Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Zobacz także
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury Gastronomicznej
ETC: Trzeci kwartał roku udany dla turystyki
Pomorskie nagrodziło zasłużonych dla turystyki
Komisja Europejska chce uprościć rozliczenia VAT dla biur podróży
Katowice dla odmiany
"Katowice dla odmiany" - oto nowe hasło promocyjne stolicy województwa śląskiego. Przez najbliższe lata będzie ono miało za zadanie przyciągać turystów do regionu. Slogan został wybrany przez mieszkańców miasta poprzez internetową ankietę. Hasło wpisuje się w nową strategię promocji Katowic.
Hasło "Katowice dla odmiany" wybrało ponad 48 procent głosujących. Inna możliwość - "Katowice. W centrum przemian" uzyskała 38 procent poparcia. 14 procent internautów stwierdziło, że żadne z haseł nie nadaje się do promocji. Pierwszy zaproponowany przez katowicki magistrat slogan "Katowice - centrum nowych form" również nie spotkał się z aprobatą mieszkańców.
Dwie trzecie ankietowanych uważa, że w promocji miasta należy podkreślać fakt, że Katowice się zmieniają. Pożądanymi cechami są tutaj: metropolitalność, dziedzictwo, alternatywa, aktywność oraz ekoodpowiedzialność.
Według twórców strategii, Katowice nadal kojarzone są w Polsce przede wszystkim z górnictwem, przemysłem oraz imprezami w Spodku. Magistrat chce to zmienić i wyeksponować bogate dziedzictwo miasta oraz jego metropolitalnej skali. W promocji chce wykorzystać do tego alternatywne formy przekazu.
Przez najbliższe trzy lata strategia promocyjna miasta będzie skupiać się na zaakcentowaniu przemian zachodzących w mieście. W 2015 roku mają pojawić się pierwsze efekty działań promocyjnych, między innymi inwestycji kulturalnych i biznesowych na obszarach pozostałych po kopalni Katowice czy też projektów dawnego biura Europejskiej Stolicy Kultury.
Symbolem graficznym Katowic ma być nie Spodek, ale serce, które znane jest w Polsce ze starań o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury. Jego kolorystyka nawiązuje symbolicznie do przemysłowych korzeni oraz współczesnej aktywności miasta.
Do połowy września 2012 roku opinia publiczna ma poznać pełną wersję strategii promocyjnej Katowic.
Do tej pory największymi projektami promocyjnymi, które miały wpływ na wizerunek Katowic były starania o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 roku pod hasłem "Katowice - Miasto Ogrodów", a także kampania "Miasto wielkich wydarzeń".
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Które miasta powinny się
Poznań rusza z promocją na jesień i
Andaluzja chce więcej
Ruszyła kampania promująca turystykę w województwie
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Starsze aktualności:
LOT wprowadza odroczone
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Wizz Air wprowadza mobilne odprawy w systemie Android
Śledztwo w sprawie wypadku autokaru przedłużone
Rozpoczynają się Targi EuroGastro 2013
Gdańska WSTiH jedną z najlepszych uczelni turystycznych
Hotelarz narażał zdrowie gości - odpowie przed sądem
Rainbow Tours zachęca do wypoczynku w Grecji
PZOT: Koniec zniżek na First Minute
Jak wam się podoba polityka TUI: sprzedajemy tanio bo nas na to stać
Lufthansa coraz popularniejsza wśród Polaków
Uda się przeprowadzić rewolucję na kolei?
Uwaga - zmiany w rozkładzie PKP Intercity
Fast food serwuje drinki alkoholowe
Kanał La Manche: Norman Spirit
