Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Polska na targach wakacyjnych w Utrechcie
Liczba holenderskich turystów odwiedzających Polskę wzrasta każdego roku, jesteście już uznaną marką w naszym kraju - podkreślał podczas swojego przemówienia na targach Vakantiebeurs w Utrechcie, Igno van Waesberghe, honorowy konsul RP w Amsterdamie.
Przeszło 120 tys. odwiedzających spodziewają się organizatorzy trwających targów Vakantiebeurs w Utrechcie. To jedna z najważniejszych imprez targowych w Europie, na której nie zabrakło również Polski. Nasze narodowe stoisko zorganizowała Polska Organizacja Turystyczna i jej ośrodek w Amsterdamie. Pierwszego dnia targów odbyło się spotkanie dla dziennikarzy, branży turystycznej oraz blogerów połączony z degustacją specjałów polskiej kuchni serwowanych przez restaurację Klein Zakopane.
Targom towarzyszą prezentacje miast i regionów. Kilkadziesiąt osób wysłuchało w środę prezentacji Moniki Trznadel o walorach turystycznych stolicy Dolnego Śląska. Zainteresowanie Holendrów Wrocławiem jest coraz większe, możemy zaobserwować pozytywny efekt promocji miasta jako Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 r. - wskazuje Andrzej Pawluszek, wicedyrektor Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Amsterdamie. Jak informują przedstawiciele ZOPOT Amsterdam, rośnie nie tylko liczba holenderskich turystów, którzy odwiedzają Polskę, ale również liczba tour-operatorów wprowadzających Polskę do swojej oferty.
Sprzedaż polskich produktów turystycznych przez holenderską branżę znacząco wzrasta, przedstawiciele TUI Nederland poinformowali o 100 proc. wzroście sprzedaży oferty Krakowa w ubiegłym roku - mówi Magdalena Stoch z ZOPOT Amsterdam. Nie dziwi więc, że TUI w katalogu na 2018 r. poświęcił stolicy Małopolski aż 16 stron.
Targi turystyczne Vakantiebeurs rozpoczęły się we wtorek w holenderskim Utrechcie. Przygotowane przez Polską Organizację Turystyczną i jej Zagraniczny Ośrodek w Amsterdamie polskie stoisko narodowe zajmuje powierzchnię 72 metrów kwadratowych, na których promują się zarówno regiony, miasta jak i biura podróży. Wśród wystawców znaleźli się: Dolny Śląsk z Wrocławiem, Gdańska Organizacja Turystyczna, Małopolska z Krakowem, województwo łódzkie oraz Simonse Travel.
Szczególnie liczna jest reprezentacja podmiotów ze Śląska, wśród których znalazły się: Euroregion Beskidy, Powiat Bielski, Powiat Żywiecki, Śląska Organizacja Turystyczna, Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego oraz miasto Bielsko - mówi Dominika Szulc, dyrektor Zagranicznych Ośrodków POT w Amsterdamie i Brukseli. Impreza potrwa do 14 stycznia i towarzyszy jej kampania w social mediach oraz outdoor w Utrechcie oraz Amsterdamie.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Loty na Sylwestra średnio za ponad
Oficjalny start sezonu
Dział centra informacji i promocji:
a&o Hostels promuje turystykę młodzieżową w
W Polsce podróże są
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
Marriott planuje otworzyć 1700 nowych hoteli
Travelist.pl: Hotelarze zdali egzamin
Grecja łagodzi ograniczenia i żegna PLF-y
Więcej turystów w polskich obiektach noclegowych
Jak zmieniają się ceny wyjazdów na najpopularniejszych kierunkach?
Przybywa condohoteli i apartamentów wypoczynkowych
POT rozpoczęła kampanię promocyjną na 14 rynkach
POT i Polonus podpisały porozumienie o współpracy
Turyści decydowali się na coraz dłuższe i bardziej komfortowe wyjazdy
Listopad łaskawy dla cypryjskiej turystyki
III Targi FOOD-to-GO, 5-6 lutego 2013
ABTA: brak pomocy dla branży będzie drogo kosztował podatników
Rego-Bis - Nowy Rok, nowe połączenia i perspektywy
Od stycznia tylko jeden nowy kraj w Schengen
Miliony pasażerów przewiezionych przez PKP Intercity w II kwartale
Pomysł na City Break - tanie loty do Paryża
Wystartowała nowa kampania Polskiej Organizacji Turystycznej
Zdecydowanie odradzam CST Travel, Kraków, Dominikańska 3. odradzam CST Travel,
