Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Data ważności: 2012-06-23
Województwo: Mazowieckie
Jesteśmy czołowym organizatorem turystyki w Europie i w Polsce, mając na uwadze dobro Klienta, inwestujemy w rozwój firmy, procesów wewnętrznych, a przede wszystkim naszych Pracowników. Poszukujemy osób, które chcą w pracy działać i myśleć samodzielnie, kreatywnych, odważnych i konsekwentnych w dążeniu do celów. Wychodzimy z założenia, że wiedzę, umiejętności i doświadczenie każdy zdobywa z czasem i w tym aktywnie wspieramy naszych Pracowników. Kluczowe są dla nas, niezależnie od specyfiki stanowiska oraz miejsca w strukturze organizacyjnej, zaangażowanie, motywacja wewnętrzna oraz samodzielność każdego Pracownika. Aktualnie poszukujemy Kandydatów zainteresowanych pracą na stanowisku:
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 26/WS/2012
Zadania na stanowisku:
- Pomoc i porady telefoniczne dla sieci agencyjnej TUI przy dokonywaniu rezerwacji w systemie IRIS.plus
- Pomoc przy rezerwacji oferty produktowej
- Codzienne opracowywanie zapytań w formie e-mail i fax
- Wsparcie przy tłumaczeniu katalogów niemieckojęzycznych oraz korespondencji z centralą TUI w Niemczech
- Współpraca z pracownikami TUI w destynacjach
Oczekiwania wobec Kandydatów:
- Doświadczenie w branży turystycznej
- Dobra znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego w mowie i piśmie
- Znajomość systemu rezerwacyjnego IRIS.plus
- Umiejętność szybkiego uczenia się różnorodnych systemów komputerowych
- Duże zaangażowanie w wykonywaną pracę
- Sumienność i dbałość o szczegóły wykonywanych zadań
- Umiejętność pracy w zespole
- Dyspozycyjność i odporność na stres
- Komunikatywność
- Samodzielność w działaniu
Oferujemy:
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę w rozwijającym się międzynarodowym koncernie
- Współpracę w przyjaznym, zaangażowanym zespole
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych rezultatów
- System motywacyjny powiązany z realizacją celów indywidualnych oraz zespołowych
- Dla najlepszych możliwość dalszego rozwoju zawodowego w branży turystyczne
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego z zaznaczeniem numeru referencyjnego w temacie e-mail na adres:
Bardzo dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje, jednocześnie informujemy że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
Dział: Dam pracę
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
Data wstawienia: 2012-05-24 14:56Data ważności: 2012-06-23
Województwo: Mazowieckie
Jesteśmy czołowym organizatorem turystyki w Europie i w Polsce, mając na uwadze dobro Klienta, inwestujemy w rozwój firmy, procesów wewnętrznych, a przede wszystkim naszych Pracowników. Poszukujemy osób, które chcą w pracy działać i myśleć samodzielnie, kreatywnych, odważnych i konsekwentnych w dążeniu do celów. Wychodzimy z założenia, że wiedzę, umiejętności i doświadczenie każdy zdobywa z czasem i w tym aktywnie wspieramy naszych Pracowników. Kluczowe są dla nas, niezależnie od specyfiki stanowiska oraz miejsca w strukturze organizacyjnej, zaangażowanie, motywacja wewnętrzna oraz samodzielność każdego Pracownika. Aktualnie poszukujemy Kandydatów zainteresowanych pracą na stanowisku:
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 26/WS/2012
Zadania na stanowisku:
- Pomoc i porady telefoniczne dla sieci agencyjnej TUI przy dokonywaniu rezerwacji w systemie IRIS.plus
- Pomoc przy rezerwacji oferty produktowej
- Codzienne opracowywanie zapytań w formie e-mail i fax
- Wsparcie przy tłumaczeniu katalogów niemieckojęzycznych oraz korespondencji z centralą TUI w Niemczech
- Współpraca z pracownikami TUI w destynacjach
Oczekiwania wobec Kandydatów:
- Doświadczenie w branży turystycznej
- Dobra znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego w mowie i piśmie
- Znajomość systemu rezerwacyjnego IRIS.plus
- Umiejętność szybkiego uczenia się różnorodnych systemów komputerowych
- Duże zaangażowanie w wykonywaną pracę
- Sumienność i dbałość o szczegóły wykonywanych zadań
- Umiejętność pracy w zespole
- Dyspozycyjność i odporność na stres
- Komunikatywność
- Samodzielność w działaniu
Oferujemy:
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę w rozwijającym się międzynarodowym koncernie
- Współpracę w przyjaznym, zaangażowanym zespole
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych rezultatów
- System motywacyjny powiązany z realizacją celów indywidualnych oraz zespołowych
- Dla najlepszych możliwość dalszego rozwoju zawodowego w branży turystyczne
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego z zaznaczeniem numeru referencyjnego w temacie e-mail na adres:
Bardzo dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje, jednocześnie informujemy że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
Ogłoszeniodawca
Firma: TUI POLAND DYSTRYBUCJA SP. Z OOZobacz inne ogłoszenia z tego województwa
Zobacz inne ogłoszenia z tego województwaNIK przyjrzała się wsparciu turystyki z funduszy unijnych
Silniki samolotów Lufthansy będą naprawiane pod Wrocławiem
Niepewność rządzi na rynku hotelowym
Dlaczego Polacy chcą wyjeżdżać?
Wizz Air otwiera nową bazę i zapowiada z niej nowe połączenie do Polski
Właściciel dworca autobusowego w Zakopanem wyrzucił przewoźników
Ruszyły zgłoszenia do akcji Polska zobacz więcej
LOT Metropolia Lublin z nową ofertą dla turystów
Grecja złagodziła zasady wjazdu
Dobry Hotel z umową o zarządzanie dwoma, pięciogwiazdkowymi hotelami