Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Nomade - Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
- Animator w klubie dla dzieci - Cypr Północny
- REZYDENT NA MAJORCE
- REZYDENT NA COSTA DEL SOL
- Specjalista ds. organizacji i rozliczeń imprez...
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
Rozpoczyna się kampania "Czyste plaże"
Nad Bałtykiem rozpoczyna się kampania "Czyste plaże". Wzorem lat ubiegłych członkowie fundacji Recal, organizatora kampanii, będą prowadzić nad polskim morzem akcję zbierania aluminiowych puszek oraz edukację ekologiczną.
Według Artura Łobockiego z zarządu Fundacji Recal, najważniejsze cele kampanii to wyrabianie nawyku segregacji odpadów, promocja recyklingu puszek aluminiowych i innych surowców wtórnych a także poprawa czystości plaż wybrzeża Bałtyku. W tym roku w planach fundacji jest przeprowadzenie co najmniej 180 warsztatów dla wypoczywających nad morzem kolonistów i obozowiczów. Przewidywana liczba ich uczestników wynosi około 8-10 tys. dzieci i młodzieży. Podczas warszatów będą przedstawiane zasady selektywnej zbiórki odpadów, a uzupełnieniem zajęć będzie zbiórka pustych puszek po napojach na nadmorskich plażach. Zebrane odpady trafią do punktów skupu.
W tym sezonie nieformalną Koalicję Czystych Plaż obok Fundacji RECAL utworzyły samorządy m.in.: Gdyni, Jastarni, Władysławowa, Krokowej, Ustki, Rewala, Dziwnowa, Międzyzdrojów oraz Świnoujścia. Przyłączyły się do niej także Słowiński Park Narodowy, Woliński Park Narodowy i Nadmorski Park Krajobrazowy.
Fundacja Recal przygotowała już 3 tys. plakatów i 15 tys. kartek pocztowych promujących kampanię, które trafią m.in. na kempingi, do sklepów i barów oraz na słupy ogłoszeniowe we wszystkich gminach uczestniczących w akcji. Rozdane będzie także 20 tys. specjalnych worków na puszki i magnesów służących do odróżniania przedmiotów stalowych od aluminiowych. Kartki pocztowe zawierają dodatkowo dokładne adresy punktów skupu surowców wtórnych leżących w pasie wybrzeża Bałtyku.
Kampanie fundacji Recal realizowane są w tym roku w pięciu atrakcyjnych turystycznie regionach. Oprócz wybrzeża Bałtyku są to: Mazury (Kampania "Czyste Mazury"), Beskidy (Kampania "Czyste Góry"), Bieszczady (Kampania "Czyste Bieszczady") oraz Sudety (Kampania "Czyste Sudety"). Kampanie te są współfinansowane w ponad 50% ze środków Unii Europejskiej oraz w ponad 30% ze środków Funduszu Inicjatyw Obywatelskich.
Fundacja Recal powstała w 1995 roku, a jej twórcą był producent puszek aluminiowych, firma Continental Can Polska (aktualnie Ball Packaging Europe Radomsko) oraz światowe koncerny aluminiowe.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Gdzie Polacy polecą sami na Święta i Nowy
FlixBus: Polacy chcą podróżować na
Jak sprzedają się przyszłoroczne oferty w
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Dział atrakcje turystyczne:
Zamek Królewski na Wawelu podsumowuje
Oficjalny start sezonu
Starsze aktualności:
Raport o podróżach Polaków w
Narodowy Program Wsparcia dla Przemysłu Spotkań
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Coolcation nie tylko w
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
We Włoszech nie będzie można palić za kierownicą
Sale Pałacu Buckingham dostępne dla turystów
Ośrodek Benecko w Karkonoszach - odpowiedni dla rodzin z dziećmi
Powstaną dwa nowe hotele w Rzeszowie
Kraków: Powstaje nowoczesny hotel przypominający kształtem rozdeptaną żabę
Autobusem na Mazury i z powrotem
Studencka Akcja Wakacyjna: noclegi za 20 zł
Amadeus wprowadził program lojalnościowy dla biur podróży
Powołano nowego prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego
Nowy Jork: w tym roku swoje podwoje otworzy 30 nowych hoteli
