Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Amadeus: 16 kontraktów z liniami lotniczymi
Amadeus zawiera 16 kontraktów z liniami lotniczymi oraz dokonuje przełomowych aktualizacji swojego rozwiązania do dystrybucji usług dodatkowych - Amadeus Airline Ancillary Services.
Firma Amadeus, dostawca rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla branży turystycznej na całym świecie, podpisał kolejne umowy z szesnastoma liniami lotniczymi, na rozwiązanie Amadeus Airline Ancillary Services. Dziewięć z nich wdroży system zarówno online, jak i w stacjonarnych biurach podróży.
Przewoźnicy Cimber i Corsairfly, są w trakcie sprzedawania usług zarówno na stronach internetowych jak i w biurach podróży w Norewgii, Szwecji, Danii oraz Francji. Do końca tego roku ma być możliwa sprzedaż usług dodtkowych, w imieniu linii lotniczych, aż w 15 krajach.
Jak powiedział Carsten Jensen, Director Business System & Industry Relations w Cimber Sterling - Amadeus Ancillary Services dostarcza agentom biur podróży konkurencyjną ofertę porównywalną do tej, jaką linie lotnicze mają na swojej stronie internetowej. Eliminuje to potrzebę różnicowania kanałów, co z pewnością zwiększy popularność naszych usług turystycznych. Cieszymy się z możliwości użytkowania tego rozwiązania, ponieważ przynosi ono oczywiste korzyści wszystkim zaangażowanym stronom.
- Firma Amadeus z zaangażowaniem pomaga liniom lotniczym w zakresie adaptacji i rozwoju ich strategii usług dodatkowych w taki sposób, aby mogły skupić się na zapewnieniu sobie zysków, a nie tylko utrzymaniu rentowności - powiedziała Julia Sattel, Amadeus VP Airline IT. - Podczas gdy sprzedaż usług dodatkowych może stać się standardem, same procesy nimi nie są, dlatego niestandardowe działania mogą być kosztowne. Stąd naszym celem jest zapewnienie w pełni zintegrowanych i zautomatyzowanych rozwiązań end-to-end, które usprawniają wszystkie operacje linii lotniczych. Korzyści są tu oczywiste.
Dostępny jest nowy, interaktywny katalog, poprzez który klienci mogą mieć wgląd w zakres dodatkowych usług linii lotniczych, a także dokonywać szybkich rezerwacji, i sprzedaży nowych usług metodą up-selling.
Nowy program wzmocni pozycję Linii na rynku, a także pozwoli zmaksymalizować wartość programów lojalnościowych. Klienci korzystający z Altéa Customer Management Solution (CMS), będą mogli anulować usługi, które nie mają przedziału czasowego do zrealizowania. Dzięki czemu inni pasażerowie będą mogli dokonać tej rezerwacji. Taki system pozwoli linom lotniczym na zwiększenie swoich dochodów.
Dzięki atutom nowo powstałego Altea CMS, zła pogoda już nie spowoduje zastoju w przychodach. Jeśli lot został odwołany z powodu brzydkiej pogody, serwis automatycznie przebukuje zamówione usługi na nowy lot. Przewoźnicy będą mogli także określać cenę opłat za nadbagaż, przy odprawie pasażerskiej.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Amadeus Airline Ancillary Services
[2012-05-08 14:59 195.88.145.*]
CIMBER STERLING wlasnie zbakrutowal ze 3 dni temu / krzysztof odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Ruch turystyczny w Grecji rośnie także
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Pomarańczowy stan pogotowia dla lotnictwa
Na rynku samolotów dalsze spadki cen
A Polacy preferują Riwierę Turecką
Przedsiębiorcy ukarani mandatami na kwotę 7 mln zł
Kraków Airport zainwestował w taksówki
Elektrownia w Fukushimie atrakcją turystyczną?
Nowy obiekt pod skrzydłami ibis Styles
Prokurator w OK Services Travel
Łódzki hotel szuka pracowników
Wciąż spada liczba klientów w biurach
Wypadek polskiego busa w Niemczech
Złożenie zamówienia w restauracji… z dreszczykiem emocji?
Air Poland jednak wznowi działalność?
Jak zwiększyć zysk biura podróży?
TUR-INFO na targach w Poznaniu
Jeżeli byliście z Itaką w Turcji Egejskiej proszę o opinie
