Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Wyniki testów na smartfonie? Air France testuje aplikację
Air France planuje uruchomienie pilotażowego programu, testującego aplikację pod nazwą ICC AOKpass, która została stworzona przy współpracy z MedAire / International SOS.
ICC AOKpass to aplikacja mobilna dostępna na smartfony, która umożliwia pasażerom bezpieczne przechowywanie wyników testów na COVID-19 wykonanych w jednym z laboratoriów partnerskich. Pasażerowie posługujący się aplikacją będą mogli przedstawić służbom kontrolnym na lotnisku wynik swojego testu w formie elektronicznej (w aplikacji), zamiast papierowego zaświadczenia. ICC AOKpass zapewnia bezpieczną weryfikację, zgodnie z przepisami kraju docelowego, poprzez sieć zabezpieczoną technologią blockchain.
11 marca b.r. Air France rozpocznie 4-tygodniowy okres testów, we współpracy z Paris Aeroport. Testem będą objęte loty na dwóch trasach: Paryż (CDG ) - Fort-de-France (Martynika) oraz Paryż (CDG) - Gwadelupa (Pointe- -Pitre) Pasażerowie nie będą mieli obowiązku posiadania aplikacji na wspomnianych trasach, a testowanie będzie realizowane na zasadzie dobrowolności. Przewoźnik chce sprawdzić działanie aplikacji w rzeczywistych warunkach oraz poznać opinie klientów na temat tego rozwiązania. Air France podzieli się spostrzeżeniami zebranymi w fazie testowej z innymi liniami lotniczym z sojuszu Skyteam, które obecnie też testują różne rozwiązania do cyfryzacji dokumentów medycznych.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Dział transport:
Enter Air chwali się wynikami za 2023
Zmiany w Radzie Nadzorczej
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Pasażerowie pociągów otrzymają zwrot ceny biletu za opóźnienie?
Wakacje.pl z nowym logo i identyfikacją wizualną
Więcej pasażerów na greckich lotniskach
Ryanair wprowadza opłaty za duży bagaż kabinowy
Wiceminister infrastruktury zapowiada przywrócenie lotów
Polscy organizatorzy powinni zarabiać znacznie więcej
Więcej osób będzie mogło skorzystać z noclegów w hotelach
Jakie podatki płaci turystyka?
Potężne problemy na brytyjskich lotniskach
Exim umożliwi turystom głosowanie
Aplikacje do współdzielenia przejazdów zyskują na popularności
Koleje Mazowieckie opowiadają się za lotniskiem w Modlinie
FlixBus chce powiększyć ofertę o 50 proc.
Muzeum Auschwitz z prawie pięciokrotnym spadkiem liczby odwiedzających
Orbis z nowym inwestorem strategicznym
Port Lotniczy Wrocław zostanie rozbudowany
Słabsza sprzedaż nie powinna niepokoić branży
Jakie są ceny w Bułgarii?napoje, knajpki itp.??