Ogłoszenia
Ogłoszenia
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
Rozpoczyna się kampania "Czyste plaże"
Nad Bałtykiem rozpoczyna się kampania "Czyste plaże". Wzorem lat ubiegłych członkowie fundacji Recal, organizatora kampanii, będą prowadzić nad polskim morzem akcję zbierania aluminiowych puszek oraz edukację ekologiczną.
Według Artura Łobockiego z zarządu Fundacji Recal, najważniejsze cele kampanii to wyrabianie nawyku segregacji odpadów, promocja recyklingu puszek aluminiowych i innych surowców wtórnych a także poprawa czystości plaż wybrzeża Bałtyku. W tym roku w planach fundacji jest przeprowadzenie co najmniej 180 warsztatów dla wypoczywających nad morzem kolonistów i obozowiczów. Przewidywana liczba ich uczestników wynosi około 8-10 tys. dzieci i młodzieży. Podczas warszatów będą przedstawiane zasady selektywnej zbiórki odpadów, a uzupełnieniem zajęć będzie zbiórka pustych puszek po napojach na nadmorskich plażach. Zebrane odpady trafią do punktów skupu.
W tym sezonie nieformalną Koalicję Czystych Plaż obok Fundacji RECAL utworzyły samorządy m.in.: Gdyni, Jastarni, Władysławowa, Krokowej, Ustki, Rewala, Dziwnowa, Międzyzdrojów oraz Świnoujścia. Przyłączyły się do niej także Słowiński Park Narodowy, Woliński Park Narodowy i Nadmorski Park Krajobrazowy.
Fundacja Recal przygotowała już 3 tys. plakatów i 15 tys. kartek pocztowych promujących kampanię, które trafią m.in. na kempingi, do sklepów i barów oraz na słupy ogłoszeniowe we wszystkich gminach uczestniczących w akcji. Rozdane będzie także 20 tys. specjalnych worków na puszki i magnesów służących do odróżniania przedmiotów stalowych od aluminiowych. Kartki pocztowe zawierają dodatkowo dokładne adresy punktów skupu surowców wtórnych leżących w pasie wybrzeża Bałtyku.
Kampanie fundacji Recal realizowane są w tym roku w pięciu atrakcyjnych turystycznie regionach. Oprócz wybrzeża Bałtyku są to: Mazury (Kampania "Czyste Mazury"), Beskidy (Kampania "Czyste Góry"), Bieszczady (Kampania "Czyste Bieszczady") oraz Sudety (Kampania "Czyste Sudety"). Kampanie te są współfinansowane w ponad 50% ze środków Unii Europejskiej oraz w ponad 30% ze środków Funduszu Inicjatyw Obywatelskich.
Fundacja Recal powstała w 1995 roku, a jej twórcą był producent puszek aluminiowych, firma Continental Can Polska (aktualnie Ball Packaging Europe Radomsko) oraz światowe koncerny aluminiowe.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Oficjalny start sezonu
IGHP: listopad z lepszymi wynikami niż rok
LOT zapowiada nowe połączenia z
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Dział atrakcje turystyczne:
Oficjalny start sezonu
Które miasta powinny się
Na czym powinien opierać się rozwój
Bezpieczeństwo w górach zimą: czy polski turysta w końcu odrobił
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
We Włoszech nie będzie można palić za kierownicą
Sale Pałacu Buckingham dostępne dla turystów
Ośrodek Benecko w Karkonoszach - odpowiedni dla rodzin z dziećmi
Powstaną dwa nowe hotele w Rzeszowie
Kraków: Powstaje nowoczesny hotel przypominający kształtem rozdeptaną żabę
Autobusem na Mazury i z powrotem
Studencka Akcja Wakacyjna: noclegi za 20 zł
Amadeus wprowadził program lojalnościowy dla biur podróży
Powołano nowego prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego
Nowy Jork: w tym roku swoje podwoje otworzy 30 nowych hoteli
