Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Kolejne niedopatrzenie przewoźnika?
Polskie Koleje Państwowe nie raczyły uprzedzić pasażerów, że jadący w nocy z Kołobrzegu i Trójmiasta do Warszawy pociąg omija Sopot.
W efekcie pasażerowie, którzy wcześniej wykupili bilety i chcieli wsiąść do pociągu w Sopocie, wylądowali w środku nocy (godz.0.54) na dworcu, bez możliwości dostania się gdziekolwiek. W takiej sytuacji znalazł się Krzysztof S., który wraz z kolegami wracał do Warszawy, z meczu siatkówki. Ośmioosobowa grupa miała wykupione w pociągu miejsca leżące o wartości ok. 1000 zł. Pociąg nie przyjechał, o zmianie rozkładu nikt nawet nie poinformował oczekujących na pociąg przez megafon. Gdy Krzysztof S. chciał dowiedzieć się w kasie, co stało się z pociągiem, usłyszał tylko, że "przecież na słupie wisi kartka".
Pasażerom, którzy mieli wykupione bilety na pociąg, który nie przyjechał, PKP zaoferowało możliwość pojechania pociągiem osobowym do Tczewa, aby ok. godz. 4.00 przesiąść się na ekspres. Krzysztof S. z kolegami podziękowali za taką propozycje. Uznali, iż przenocują w hotelu i pojadą do Warszawy pierwszym porannym ekspresem. Teraz domagają się od przewoźnika przeprosin i zwrotu pieniędzy za hotel i bilety na ekspres.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Dział transport:
Enter Air chwali się wynikami za 2023
Zmiany w Radzie Nadzorczej
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Wystawa fotograficzna Gdańsk&love
Karkonosze: na Śnieżce pojawił się śnieg
Kraków odwiedza coraz więcej turystów
Wakacje w liczbach, czyli ilu Polaków wyjechało na wakacje
Irlandia: niezrównoważony pasażer przerwał lot czarterowy ArkeFly
Warszawa: na Ursynowie powstanie pierwszy luksusowy hotel
Czechy: wypadek polskiego autokaru jadącego do Rzymu
Rainbow Tours zatroszczyło się o turystów z rozbitego autokaru
Pierwszy Airbus A330-300 w barwach Swiss wyruszył w niebo
Średniowiecze wraca na Dolny Śląsk
Kto kupił uzdrowisko w Wieńcu Zdroju?
Możliwy powrót dorożek na krakowski Rynek
Ruszył portal, gdzie turyści mogą prezentować zwiedzone miejsca
Podejrzana torba spowodowała ewakuację Heathrow
Zamachy na hotele Radisson SAS, Grand Hyatt i Days Inn
Węgry: pociągi stanęły z powodu strajku kolejarzy