ci pieniądze - takie zasady na najbliższe miesiące wprowadza Lux Express. W ten sposób przewoźnik zachęca do wypróbowania swoich usług i gwarantuje satysfakcję z podróży.
Akcja obowiązuje na wszystkich trasach krajowych Lux Expressu. Warunkiem otrzymania zwrotu pieniędzy za bilet jest wypełnienie formularza na stronie: www.luxexpress.eu/pl/zadowolonyklient w ciągu 7 dni od daty podróży. Lux Express zapewnia, że w przypadku niezadowolenia z podróży proces reklamacji nie będzie skomplikowany. Pieniądze zostaną zwrócone na konto w zamian za pisemne wyjaśnienie, dlaczego usługi nie spełniły oczekiwań. Regulamin akcji jest dostępny na stronie internetowej przewoźnika, a zgłoszenia będą przyjmowane do 7 września br.
"Działanie na wysoko konkurencyjnym rynku powoduje, że firmy przywiązują dużą wagę do jakości usług i satysfakcji klienta. Jednak sztuką jest wywiązanie się z danej obietnicy. Dajemy satysfakcję z podróży każdemu i na każdej trasie, a niezadowolenie klienta to dla nas wystarczający powód do zwrotu pieniędzy za bilet" - mówi Hannes Saarpuu, prezes Lux Express Group. "Zapraszamy pasażerów z nowych miast na trasach Lux Expressu do wypróbowania naszych usług i przekonania się, że Lux Express jest naprawdę dobrą alternatywą wobec podróży do Warszawy jakimkolwiek innym środkiem transportu" - dodaje.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Agresywny pasażer Ryanair
Były prezes POT dołącza do zarządu Polskiego Holdingu
Przedłużony ruch bezwizowy do
Niderlandzcy agenci turystyczni zapoznali się z ofertą
Dział transport:
Agresywny pasażer Ryanair
Przedłużony ruch bezwizowy do
Starsze aktualności:
Zrównoważony rozwój ważny dla
Nastroje wśród kwaterodawców nie
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Etykieta emisja lotniczych przyjęta przez Komisję
Jakie trendy w europejskich
Skąd Polacy przylecą na
Wakacje.pl doceniają
Grecja spodziewa się rekordowych zysków z
Touroperator ogłasza niewypłacalność
Zmiany personalne w zarządzie Interferie S.A.
Rjukan i Notodden na liście UNESCO
Czy 500 plus przełoży się na wzrost liczby wyjazdów dla młodzieży?
Singapore Airlines rozszerzają siatkę połączeń
Jak najlepiej wykorzystać gorący sezon zakupowy w biurach podróży?
Automatyczna odprawa pasażerów portu lotniczego w Modlinie
Pokemony w Auschwitz - brzmi jak kiepski żart
Czasopisma o tematyce podróżniczej na minusie
Dalszy ciąg spadków sprzedaży w Merlinie X
Personel pokładowy Lufthansy rozszerza strajk
Jakie były preferencje polskich wczasowiczów w mijającym sezonie urlopowym?
