Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Manager. ds. turystyki pielgrzymkowej
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
easyJet o wynikach sprzedażowych za sierpień
Współczynnik obłożenia miejsc w sierpniu 2015 roku osiągnął najwyższy poziom w historii - 94,4%. Linia easyJet przewiozła
w tym okresie 7,06 miliona pasażerów, co jest rekordową wartością dla grupy i jest już siódmym miesiącem, w którym z usług przewoźnika skorzystało ponad 7 milionów pasażerów.
Wyniki jednostkowe za sierpień są wyższe od prognozowanych, a zapowiedź wyników na wrzesień, wsparta odnoszącymi sukcesy inicjatywami cyfrowymi oraz związanymi z zarządzaniem przychodami, wskazuje na dalsze zwiększenie zdolności przewozowych w ramach całej sieci lotów krótkodystansowych easyJet o ok. 6% ze szczególnym uwzględnieniem brytyjskich tras do nadmorskich miejscowości wypoczynkowych.
Dobre wyniki easyJet zrekompensują wysokie koszty lotów przy przednich wiatrach, wyższe niż prognozowano koszty zakłóceń w całej sieci (szczególnie w kwietniu br.), dwa pożary na rzymskim Fiumicino, 8 milionów GBP wpłaty na rzecz Eurocontrol oraz koszty związane z wyższym współczynnikiem obłożenia miejsc. Ceny paliwa i poziom kursów wymiany walut pozostają na zakładanym wcześniej poziomie1. Zyski przed opodatkowaniem za cały rok finansowy kończący się 30 września 2015 roku są prognozowane na poziomie 675-700 milionów GBP (w porównaniu do wcześniej prognozowanych - 620-660 milionów GBP).
"Najnowsze wyniki doskonale odzwierciedlają siłę easyJet, która jest oparta na koncentracji na potrzebach klientów oraz unikalnej kombinacji najlepszej siatki połączeń, która jest oparta na współpracy z głównymi portami lotniczymi w Europie, najlepszej ofercie cenowej, przyjaznej obsłudze oraz wprowadzanych przez linię wiodących cyfrowych innowacjach. Wyniki pokazują, że maksymalne skupienie się easyJet na silnym popycie brytyjskich pasażerów na wyjazdy do miejscowości turystycznych oraz miast na terenie całej Europy było bardzo dobrym posunięciem i umożliwi linii ustanawianie nowych rekordów zysków i korzyści na przestrzeni całego roku" - mówi Carolyn McCall, prezes easyJet.
Poniżej wyniki easyJet w sierpniu 2015 w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego:
* Oznacza liczbę sprzedanych miejsc. Sprzedane miejsca obejmują miejsca bez względu na to, czy pasażer wykorzysta zakupione miejsce. easyJet nie zwraca kosztów niewykorzystanych, wykupionych lotów, pasażer, który nie wykorzystał miejsca, nie ma też możliwości zmiany lotu. Miejsca sprzedane obejmują również miejsca oferowane w promocjach oraz dla pracowników na loty służbowe.
** Oznacza liczbę pasażerów jako procent liczby miejsc udostępnionych pasażerom. Nie dokonuje się ważenia wskaźnika w celu zidentyfikowania efektu zróżnicowania długości lotu bądź "etapów".
Komentarze
Tagi:
Dział badania rynku i analizy:
ETC: Trzeci kwartał roku udany dla
WTTC: może braknąć rąk do pracy w
Więcej turystów w polskich obiektach
Starsze aktualności:
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
LOT wprowadza odroczone
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
`Poznań za pół ceny` przyciąga coraz więcej turystów
Bez większych wahań w cenach imprez turystycznych
Utrudnienia na krakowskim lotnisku
Jakie inwestycje przewiduje Hilton?
Nowe połączenie lotnicze z Lublina
Europejski przewoźnik rozszerza ofertę w Polsce
Wyrok w sprawie publicznego wylewania Ciechana
Polskie lotniska podsumowują ostatni miesiąc wakacji
Merigo zaprasza na webinaria poświęcone dynamicznemu pakietowaniu
Wstępne wyniki Orbisu w III kwartale 2016
Rainbow: Sprzedaż zimy ze wzrostem
Hampton by Hilton otwiera hotel w Krakowie
Costa Coffee otworzyła nowy lokal w Warszawie
Zmiany dotyczące zasad organizacji wypoczynku dzieci i młodzieży
Wzrasta popularność egzotycznych wyjazdów
Touroperatorzy z nowymi gwarancjami
Turcja w ogniu - co z turystami?
Zmiany personalne w Zdrojowa Hotels
Odradzam nocleg w Zakopanem (ul. Kasprusie 10 i ul. Strążyska 2g)
