Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Co będzie trendy w turystyce w 2013 roku?
W dniach 3-6 grudnia w Cannes odbyły się targi ILTM. Pierwszego dnia wydarzenia zaprezentowano trendy, które będą obowiązywały w przyszłym roku.
Sprecyzowanie trendów, które pojawią się w turystyce w 2013 roku było możliwe dzięki analizie gospodarczej. Według badań, wzrost gospodarczy zanotują takie kraje jak Afryka, Ameryka Łacińska oraz Australia. To oznacza, że popyt na luksusową turystykę wzrośnie, bowiem zwiększy się liczba bogatych klientów. Istotnym dla branży turystycznej wskaźnikiem okaże się również odbudowa gospodarcza w Ameryce Północnej, a także realizacja ogromnych inwestycji w rozwijających się gospodarkach Filipin i Indonezji.
Według prognoz, nowy trend pojawi się w Republice Południowej Afryki. Dotychczas z tego miejsca pochodziło wielu turystów zainteresowanych luksusowymi podróżami. W 2013 roku RPA ma się stać także miejscem docelowym tego typu wypraw. Być może kraj skorzysta na doświadczeniach jego mieszkańców zebranych w trakcie luksusowych podróży i stworzy własną ciekawą ofertę tego typu.
Nową grupą docelową branży będą turyści między innymi z Chin. Do tej pory byli oni skupieni na podróżowaniu w granicach swojego kraju. Teraz otwierają się na świat. Turystyka luksusowa ma zyskać 50 milionów nowych klientów. O tę grupę turystów branża będzie musiała zadbać szczególnie.
Według nowych statystyk, najważniejszym kryterium oceny podróży będzie "dobrze spędzony czas wolny". Wskaźnik ten może odegrać kluczową rolę, bowiem jest bardzo istotny dla turystów. Na jego podstawie klienci budują oceny odwiedzonych miejsc i stwierdzają czy warto tutaj powrócić. Przedstawiciele branży muszą zapewnić swoim gościom rozrywkę dopasowaną do ich potrzeb. To jedyna droga, aby zyskać wiernego klienta i zapewnić sobie reklamę.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
S3 gotowa w całości. Pomorze Zachodnie czeka na czeskich
Cel: Innowacje, Technologie i Zrównoważony Rozwój w
Dział centra informacji i promocji:
Które miasta powinny się
Poznań rusza z promocją na jesień i
Andaluzja chce więcej
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Dział przewodnicy i piloci:
Na czym powinien opierać się rozwój
Turysta może otrzymać zwrot całości ceny, nawet jeśli skorzystał z części
WTTC: może braknąć rąk do pracy w
Dział biura turystyczne:
Ruch turystyczny w Grecji rośnie także
Ostrzeżenie MSZ przed
Enter Air podpisuje nową umowę z Coral
Dział targi, konferencje, workshop:
Dział hotele, pensjonaty:
Triverna: rośnie popularność świątecznych
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Sphinx dostał Godło Jakości Obsługi
Kulinarny Puchar Polski w rękach Poznaniaków
Ecco Holiday skasowało promocje
Strajk generalny paraliżuje lotniska
WIT organizuje narciarskie Mistrzostwa Branży Turystycznej
Pracowity długi weekend Straży Granicznej
Czy Polska to silna marka turystyczna?
Itaka: pierwszy czarter z Lublina
Chiny niszczą zachodnią żywność
Gdańsk Convention Bureau (GCB) promuje Region Pomorski
Yum Brands kupuje chińską sieć restauracji
TUI: podpisali, ale nie sprzedają?
"Piękny Wschód" Proszę o pomoc do pracy mgr!
