TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Turystyka biznesowa w Polsce

Od 3-4 lat istnieje w naszym kraju turystyka biznesowa jako produkt turystyczny.


Średniej wielkości konferencję można obecnie zorganizować w ok. 1200 obiektach w całej Polsce. Zbigniew Kowal, dyrektor Convention Bureau of Poland (powstało w ramach POT i zajmuje się promowaniem naszego kraju jako kierunku turystyki biznesowej) uważa, że w ostatnim czasie można mówić o zmianie myślenia na ten temat. Polska zaczyna być promowana jako kraj, gdzie można organizować międzynarodowe sympozja, kongresy i konferencje.

Polski produkt turystyczny można podzielić na trzy specjalności - uważa Z.Kowal. Jedną z nich jest organizacja małych i średnich konferencji. Imprezy do tysiąca osób stanowią ok. 80 proc. całego rynku. Na świecie konferencje do 800 uczestników stanowią 87 proc. rynku. Drugi segment to firmowe i korporacyjne imprezy organizowane w obiektach zabytkowych oraz w plenerze. Trzeci segment to "Polska szkoła imprez motywacyjnych". Z.Kowal uważa, że w przyszłości rosnąć będzie popyt na imprezy intergracyjne.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
turystyka biznesowa produkt turystyczny Convention Bureau of Poland POT w Polsce




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję