Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
KLM będzie obsługiwał pasażerów także przez Twittera
Serwisy społecznościowe zyskują coraz większą popularność wśród internautów. To zjawisko postanowiły wykorzystać linie lotnicze KLM
Linie lotnicze KLM wprowadziły do swojej oferty obsługę pasażerską poprzez kolejne dwa media społecznościowe. Teraz klienci przewoźnika na całym świecie, którzy korzystają z Twittera oraz posiadacze kont na WeChat, który jest najpopularniejszym serwisem społecznościowym w Chinach, mogą otrzymywać informacje związane ze swoim lotem oraz wszystkie dokumenty podróżne, łącznie z boardingiem przez wybrany przez siebie kanał społecznościowy.
W ubiegłym roku KLM zainaugurował obsługę pasażerów przez komunikator Facebook Messenger. Dziś KLM integruje swój serwis z platformą Twitter, a także jest pierwszą linią spoza Chin, obecną na WeChat. Nowa usługa jest dostępna dla klientów z Polski, rezerwujących bilety na www.klm.pl od wtorku, 25 czerwca.
Serwis poprzez Twitter i WeChat miał swoją światową premierę ponad dwa tygodnie temu kilka dni temu i stopniowo jest uruchamiany na stronach internetowch KLM na całym świecie.
Podobnie jak w przypadku Facebook Messenger, za pośrednictwem Twittera i WeChat pasażerowie mogą otrzymywać potwierdzenie swojej rezerwacji, które jest wysyłane po sfinalizowaniu zakupu biletu na stronie internetowej przewoźnika. Oprócz tego w odpowiednim momencie pasażerowie otrzymają przypomnienie o odprawie, a po jej dokonaniu - elektroniczną kartę pokładową, której można używać na lotnisku posługując się telefonem. Messenger, Twitter, czy WeChat poinformuje też za każdym razem, jak zmieni się status naszego lotu np. pojawi się opóźnienie. Dodatkowo poprzez preferowany komunikator social media można skontaktować się z Działem Obsługi KLM, który jest czynny całą dobę.
Podczas dokonywania rezerwacji biletu na stronie klm.pl należy zaznaczyć, z której platformy społecznościowej chcemy korzystać: Messenger, Twitter, czy WeChat. Następnie poprzez wybrany przez kanał social media, KLM będzie wysyłał potwierdzenie rezerwacji, kartę pokładową oraz powiadomienia o rozpoczęciu odprawy i inne informacje dotyczące naszego lotu. Jednocześnie poprzez ten sam kanał można skontaktować się z KLM w dowolnym momencie podróży.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
LOT zapowiada nowe połączenia z
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Sąd UE rozpatrzył skargę
7 milionów pasażerów w Pyrzowicach
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dział transport:
LOT zapowiada nowe połączenia z
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Sąd UE rozpatrzył skargę
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
Sri Lanka Tourism przekonuje, że sytuacja w kraju wraca do normy
Branża przedstawiła w ministerstwie swoje postulaty
Wakacyjne wyjazdy ciągle droższe niż przed rokiem
Koniec plastikowych jednorazówek w UE
Tragiczne trzęsienie ziemi w Meksyku
Enoturystyka rozwija się w Polsce
Zatrzymania i przeszukania w hotelach
Kolejka na Kasprowy Wierch będzie czasowo zamknięta
Ile cudzoziemcy wydawali w Polsce?
Lufthansa: mniej połączeń w sezonie zimowym
Nowe wydarzenie dla branży MICE
