Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Ubezpieczenia Allianz teraz w easygo.pl
Ubezpieczenie kosztów leczenia, pomocy w podróży, następstw wypadków, bagażu, sprzętu sportowego, anulacji rezerwacji w hotelu czy rezygnacji z wycieczki to podstawowy pakiet, dodatkowych, indywidualnych ubezpieczeń turystycznych, którym rozpoczęły współpracę TU Allianz i portal turystyczny easygo.pl.
Od dziś klienci wyjeżdżający na swoje wakacje za pośrednictwem serwisu easygo.pl mogą czuć się jeszcze bezpieczniej. Wystarczy, że podczas internetowej rezerwacji swojej wybranej, urlopowej oferty zostaną przy komputerze kilka minut dłużej i wykupią indywidualną polisę ubezpieczeniową. A wszystko w prosty, łatwy i przyjazny dla użytkownika sposób. Zgodnie z maksymą portalu ... easy & go!
Obecnie klienci portalu easygo.pl mogą liczyć nie tylko na szeroki wachlarz wakacyjnych propozycji i
doradców turystycznych, ale również na trafnie dobrane i doskonale skrojone wartości dodane.
Ubezpieczenia z całą pewnością są jedynymi z najważniejszych produktów dodatkowych pożądanych przez samych klientów. Dlatego właśnie powstał serwis http://www.easygo.pl/allianz
- Analiza naszych rozmów z klientami wskazuje wyraźnie, że co 5-6 osoba dopytuje o możliwość skorzystania z dodatkowego, indywidualnego ubezpieczenia siebie, swoich bliskich czy zabieranego ze sobą na wakacje sprzętu - wyjaśnia Iwona Sokołowska, szef sprzedaży w centrum rezerwacji easygo.pl. - Nasi klienci znają ustawowe zasady i doskonale wiedzą, że każdy sprzedawany przez nas produkt pakietowy jest już ubezpieczony przez samego organizatora wyjazdu. A mimo to, w czasie swoich podróży chcą czuć się komfortowo i bezpiecznie, dlatego szukają dodatkowych form ubezpieczenia. Postanowiliśmy im pomóc i przygotować konkretną, dobra i łatwą w pozyskaniu ofertę.
Allianz od lat oferuje ubezpieczenia dla osób wyjeżdżających za granicę. Ubezpieczenia znane pod nazwą Globtroter i Tramp, sprzedawane były wyłącznie przez agentów ubezpieczyciela i sieć współpracujących z nim biur turystycznych. Od niedawna Allianz zaproponował klientom możliwość zawierania ubezpieczeń na wyjazd krajowy i zagraniczny także przez Internet.
- Dynamiczny rozwój easygo.pl, duża liczba ofert wyjazdowych w portalu i współpraca z wieloma, sprawdzonymi touroperatorami pozwala przewidywać, że liczba osób korzystających z wyjazdów za jego pośrednictwem będzie systematycznie rosła. Stwarza to dla nas doskonałą możliwość dotarcia z ofertą ubezpieczeń turystycznych do szerokiej grupy klientów. - mówi Kinga Chyc z wydziału eCommerce w TU Allianz Polska S.A. - Chcemy, aby na wakacjach wszyscy czuli się bezpiecznie, aby mieli zapewnioną opiekę medyczną, aby wiedzieli, że Allianz zorganizuje im pomoc i pokryje koszty hospitalizacji i transportu medycznego, lub choćby zwykłej konsultacji lekarskiej.
Serwis Allianz w easygo.pl to zarówno informacyjne kompendium wiedzy na temat ubezpieczeń wyjazdowych jak i bardzo wygodne narzędzie do szybkiego, onlineowego zawierania umów i zakupu konkretnych polis. Każda potencjalna transakcja poprzedzona jest operacją na wirtualnym kalkulatorze, który pozwala precyzyjnie wyliczyć wysokość składki ubezpieczeniowej. Do zasobów serwisu ubezpieczeniowego prowadzi siatka internetowych narzędzi rozmieszczona w najważniejszych punktach przeglądanej i rezerwowanej oferty turystycznej w easygo.pl.
Partnerzy zapowiadają stały rozwój serwisu o kolejne sekcje i włączenie jeszcze w tym sezonie ciekawych akcji promocyjnych.
Serwis ubezpieczeniowy Alianz to drugi po finansowym Citibank serwis tematyczny w easygo.pl uruchomiony w tym roku. Wyjazdy urlopowe sprzedawane w Internecie to według różnych źródeł od 3 do 5% całego rynku turystycznego w Polsce. Jego wartość systematycznie rośnie każdego roku. Najwięksi gracze notują 100 - 150% wzrost obsłużonych klientów, a co za tym idzie także generowanych przychodów. Średnia wartość dokonywanej w chwili obecnej rezerwacji wakacyjnej online to 4200 złotych. easygo.pl planuje w sezonie lato 2006 obsłużyć 18 000 klientów.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Itaka: nocne spotkanie z
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Zamek Królewski na Wawelu podsumowuje
Dział dla turystów:
Itaka: nocne spotkanie z
Nowe połączenie z Kraków
Zamek Królewski na Wawelu podsumowuje
Starsze aktualności:
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Eksplozja na plaży w Soczi. Dwoje turystów zginęło.
Sky Europe likwiduje połączenia!
Kierowcy z doświadczeniem wyjeżdżają za granicę!
iPody w samolotach meksykańskich linii lotniczych
Itaka i Rainbow - wycieczki objazdówki
Rumunia: wypadek autokaru nie przerwał dzieciom wypoczynku
Punkty informacji turystycznej będą miały gwiazki
Niemcy: hotele z NRD-owskiej epoki skutecznie kuszą klientów
"Zielony" hotel SPA&Wellness w Polsce powstanie w Barcinku
LOT w gronie najsilniejszych marek w Polsce
Modernizacja kolejki na Kasprowy Wierch
