TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

Uwaga na nieuczciwe oferty!

Data wysłania: 2006-09-04 20:04 Autor: Czytelnik IP automat

[2006-09-04 20:04 62.111.139.*]

Pierwsze miejsce egzekfo z Ecco World Travel, Ecco Holiday - SOPOL   odpowiedz »

• Rejesrt biur podróży

[2006-09-05 14:17 84.40.233.*]

Rejestry biur podróży posiadających zezwolenia prowadzi nie wojewoda, a od 1 stycznia br. marszałek!!!   odpowiedz »

[2006-09-06 14:56 83.31.234.*]

Ależ czepliwy. Przecież ta zmiana obowiązuje dopiero od 9 -ciu miesięcy. Osoba akceptująca tekst (pracownik protalu) mogła jeszcze się o tym fakcie nie dowiedzieć !!!   odpowiedz »

[2007-10-01 18:44 195.205.114.*]

Nowa Itaka z Opola - szczyt bezczelności   odpowiedz »

[2007-12-21 15:21 83.21.154.*]

chcę ostrzec ewentualnych klientów tego biura --nie dajcie sie skusic na podróż z ta firmą ---są nie uczciwi ---opowiem swój przypadek ---w listopadzie wyjechałem na wycieczke do Egiptu ---po przylocie okazało się że hotel w którym miałem sie zatrzymac***** radisson Sas --został zamieniony bez uprzedzenia mnie na inny hotel --w którym ja nie chciałem byc --to tak jakbym poszedł do salonu kupic samochód marki mercedes a dostałbym samochód marki polonez --i sprzedający powiedziałby że to jest to samo--to samo ze mną zrobiła itaka-w odp. na reklamację --stwierdziła że inny hotel to jest to samo--nie wyjeżdżajcie z nimi nigdzie --jest to firma nie wiarygodna --nie nie nie   odpowiedz »

[2008-07-02 14:53 83.4.118.*]

tak,zgadzam się z tą opinią,to biuro to porażka.wymagją wobec klientów zobowiązań finansowych w scisle określonym terminie,ale niestety to nie działa w drugą stronę.przekonałam się o tym,ponieważ sytuacja zyciowa zmusziła mnie do rezygnacji z wczasów,a o zwrot reszty zaliczki,prosiłam się 2 miesiące!bezskutecznie!nie polecam tego biura!brak profesjonalizmu!   odpowiedz »

[2009-01-02 21:03 88.156.161.*]

Wycieczka" Sezamie otwórz siś" do Tunezji organizowana przez Nowa Itakę z Opola.
              Byłam uczestnikiem tej wycieczki i wspominam ją bardzo dobrze-bardzo dobre noclegi w hotelach 4-ro i 5-cio gwiazdkowych, ciekawy program zrealizowany w całości i wspaniały pilot wycieczki Pan Jacek Pustelnik, który nie tylko w ciekawy sposób przekazał nam ogrom informacji o Tunezji ale troszczył się o nasze zdrowie i bezpieczeństwo.Równocześnie zintegrował cała grupę swoim wspaniałym podejściem do drugiego człowieka. Pozostaje mi tylko podziękować za tak wspaniałą wycieczkę.
              Rzeszów 3.o1 2009 Helena Bosak   odpowiedz »

[2009-02-10 09:56 83.27.218.*]

Też byłam na tej imprezie, ale w późniejszym terminie. Fantastyczna impreza. Jacek genialny. Grupa mała (10 osób) bardzo zgrana. Wyjątkowy wypoczynek w czasie zimy. Pozdrawiam. Anka   odpowiedz »

[2010-02-25 12:17 83.13.19.*]

Witam wszystkich potencjalnych klientów biura Itaka. Ja też nim byłam, jednak po przeczytaniu wielu postów na kilku różnych forach, z datami od roku 200 do 2009 stwierdzam, że biuro które kojarzyło mi się z wysokimi cenami ale z wysoką jakością i ugruntowaną marką, powinno się omijać szerokim łukiem. Opisywane przez wielu turystów doświadczenia nie są przypadkowymi sytuacjami, problemami , które można napotkać w czasie wyjazdów zagranicznych, ale działaniem w pełni świadomym na niekorzyść klienta. w celu uzyskania jak najwyższego zysku jak najmniejszym kosztem. Przedstawione problemy, nie tylko uniemożliwiają wypoczynek, ale powodują często ogromny stres, zmarnowane pieniądze i czas, a u niektórych na pamiątkę po "udanych" wakacjach, sprawę w sądzie. Cóż, biur jest wiele, ludzie są różni, wypadki się zdarzają, ale od tego biura będę trzymać się z daleka :). pozdrawiam - Opolanka   odpowiedz »

