Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
KLM będzie obsługiwał pasażerów także przez Twittera
Serwisy społecznościowe zyskują coraz większą popularność wśród internautów. To zjawisko postanowiły wykorzystać linie lotnicze KLM
Linie lotnicze KLM wprowadziły do swojej oferty obsługę pasażerską poprzez kolejne dwa media społecznościowe. Teraz klienci przewoźnika na całym świecie, którzy korzystają z Twittera oraz posiadacze kont na WeChat, który jest najpopularniejszym serwisem społecznościowym w Chinach, mogą otrzymywać informacje związane ze swoim lotem oraz wszystkie dokumenty podróżne, łącznie z boardingiem przez wybrany przez siebie kanał społecznościowy.
W ubiegłym roku KLM zainaugurował obsługę pasażerów przez komunikator Facebook Messenger. Dziś KLM integruje swój serwis z platformą Twitter, a także jest pierwszą linią spoza Chin, obecną na WeChat. Nowa usługa jest dostępna dla klientów z Polski, rezerwujących bilety na www.klm.pl od wtorku, 25 czerwca.
Serwis poprzez Twitter i WeChat miał swoją światową premierę ponad dwa tygodnie temu kilka dni temu i stopniowo jest uruchamiany na stronach internetowch KLM na całym świecie.
Podobnie jak w przypadku Facebook Messenger, za pośrednictwem Twittera i WeChat pasażerowie mogą otrzymywać potwierdzenie swojej rezerwacji, które jest wysyłane po sfinalizowaniu zakupu biletu na stronie internetowej przewoźnika. Oprócz tego w odpowiednim momencie pasażerowie otrzymają przypomnienie o odprawie, a po jej dokonaniu - elektroniczną kartę pokładową, której można używać na lotnisku posługując się telefonem. Messenger, Twitter, czy WeChat poinformuje też za każdym razem, jak zmieni się status naszego lotu np. pojawi się opóźnienie. Dodatkowo poprzez preferowany komunikator social media można skontaktować się z Działem Obsługi KLM, który jest czynny całą dobę.
Podczas dokonywania rezerwacji biletu na stronie klm.pl należy zaznaczyć, z której platformy społecznościowej chcemy korzystać: Messenger, Twitter, czy WeChat. Następnie poprzez wybrany przez kanał social media, KLM będzie wysyłał potwierdzenie rezerwacji, kartę pokładową oraz powiadomienia o rozpoczęciu odprawy i inne informacje dotyczące naszego lotu. Jednocześnie poprzez ten sam kanał można skontaktować się z KLM w dowolnym momencie podróży.
Komentarze
Tagi:
Starsze aktualności:
LOT wprowadza odroczone
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Sri Lanka Tourism przekonuje, że sytuacja w kraju wraca do normy
Branża przedstawiła w ministerstwie swoje postulaty
Wakacyjne wyjazdy ciągle droższe niż przed rokiem
Koniec plastikowych jednorazówek w UE
Tragiczne trzęsienie ziemi w Meksyku
Enoturystyka rozwija się w Polsce
Zatrzymania i przeszukania w hotelach
Kolejka na Kasprowy Wierch będzie czasowo zamknięta
Ile cudzoziemcy wydawali w Polsce?
Lufthansa: mniej połączeń w sezonie zimowym
Nowe wydarzenie dla branży MICE
