Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży
- TUI Sosnowiec zatrudni na stanowiskoSpecjalisty...
- Misja Travel rekrutuje - asystent działu sprzedaży
- specjalista d/s sprzedaży imprez turystycznych
- Rezydent Turystyczny w Bułgarii
- Animator dla dzieci - TUNEZJA
- PRACA W TURCJI
- Salon Firmowy Itaka Tychy
- Salon Firmowy Rainbow Oświęcim
- Salon Firmowy Rainbow Bielsko Biała

Nowa kampania Lufthansy
Rusza kampania Lufthansy, inspirująca ludzi do wspólnych podróży i wspólnego zwiedzania. Przewoźnik zachęca, by na miejsce spotkania wybrać miasto leżące w połowie drogi łączącej bliskie osoby.
Na stronie www.lufthansameethalfway.com/pl można dokładnie wytyczyć środek odległości dzielącej bliskich i znaleźć najbliższe miasto, do którego Lufthansa oferuje połączenia.
Częścią kampanii Meet Halfway jest konkurs, w którym do wygrania są bilety dla dwóch osób, które umożliwią żyjącym w rozłące bliskim odkryć wspólnie nowe miejsce. Uczestnicy muszą opublikować na Instagramie lub Facebooku zdjęcie osoby, za którą tęsknią wyjaśniając, dlaczego chcą spotkać się pośrodku. Zdjęcie powinno być opatrzone hasztagiem #LufthansaMeetHalfway oraz punktami współrzędnymi miejsca leżącego w połowie drogi, które można wygenerować na stronie kampanii. Nagrodą są dwa bilety w Klasie Ekonomicznej Lufthansy do miejsca wspólnego spotkania - pierwszy z jednego z 9 lotnisk w Polsce, a drugi z dowolnego miejsca na świecie z siatki połączeń przewoźnika. Konkurs potrwa do 9 października. W trakcie trwania kampanii na ulice Warszawy wyjedzie specjalny stary Volkswagen w malowaniu Lufthansy, promujący hasło #MeetInTheMiddle.
Kampania realizowana będzie w Internecie oraz poprzez spoty radiowe. W Warszawie i Krakowie pojawią się reklamy na lotniskach oraz na środkach transportu, w stolicy także w metrze. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Kolle Rebbe, planowanie mediów zostało powierzone domowi mediowemu Mindshare.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Poczuj magię Ohrydu - Miasta
Macedonia Północna - wspaniały kraj, uosobienie wielowiekowej
Starsze aktualności:
GlobalData o powrocie polskiej turystyki wyjazdowej do poziomu sprzed
Barmanka z Krakowa wygrała polską edycję World
Grecja zrzuciła maski, choć nie
TUgether chce zbadać kondycję przemysłu
Ecco Holiday zakończyło kolejną edycję spotkań z kluczowymi
30 krajów zgłosiło się do sieci stworzonej przez UNWTO i
Linie flydubai uruchomią specjalne połączenia dla kibiców
Sfinks Polska z wyższą sprzedażą niż przed
Nowy dyrektor generalny Maltańskiej Organizacji
Hotel Kristoff dołącza do grupy Polskie Hotele
Europa Ubezpieczenia z nowym
Rainbow Tours zawarł umowę czarterową
Rekordowa liczba turystów na Cyprze
Czy za opóźnienie lotu łączonego w Hiszpanii można trafić przed niemiecki sąd?
Rozpoczęła się druga edycja konkursu Kompasy Vistuli
Polak wśród finalistów S.Pellegrino Young Chef 2018 Grand Finale
Hurghada: wycieczki z majatours
Linie lotnicze planują duże cięcia kosztów
Technologie, które mogą zdominować turystykę
Nawet darmowy pobyt w hotelu jeśli odstawisz smartfona
Wpis na Facebooku może zaważyć na wyroku sądowym
Singapore Airlines liderem rankingu Travellers Choice 2019
ZPP: Licznik Strat Lockdownowych pokazuje coraz większe sumy
Lufthansa i związek pilotów VC podpisują porozumienie
Turyści nie wynajmą mieszkania na Majorce
Po zniesieniu wiz turyści częściej będą wybierać USA
Europejski Manifest Turystyczny: Uniknąć mozaiki środków bezpieczeństwa
IGHP walczy o odmowę zatwierdzenia tabeli opłat za prawa autorskie i pokrewne
IATA: silne ożywienie podróży lotniczych