[2010-09-17 08:34 62.148.86.*]

biuro nowa itaka - jesli chcesz aby itaka zorganizowała ci wyjazd w którym nigdy nie chhciałbyś uczestniczyć to kieruj swoje kroki i pieniadze do itaki.
                    zapłaciłam za pobyt dwutygodniowy w tyrcji w pokoju hotelowym 4* venus ( okolice side). otrzymałam zaadoptowany z budynku gospodraczego pokój na terenie ogrodu hotelowego 20 m od zwierzyńca w którym hodowano kury , kaczki, gęsi, psy i gołębie. prosze osbie wyobrazic jaki w tamtej temepraturze był wspaniały zapach poprostu smród. okazało się że pokoji w budynku hotelowym brak a recepcjoniści stwierdzili że standard tego braku jest identyczny jak w hotelu. pani rezydent nie umiala podjąć odpowiednich kroków aby pokój byl zmieniony. pomimo natychmiastowej złożonej na jej ręce reklamcji wraz z dokumentacja fotograficzną, osiwadczyla że nie może nawet na mojej rekalmacji zapisac sformulowania że opisany stan jest zgodny z rzeczywistością. po moich naciskach napisała do biura jeszcze podczas mojego pobytu w hotelu mailowo informacje do biura w polsce. nie było od nich żadnej odpowiedzi ani zainteresowania, żadnej interwencji w mojej sprawie. itaka zafundowała mi agro wczasy przy kurniku w turcji tylko dlaczego takie drogie. uprzedzam to co w katalogu nie jest odzwierciedleniem tego co jest na miejscu a o egzekwowanie swoich praw możecie zapomnieć. na dodatek nasz samolot przepadł na 7 godzin a rezydentki poprostu uciekły z lotniska również ostrzegam przed zawiraniem umów na imprezy turystyczne z biurem itaka. jesli myślicie że otrzymałam chociaż odpowiedz na moja reklamację lub słowo przepraszam to się bardzo mylicie.
                    monika z krakowa   odpowiedz »

[2011-05-09 19:47 87.205.153.*]

LUDZIE!!!! Zacznijcie czytać wreszcie umowy   odpowiedz »

[2011-05-18 11:05 46.112.205.*]

No i co nam to da.umowa jest zagmatwana powołuje sie na Konwencję Montrealska z 1999 roku ,o zawartości której sam kierownik Nowej Itaki nie ma zielonego pojęcia. Kazano mi wysłać pisemne zapytanie odnosnie samej Konwencji na którzy bazuje umowa. Wiec pytam jak mozna wesprzec "warunkami " sie Podczas wykupowania wycieczki skoro tam nie ma NIC JASNO NAPISANE!!!!!?????   odpowiedz »

[2011-05-25 00:21 79.186.201.*]

Wymienić wszystkich rezydentów z hotelu ISIS to ludzie nie kompetentni nie są w stanie nic pomóc ani załatwić posiadają zero wiedzy w swoim fachu. Być może mają takie wytyczne od Dyrekcji Itaki kompromitacja.   odpowiedz »

[2011-06-20 19:02 95.48.44.*]

No cóż opinie które tu czytam są zgodne z moimi odczuciami po powrocie z Sycyli (Hotel Fiesta).biuro Nowa Itaka przyjęło dość ciekawą forme marketingową , a mianowicie poczatkiem roku oferuje wyloty prawie ze wszystkich lotnisk w kraju.Im bliżej wyjazdu toinformuja ,że nie ma zainteresowania i przenoszą wylot do Warszawy (moja siostra miała to samo w ubiegłym roku).Następnie po trzykrotnej zmianie godz. wylotu z 9.00 rano na ostatecznie 23.40 dolecieliśmy , potem dojechaliśmy na miejsce o 4 rano , a wspaniałomyslna Pani Małgorzata ogłosiła,ze spotkanie informacyjne odbędzie się o ... 9.30 (połowa ludzi nie wstała , a Ci co byli mieli dziwnie czerwone oczy...).Najciekawsze jednak było zakończenie urlopu .W ostatnim dniu musieliśmy opuścić pokoje o 10.00 , wyjazd na lotnisko był o 22.30 jak łatwo obliczyć 12,5 godz. bez pokoju , a wylot do Polski o 2.20.Nie polecam tego biura gdyż latam dość często z innymi biurami i oczywiście zdarzają się drobne wpadki ,ale takiej bezczelności jak w Nowej Itace nie spotkałem.Na koniec dodam (też tego jeszcze nie spotkałem w innym biurze) Pani rezydent przy sprzedaży wycieczek fakultatywnych nie wydawała pokwitowań wpłaty gotówki... Ludzie piszcie reklamacje po kazdym takim wyjeździe to może nasze biura zaczną nas tak traktować jak Biura Niemieckie swoich podróznych.Pozdrawiam.   odpowiedz »

[2011-06-23 19:20 83.3.101.*]

Oferowany w katalogu Itaki Hotel Point Side w Turcji to wielka spleśniała rudera,z opisu zgadza się tylko położenie.Brud,pijana obsługa,posiłki
                            w warunkach zagrażających zdrowiu,potworny hałas od rana do póżnej nocy,basen oślizły.O posiłkach lepiej nie pisać... Najgorsze wakacje w życiu
                            zawdzięczamy Pani z Itaki w Katowicach ,ul,Mariacka 15,która namówiła nas na ten koszmar.Turnus od 8 do 22 czerwca 2011 r.   odpowiedz »

[2013-05-14 10:38 79.187.45.*]

Sprzedali mi skipass na narty w Turcji drożej niż w kasie pod wyciągiem, samolot powrotny spóźnił się 10 godzin, pokoje w hotelu musieliśmy opuścić i koczowaliśmy w recepcji. Biura absolutnie nie polecam   odpowiedz »

[2008-07-03 14:41 89.171.65.*]

Zgadzam sie to naciagacze w moim przypadku prawie dobe jestem bez hotelu i wyzywienia do czasu powrotu to kretacze nie dajcie sie naciagnac ja jeszcze nie wyjechałem a juz mam z nimi problemy!!!   odpowiedz »

[2008-09-22 23:38 87.204.242.*]

zgadzam się równiez byłam z nimi na fuerteventura i okazało się że itaka podpisuje z hotelami umowy na najgorsze pokoje co potwierdziła polka która akurat pracowała w hotelu w którym się zatrzymałam.   odpowiedz »

[2008-11-03 14:20 217.153.23.*]

Itaka to bezczelni złodzieje i oszuści.
              Wczoraj wróciłem z wczasów w Egipcie - Marsa Al Alam

hotel Fayrouz Plaza Beach Resort - zapłaciłem za 7 noclegów - w ofercie na stronie było 9 dni (!!!), okazało się, że to będzie 7 noclegów, okazało się że Itaka zmieniła lot powrotny informując o tym już po przybyciu do Egiptu. Okazało się, że będzie 6 noclegów i jeszcze trzeba dopłacić 30 USD i 30 EUR, żeby nie koczować 13 godzin przed hotelem.

A więc płacąc za 7 noclegów otrzymałem 6 noclegów pod warunkiem dopłaty 60 EUR za ostatni dzień.

Pani rezydentka Beata Syrnicka zaśmiała mi sie w twarz i powiedziała, że po powrocie do Polski mogę sobie napisać reklamacje...

to biuro to SKANDAL !!!   odpowiedz »

[2009-07-31 15:04 83.23.114.*]

niestety itaka juz dawno powinna byc zawieszona ona ludzi poprostu oszukuje oferta swoie real inny ja niemiałem w bugarii klimatyzacji w4 gwiazdkach byłem na 1 turnusie wiosenym i odpisano mi że była awaria poprostu hotelu nieprzygotowano na czas a rezydentka to as w oszukiwaniu ludzi na 3 dni przed koncem ludziom dali obiad/niby-resztki ze śniadania/żadając podpisu że niebędą reklamowac wczasów ja nie podpisałem ,więc teraz mi wypisują co oni mi nie proponowali same kłamstwa-niestety ze sprawą pójde do sądu   odpowiedz »

• przestrzegam przed biurem nowa itaka KNURÓW

[2009-01-23 12:51 195.72.148.*]

niesłowna i nierzetelna firma. miało nie byc miedzyladowania , 6 godz. w samolocie bez posilku /jedynie odplatnie / w najgorszej lini ..cos tam Cypria.. wplata 1/2 roku wczesniej , pokoj bez tarasu i balkonu, naciaganie na doplaty ..rzekomo ropa zdrozala///...tymczasem ropa z 145$ na 37!!!!! za barylke/ , koczowanie na powietrzu i po 12-13 godz. w oczekiwaniu na laskawy wyjazd z hotelu ... katastrofa nazywa sie ..: NOWA ITAKA   odpowiedz »

