Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Nowa forma reklamy
You-AD, to nowy nośnik reklamowy przygotowany przez agencję New Communication Sp. z o.o. Nośnik ten jest pilotażowo wprowadzany w warszawskich taksówkach i według prognoz ma się on okazać aż 12 razy skuteczniejszy od stacjonarnych bilbordów.
Nowy, przenośny nośnik reklamy ma być zamontowany przy tylnej szybie taksówki i jak mówią fachowcy ma "podążać" za grupą docelową. Reklama "you-AD" została wykorzystana już w Szwajcarii i Niemczech i spotkała się ona z bardzo dużą popularnością. W Warszawie kampania ta ma trwać do 31 stycznia 2005 roku.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Darmowe szkolenia dla branży
Drogie Święta i Sylwester w
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dział hotele, pensjonaty:
Polska turystyka rośnie i będzie
Drogie Święta i Sylwester w
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
Wyrzucone konsorcjum wraca na lotnisko Okęcie?
Wypadek autokaru z narciarzami wracającymi do domu z tyrolu: 50 rannych
"Podróże marzeń" w Gazecie Wyborczej
Lufthansa najaktywniejszą linią w Polsce?
Touroperatorzy zachęcają agentom?
Łódź: problemy z nowymi hotelami
Odkrycia archeologiczne w Jaśle
Burger King rozpoczyna podbój polskiego rynku fast foodów
Ryanair wycofuje się z Duesseldorfu Weeze? Odczują to również polskie lotniska
LOT.com - nowe oblicze strony internetowej
Przewoźnicy szukają nowych technik umieszczania pasażerów w samolotach!
Promocja Australii na wyspach brytyjskich
