Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
WizzAir zgubił bagaże polskich podróżnych
Zagubienia i uszkodzenia bagażu to sytuacje, z którymi zazwyczaj borykają się pojedynczy podróżni. Tym razem jednak WizzAir wysłał walizki wszystkich pasażerów jednego lotu do zupełnie innego miasta.
Ofiarami karygodnego zaniedbania stało się 150 osób lecących z Rzymu do Gdańska. Po wylądowaniu okazało się, że linie lotnicze wysłały ich bagaże do... Rumunii. Wszyscy dowiedzieli się o zajściu, kiedy już oczekiwali na odbiór swoich walizek. Pasażerów poproszono o wypełnienie reklamacji i odesłano do domu. Wśród poszkodowanych znalazły się osoby, które w zaginionym bagażu miały klucze do domów i samochodów.
"Sytuacja była mocno stresująca. Niektórzy ludzie byli bez kluczy do mieszkań czy samochodów, większość marynarki i kurtki miała w bagażach, więc w krótkim rękawku wracali do domów o północy, przy temperaturze 8 stopni" - opowiedział o całym zajściu jeden z poszkodowanych podróżnych. Wielu pasażerom puściły nerwy mimo, że w punkcie reklamacji starano się obsłużyć ich jak najszybciej.
Całą sytuację komentuje Michał Dargacz z Portu Lotniczego w Gdańsku - "Wszystko jedno, kto czego nie dopełnił na lotnisku Rzym Ciampino, winny jest przewoźnik. Do takich sytuacji dochodzi bardzo rzadko, u nas po raz pierwszy, odkąd pamiętam".
Zaginione bagaże już udało się odzyskać. W ciągu dwóch dni wszystkie dotarły do Gdańska. Powody zdarzenia są obecnie wyjaśniane przez WizzAir.
Zgodnie z prawem za bagaż rejestrowany od momentu jego nadania, aż odbioru przez właściciela na docelowym lotnisku odpowiada przewoźnik.
Na całym świecie statystycznie gubi się średnio 9 walizek na 1000 pasażerów.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Przewoźnik gubi bagaże pasażerów
[2013-10-23 19:27 164.126.8.*]
A kto to widział zostawiać w bagażu głównym klucze?! A może jeszcze gotówke!? A głowę? Niestety bagaże gubią sie i trzeba taką sytuację przewidzieć. Magda.pilot wycieczek odpowiedz »
Dział dla turystów:
LOT zapowiada nowe połączenia z
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Sąd UE rozpatrzył skargę
7 milionów pasażerów w Pyrzowicach
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dział transport:
LOT zapowiada nowe połączenia z
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Sąd UE rozpatrzył skargę
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
Firma kosmetyczna otwiera kolejny hotel
Kolejny przewoźnik na portalu z biletami
Grecja: minister turystyki apeluje do turystów
Creme de la creme branży spotkań we Frankfurcie, czyli IMEX 2011 za nami!
Fala turystów zalała polskie Tatry
Pełen zwrot kosztów za niewykorzystaną wycieczkę
Qubus Hotel Gdańsk przyjazny dzieciom
Nowa wyszukiwarka dla agentów turystycznych
Nowy obiekt B&B już otwarty we Wrocławiu
Stewardessa tylko z męską opieką