[2009-02-09 22:07 83.28.189.*]

witam. dzieki za ostrzezenie, bo wlasnie przegladalem oferty tego biura na onecie, sa bardzo atrakcyjna , ale cos mnie natknelo aby wejsc na ich strone, i przypadkiem zobaczylem to forum na ich temat, no teraz napewno nie skorzystam z ich uslug. dzieki.   odpowiedz »

[2009-02-10 09:52 83.27.218.*]

Witaj!
              Nie jestem pracownikiem biura :-)Piszę to, abyś mnie nie posądził o brak obiektywizmu. Jeżdżę z Itaką/Nową Itaką od 11 lat i jestem bardzo zadowolona. Korzystałam też z usług innych biur podróży, ale to nie było to. Wybieram tylko i wyłącznie oferty z katalogu wycieczek objazdowych, zarówno po Europie autokarem jak i kilkakrotnie samolotem w dalsze kraje. Nigdy nie byłam na "wypoczynku" - to nie moje klimaty. Objazdówki są świetnie zorganizowane, ciekawy program, kompetentni piloci-przwodnicy, zadowlające noclegi. Tylko dwukrotnie nastąpiły pewne niedociągnięcia, choć nie do końca z winy biura, i zawsze dostawałam jakieś zadośćuczynienie. Poza tym, jakby to delikatnie powiedzieć i generalizując niestety, na objazdówki jeździ trochę inny sort ludzi niż na "pobyty", tak więc oczekiwania podróżnych znacznie się różnią;-) Dla pierwszych będzie się liczył katalog zabytków i miejsc ciekawych do zobaczenia, a drudzy będą poszukiwać pęknięć czy zacieków na umywalce. Pozdrawiam. Anka   odpowiedz »

[2011-06-23 19:24 83.3.101.*]

Kobieto nie chrzań,chcesz objazdówki to sobie ja funduj a ja chcę wypoczynku z całą umywalką a nie cieknącą i za to płacę.   odpowiedz »

[2009-06-02 17:20 87.206.79.*]

Byłam na wycieczce : Tam gdzie nie byli Twoi sąsiedzi w dniach 17-28 maja b.r. Pilotka-profesjonalistka, kierowcy wspaniali, grupa miła, zdyscyplinowana. Trasa-warta wysiłku. Świadczenia w porządku. (zgodne z ofertą). Jeśli pojadę jeszcze na wycieczkę, to po raz kolejny z Itaką.
            Zgrzyt mieliśmy w drodze powrotnej i to już odwożeni do swoich mias. Uważam, że kierowca, który nas odwoził uratował nam życie, a na pewno zdrowie. Dziękuję. Podziwiam reflelks i opanowanie oraz umiejętności.
            Gratuluję Itace pracowników i współpracowników. Krystyna z Pabianic.   odpowiedz »

[2009-07-12 13:41 91.123.217.*]

Byłem na wczasach z żoną na Korfu miejscowości Kassiopi w hotelu Michelangelo w czerwcu tego roku sam kompleks turystyczny był bardzo ładny ale pokój który dostaliśmy nr pokoju 422 był beznadziejnyto znaczy jego położenie pokoj zrobiony z byłej sutereny pod stołówką z lewej strony toalety z prawej komórka w której był agregat działał przez całą dobę a na wprost drzwi murek wysoki na 1,20a do tego chlor wydobywający się z toalety horror po 2dniach dostaliśmy inny pokoj na szczęsćie   odpowiedz »

• nowa itaka opole- ostrzezenie

[2009-07-22 22:29 87.206.245.*]

OSTRZEGAM przed skrajną nieuczciwością i chciwością biura Nowa Itaka Opole: wpłaciłem zaliczkę (prawie 2000 zł) na wycieczke dla 2 osób do Portugalii juz w styczniu'09 (first minute), DODATKOWO dopłacając opcję "gwarancja niezmienności ceny". Poniewaz Biuro ITAKA cenę podniosło (na www jest nowa cena na zarezerwowaną przez nas wycieczke do Portugalii), więc, aby miec "z głowy" klientów z opłaconą juz "gwarantowaną" stawką, to NIEUCZCIWIE powiadomiono mnie telefonicznie (na trzy tygodnie przed urlopem ZAPLNOWANYM JUZ W STYCZNIU), że wycieczka jest odwołana z powodu braku chętnych !!!!! Ale standardów się doczekalismy!!!! Mamy duzo znajomych o wysokich dochodach i poinformujemy ich o tej praktyce, aby omijali Itakę szerokim łukiem !!!! JK   odpowiedz »

