TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

Poprzez eSKY.pl turyści będą mogli skorzystać z oferty Expedii

Data wysłania: 2009-11-26 04:26 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Internetowe centrum podróży eSky.pl zawarło umowę o partnerstwie strategicznym z Expedią - internetowym biurem podróży.

Dzięki nawiązanej współpracy turyści będą mogli poprzez serwis eSky.pl rezerwować miejsca hotelowe z oferty Expedii (ponad 100 tysięcy hoteli na świecie).

Uzupełnienie oferty polskiego brokera biletów lotniczych o dostęp do bazy miejsc hotelowych jest pierwszym krokiem w kierunku przekształcenia eSKY.pl w internetowe centrum podróży, zapewniające klientom pełną obsługę wyjazdów turystycznych. Użytkownicy serwisu mogą teraz samodzielnie dobierać najbardziej dogodne dla siebie kierunki wyjazdów oraz szybko i wygodnie rezerwować bilety lotnicze oraz miejsca hotelowe w najbardziej egzotycznych zakątkach globu.

Udostępniona w serwisie eSky.pl baza hotelowa daje możliwość zapoznania się z każdą dostępną lokalizacją, sprawdzenia opisu hotelu oraz przejrzenia zdjęć kompleksu i mapy najbliższej okolicy wraz z odległościami do najciekawszych miejsc. W wyborze najlepszego hotelu mogą także pomóc uzupełniane na bieżąco opinie klientów eSky.pl, jak i gości z całego świata, korzystających z serwisu Trip Advisor.

- Jesteśmy zadowoleni, że udało nam się nawiązać współpracę z Expedią, która jest wzorem dla każdej firmy oferującej usługi turystyczne przez Internet. Mamy nadzieje, że pozyskane know-how pozwoli eSKY.pl osiągnąć równie doskonałe wyniki na rynku rezerwacji miejsc hotelowych, co w sprzedaży biletów lotniczych - oznajmił powiedział Łukasz Habaj, Wiceprezes Zarządu eSKY.pl.

Już niebawem na stronach eSKY.pl będzie można skorzystać z popularnego w Stanach Zjednoczonych mechanizmu o nazwie "Dynamic Packaging". Turyści będą mogli szybko i samodzielnie zaplanować podróż, łącząc w pakiety poszczególne usługi (bilet lotniczy, miejsce noclegowe). Dobierając samodzielnie najbardziej dogodne połączenia lotnicze oraz lokalizacje hoteli, użytkownicy otrzymują produkt dokładnie odzwierciedlający ich potrzeby.

- Polska jest kluczowym krajem regionu, w którym Expedia w najbliższym czasie chciałaby rozwinąć swoją działalność. Posiadamy bogate doświadczenie we współpracy z biurami podróży oraz w sprzedaży naszych produktów i usług pod markami partnerskimi. Cieszymy się, że opartą właśnie na takim modelu współpracę udało nam się nawiązać z eSKY.pl - powiedziała Anna Smith, Dyrektor ds. Rozwoju biznesu na Europę Wschodnią w Expedia.

Internetowe centrum podróży eSKY.pl istnieje od 2004 r. i jest brokerem biletów lotniczych online w Polsce. Prowadzone jest przez spółkę eSKY Sp. z o.o. z siedzibą w Radomiu.

Expedia, Inc świadczy usługi turystyczne online. Dzięki ofercie Expedia, Inc. osoby podróżujące w celach biznesowych lub urlopowych mają możliwość skorzystania z narzędzi oraz informacji niezbędnych do łatwego wyszukiwania ofert wyjazdowych, a także planowania i rezerwacji podróży. Firmy wchodzące w skład Expedia, Inc. operują za pośrednictwem ponad 70 punktów sprzedaży w ponad 40 krajach, w tym w Ameryce Północnej i Południowej, w Europie oraz na terenie Bliskiego Wschodu, Afryki oraz Azji i Pacyfiku.

    • eSKY.pl i Expedia nawiązują współpracę 

      [2009-11-26 04:26 83.24.34.*]

      Świetnie, jesli chodzi o bilety lotnicze byli niezawodni, także nie bede bał sie zarezerwować u nich także hotelu:)   odpowiedz »

    • eSKY.pl i Expedia nawiązują współpracę 

      [2009-11-26 20:06 212.76.37.*]

      A gdzie rezerwowałas u nich wycieczke ?
      jestem tez zainteresowana ich oferta...   odpowiedz »

      • eSKY.pl i Expedia nawiązują współpracę 

        [2009-12-08 02:05 83.24.25.*]

        100 tyś to dużo hoteli, zmienia to trochę wizerunek esky.pl- z brokera biletów przeobraża się w biuro podrózy   odpowiedz »

      • eSKY.pl i Expedia nawiązują współpracę 

        [2009-12-08 20:22 212.76.37.*]

        Ja tez moge powiedziec ze to naprawde swietne biuro podrózy i polecam , bo tutaj wszystko w jednym otrzymujemy w tym biurze.   odpowiedz »

        • eSKY.pl i Expedia nawiązują współpracę 

          [2009-12-17 14:16 83.168.111.*]

          Kochani, nie ryzykujcie jakiegokolwiek kontaktu z e-SKY - kupiłam u nich bilet lotniczy i nie zostałam wpuszczona na pokład samolotu w Nowym Jorku, bo na bilecie podali złe godziny odpraw i co? Musiałam kupić nowe bilety, czekać na lot kilka dni, a oni odpowiedzialność w reklamacji zrzucili na mnie, pisząc, że mimo informacji zawartych na bilecie powinnam jeszcze dzwonić do przewoźnika i dopytać o godziny odpraw / a takiej informacji na bilecie nie wydrukowali/. Mam zwyczaj dzwonić przed odlotem do przewoźników z potwierdzeniem swojego przelotu / a latam często/, ale nie wiedziałam, że muszę weryfikować informacje jakimi raczy mnie e-SKY na dokumencie podróży jakim jest bilet lotniczy. A żeby było weselej, to w swoim poradniku podróżnika piszą , że czas zamknięcia odprawy to 40 minut przed odlotem. Wszyscy są wg nich winni, tylko nie oni. Dlatego też przestrzegam potencjalnych klientów przed e-SKY!! Kupujcie bilety i usługi gdzie indziej, może nic złego was nie spotka. Anna Ignatowicz, Szczecin.   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję