Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Germanwings i Lufthansa razem - na platformie Amadeus
Germanwings i Amadeus ogłosiły uruchomienie nowego rozwiązania w dystrybucji linii lotniczej. Narzędzie umożliwia przewoźnikowi oferowanie biurom podróży bardziej elastycznych opcji związanych z podróżą i sprzedażą biletów.
Rozwiązanie jest w pełni zintegrowane z systemami back-office przewoźnika. Teraz Germanwings może prowadzić sprzedaż biletów Lufthansy i połączyć usługi obu przewoźników. Dzięki takiej współpracy linie lotnicze uniknął konieczności dokonywania kompleksowego księgowania, zawierania wielu kontraktów IATA Billing and Settlement Plan (BSP) oraz oferowania usług, które są zwykle wymagane podczas dystrybucji biletów. Germanwings, na mocy porozumienia z Lufthansą, będzie funkcjonował na zasadzie agenta sprzedaży i prawomocnego przewoźnika dla niskokosztowej linii.
Z końcem stycznia br. biura podróży zyskały możliwość rezerwacji łączonych lotów obu przewoźników. Przykładowo, mogą one teraz zarezerwować lot w jedną stronę liniami Germanwings, natomiast lot powrotny liniami Lufthansa, a wszystko to na jednym bilecie. Rozwiązanie Amadeus umożliwia także dokonywanie zmian posprzedażowych w zakresie wszystkich lotów Germanwings.
Jak powiedział Ognjen Zeric, Vice President E-Commerce & Sales, Germanwings - Chcemy trafić z ofertą do osób podróżujących służbowo, zapewniając im kompleksowe usługi posprzedażowe, dostosowane do ich indywidualnych potrzeb.
Klienci biur podróży będą mogli skorzystać z elastycznych, refundowalnych taryf Germanwings oraz możliwości dokonywania bezpłatnych zmian w wycieczkach. Wszystkie opłaty przetwarzane przez system Amadeus zawierają opcję poczęstunku w postaci przekąski i napoju na pokładzie samolotu oraz opłatę za odprawę dowolnej liczby sztuk bagażu o łącznej wadze 20 kg.
Obecnie z systemu Amadeus korzysta ponad 60 tanich przewoźników, w tym AirAsia, easyJet i Transavia.
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Dział dla turystów:
LOT zapowiada nowe połączenia z
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Sąd UE rozpatrzył skargę
7 milionów pasażerów w Pyrzowicach
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
Bezpłatne wycieczki dla oczekujących na przesiadkę
Studia turystyczne kuźnią bezrobotnych?
Czego wymaga turysta w obiekcie?
Gdańsk i Kraków reprezentują Polskę w Brukseli
Igrzyska Paraolimpijskie czas zacząć
SAS wprowadza plan oszczędnościowy
Travelplanet trzyma wydatki w ryzach
MSZ ostrzega przed zagrożeniem terrorystycznym
Są jeszcze wolne miejsca na kanonizację
Lotnisko w Świdniku - rekrutacja zakończona
Ecco Holiday robi pierwszy krok