[2009-12-04 10:41 77.91.61.*]

szerokim łukiem opijać to biuro podrózy. Oszukuje klientów. Ja jestem tego żywym dowodem. To co mi zafundowali między 14-28.10.2008 r. w Sharm el Sheikh to najczystrzy horrror. Zmienili mi hotel w trakcie lotu z Warszawy do Sharm el Sheikh, dali mi obskurny hotel La Perla 3*, wmawiając że ma 4*, mimo że ja żądałem powrotu natychmiastowego do Polski. Po trzech dnia - wykwaterowali i znowu wozili, szukając na siłe miejsca do pobytu, aż umieścili na plaży hotelowej 15 km dalej od hotelu bazowego Kiroseiz, wmawiając mnie i 10 innym nieszczęśnikom, że to hotel 5*. W sądzie, bo wytoczyłem proces cywilny, wszystkiego się wypierają, twierdząc, że dali świadczenia równe a nawet wyższe.
              Przeżyłem horrror, upokorzenie a do dnia dzisiejszego trwa walka w sądzie. Nawet reklamacja udzielona po terminie ustawowym, nie zobowiązuje ich do zwrotu należności. Idą tylko na drodę sądową!!!
              Uwaga, nie kontroluja zawieranych umów, tylko wciskają świadczenia zastępcze!!! Nawet wbrew woli konsumenta, który po usłyszeniu takich informacji po wylądowaniu w kraju docelowym, jest zdenerowany, nie nastawiony na powrót tylko odpoczynek itd. Uwaga: rezydencji nie liczą się z opiną klienta. Ogólnie- starszne biuro. Korzystam aktualnie tylko w niemieckich biur podrózy; bo przynajmniej mają klasę, gdy zdarzy im sie wpadka!!!Od ręki stosuja taryfę franfurcką.   odpowiedz »

• nowa itaka opole- ostrzezenie

[2011-11-17 16:24 89.79.100.*]

Mam odmienne zdanie byłem z żoną na Krecie było pięknie organizacja super polecam wczasy z Itaką.   odpowiedz »

[2010-10-20 13:00 83.12.94.*]

A ja byłam we Francji i jestem pod pozytywnym wrażeniem jakości obsługi i programu.

Pozdrawiam   odpowiedz »

[2010-12-27 21:57 217.97.162.*]

ja też byłam z itaką i bardzo miło wspominam, organizacja i cena na poziomie   odpowiedz »

[2012-01-28 20:47 79.163.3.*]

własnie wróciłam z wycieczki Jordania -Izrael - doskonała organizacja dobre hotele , wszedzie ,Szwedzki stół, doskonała organizacja czasu dzieki super pilotowi p. Ireneuszowi Stoksikowi, dawno nie byłam na tak udanej wycieczce

polecam!!!   odpowiedz »

[2012-08-21 20:08 46.186.27.*]

zgadzam się byliśmy w egipcie z itaka w 4 osoby

hotel mial miec 5 gwiazdek nie zasluzyl na 3

duzo arabow bylo goscmi więc syf na kazdym kroku

pozatym all inclusive wygladal jak pakiet kolonijny dla mlodziezy szkolnej   odpowiedz »

[2014-05-08 22:23 83.8.15.*]

Jechaliśmy na wycieczkę objazdową "Strasznie fajna Transylwania" w dniach 27 kwietnia do 3 maja 2014 r. Nowa Itaka podstawiła nam zdezelowany autobus który nie spełniał podstawowych standardów: stara Scania, bez pasów, bez toalety, bez baru, plamy na tapicerce, bardzo mało miejsca, pilot i kierowcy nieprzygotowani do wycieczki. Rumunię warto zwiedzić bo ciekawa ale z innym biurem. Kilkanaście osób złożyło reklamację a więc nie jest to oczernianie firmy.   odpowiedz »

[2014-07-22 19:50 83.7.74.*]

witam, po wykupieniu wczasów trafiłam na to forum, ale było już za późno na cokolwiek więc poleciałam na wakacje pełna obaw, zestresowana i z bojowym nastawieniem. a tymczasem wszystko było wręcz idealnie, punktualnie, kulturalnie i tak jak w ofercie, a nawet lepiej niż się spodziewałam. rezydentka w sharm el sheikh - pani sylwia gębala- była praktycznie co drugi dzień na dyżurach w hotelu, bardzo miła i pomocna kobieta. na każdym lotnisku ludzie przysyłani z itaki byli również uprzejmi i pomocni. z pewnością w przyszłym roku także wyjadę z nową itaką! polecam.
            Ola R   odpowiedz »

[2009-05-07 11:41 83.24.44.*]

Byłam z Nową Itaką w kwietniu 2009,Zmieniono nam hotel o 3.30 w nocy na lotnisku w Marscha alalam. Rezerwowaliśmy Hotel w styczniu!! Odpowiedż Biura na reklamację to szczyt bezczelności,i arogancji Czas skończyć z tratowaniem klientów płacących du.że pieniądzen jak gówniarzy. Oddaję sprawę do sądu!

Barbara Tomaszewska   odpowiedz »

[2010-10-05 21:16 83.4.124.*]

witam też jestesmy osukani przez nową itakę proszę o info jak zakończyła się sprawa pozdrawiam artur nowak podaje e mail artnow@neostrada.pl pozdrawiam   odpowiedz »

[2009-02-10 11:24 83.24.133.*]

A co powiecie o Alfastar, bo ja już raz z nimi pojechałam na wakacje, to jest wybrałam w ich ofercie i nie miałam żadnych kłopotów, zero rozczarowań i świetna rezydentka na miejscu. ale czytam że różnie ludzie odbierają to biuro??   odpowiedz »

[2009-02-10 13:58 83.24.117.*]

ilu ludzi tyle opinii ;) . ja sie troche zastanawialem przed pierwszym wyjazdem, ale teraz mam problem z glowy - raz sie przejechalem i bylo dobrze. z pewnoscia wystarczajaca dobrze zebym nie dal sobie namotac w glowie przed drugim wyjazdem ;) . NR   odpowiedz »

[2009-02-13 10:25 83.24.150.*]

Jam mam swoje doswiadczenie i jezdze z AS bez wahania. Juz dwa razy bylo ok. Troche to pewnie zabrzmi naiwnie, ale trzeba sie samemu przekonac ;) , dziwie sie, ze jeszcze sie pytasz "co ludzie powiedza" skoro juz wiesz jak jest. My nie mamy w planach zmiany biura. Jeszcze maja pare miejsc w ofercie, ktore chcemy zobaczyc. LA   odpowiedz »

[2009-08-02 18:11 83.6.247.*]

Pracuje w biurze podróży i często spotykam się z licznymi promocjami.
      To, że wycieczka jest w promocji to nie znaczy, że jest w tym pułapka.
      Często kontrahenci zagraniczni sprzedają polskim touroperatorom nie sprzedane miejsca po obniżonych cenach. Chcąc zainteresować klienta sprzedajemy mu taką imprezę po cenach promocyjnych.
      Specjalne oferty stosuje się również jako promocje targowe.   odpowiedz »

[2009-08-03 11:02 79.162.85.*]

A Alfastar????? bo piszecie o Itace, ale ja mam darmowy wyjazd z Alfastar i biura nie mogę zmienić   odpowiedz »

[2011-05-26 17:20 91.121.193.*]

Wiadomo, ze takie oferty pojawiaja sie , zawsze trzeba uwaznie czytac co sie kupuje i sprawdzac dokladnie biuro podrozy zeby pozniej nie bylo rozczarowan.

Hotel Orlik Zaprasza na wypoczynek w górach!   odpowiedz »

• Nowa itaka

[2012-08-13 15:46 82.160.22.*]

Przyszłych uczestników krzystających z ofert tego biura ostrzegam . Wycieczki fakultatywne nie podlegają reklamacji w Itace , ponieważ dopiero po powrocie dowiedzieliśmy się , że rezydent ich biura słuzy tylko jako pośrednik ze względu na barirę językową innemu oferodwcy. Nie uzyskałam odszkodawania za brak klimatyzacji, ponieważ po dużej awaturze w recepcji po dwuch dniach zmieniono nam pokój co według Itaki zostalo załatwione pozytywnie na miejscu i nie mamy podstaw do roszczeń.
        Przyjazd do hotelu o godz. 21. 30 jest przez firme rozliczane jako pierwszy dzień pobytu. NIE POLECAM !!!   odpowiedz »

Forum gorące tematy

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.