Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Pierwszy lotniskowy chatbot w Polsce wystartował
Interaktywny asystent pasażerów z powodzeniem zakończył ostatnia fazę testów i od dzisiaj tj. 8 marca 2019 roku jest dostępny na jednym z polskich lotnisk.
Chatbot będzie pomagał pasażerom wrocławskiego portu lotniczego, który od przeszło miesiąca testował wirtualnego asystenta podróżnych:
Testy pierwszego chatbota na lotnisku w Polsce i wprowadził tę innowację jako pierwsze lotnisko w Polsce.
Na ostatnim etapie przed udostępnieniem chatbot przeszedł wymagający egzamin. Jego funkcjonalność, już w rzeczywistych warunkach, przetestowało kilkudziesięciu pasażerów wrocławskiego lotniska. "Testerzy ocenili jego działanie bardzo pozytywnie, podkreślali, że jest intuicyjny w obsłudze i zawiera naprawdę bogatą bazę informacji. Przekazali nam też ciekawe sugestie, które pozwoliły udoskonalić niektóre funkcjonalności" - mówi Dariusz Kuś, prezes Portu Lotniczego Wrocław.
Do zadań chatbota należy m.in. wyszukiwanie połączeń lotniczych, wysyłanie powiadomień o statusie lotów, znajdowanie transportu lub miejsca parkingowego, a także podpowiadanie, gdzie na lotnisku zrobić zakupy i wypić kawę. Wirtualny asystent zna odpowiedzi na kilkaset pytań i wciąż się uczy. Aby porozmawiać z nim w języku polskim lub angielskim, wystarczy wpisać w Messengerze Port Lotniczy Wrocław lub Wrocław Airport.
Rozbudowany lista zapytań na które chatbot zna odpowiedź została opracowana na podstawie danych zebranych od personelu lotniskowego, pytań zadawanych przez pasażerów na profilu lotniska na Facebooku, a także analizy informacji, których szukają użytkownicy strony internetowej portu. W razie potrzeby istnieje również możliwość bezpośredniego kontaktu z moderatorem, który postara się jak najszybciej pomóc.
Chatbot Portu Lotniczego Wrocław powstał dzięki współpracy zespołu ekspertów z Portu Lotniczego Wrocław, który opracował szczegółową bazę danych niezbędną do stworzenia projektu oraz wrocławskiej firmy Koda Bots, która dostarczyła i wdrożyła technologię.
Komentarze
Tagi:
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Kolejny przewoźnik w kłopotach?
Wybrano tegorocznych Ambasadorów Kongresów Polskich
Większość Polaków wybiera All Inclusive
IATA: Unijny certyfikat COVID powinien stać się standardem
Rzecznik MŚP: Przedsiębiorcy powinni być traktowani przez rząd jednakowo
Polonus wprowadzi nowe połączenie autobusowe
Nowa atrakcja turystyczna w Norwegii
Nowe zasady postoju autokarów w Krakowie
Traveldata: zmiany cen wskazują na nadzieję touroperatorów
Google Flights obejmie wybrane loty gwarancją cenową
Mazurscy hotelarze protestowali pod Kancelarią Premiera
Zbliża się dwunasta edycja Poznania za pół ceny
