TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

100 mln zł ma kosztować promocja Polski przed Euro 2012

Mistrzostwa piłkarskie Euro 2012 mają być doskonałą okazją na promocję Polski za granicą. Jednak by wytworzyć doskonały wizerunek naszego kraju potrzebne są ogromne środki - około 100 milionów złotych.


Spółka PL.2012 chce, by mistrzostwa pokazały Polskę jako kraj nowoczesny, przyjazny, o bogatej kulturze i atrakcyjny turystycznie. Plan promocji powstanie w listopadzie tego roku. A pierwsze działania promocyjne mają się rozpocząć już jesienią przyszłego roku.

Na tak obszerną kampanię potrzeba około 100 milionów zł - szacuje PL.2012. A eksperci i tak mają wątpliwości czy to wystarczy.

Mistrzostwa w 2012 roku w Polsce to doskonała okazja do ofensywy reklamowej w największych państwach Europy. Część kampanii ma też być skierowana do samych Polaków - tłumaczy spółka PL.2012.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
promocja Polski przed Euro 2012 promowanie kampania promocyjna wizerunek w Polsce PL.2012 reklama za granicą


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję