TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Rankingi obiektów hotelowych jako narzędzie marketingowe

Dostawcy marketingowych rozwiązań szukają różnych sposobów by dotrzeć do klientów. Jednak, czy publikacja raportu z najgorszymi hotelarzami wg. ocen systemów rezerwacyjnych, przez firmę zajmującą się marketingiem hotelowym nie jest przesadą?


Rynek rozwiązań marketingowych w dzisiejszych czasach jest bardzo wymagający. Na samym początku trzeba przyciągnąć do siebie klientów a następnie utrzymać. To w jaki sposób firma do siebie zachęci zależy tylko i wyłącznie od polityki przedsiębiorstwa. Jednak przejdźmy do rzeczy. Firma Booking Solutions, opublikowała raport, w którym zamieściła rankingi trzech najlepiej i trzech najgorzej ocenianych nadmorskich obiektów, w każdej z badanych miejscowości. Informacja jest przygotowana jako taki mini-przewodnik dla potencjalnych klientów hoteli. Jeżeli chodzi o zestawienie obiektów z najniższą oceną budzi wiele emocji i może to być pojmowanie jako działanie na szkodę poszczególnych hotelarzy.

Nikt z właścicieli obiektów hotelowych nie chciałby się znaleźć w drugim zestawieniu. Firma oparła swoje badania na opiniach z Booking.com. W naszych badaniach, najważniejsze było dla nas usystematyzowanie tego, co chcemy przekazać, a więc postanowiliśmy obrać konkretną, jednorodną strategię wyszukiwania opinii na Booking.com. Dlaczego właśnie ten serwis? Mimo popularności różnych serwisów wakacyjnych, to właśnie Booking dalej pozostaje najważniejszą wyszukiwarką noclegów w naszym kraju. - czytamy w raporcie.

Nie negujemy w całości raportu ponieważ wyniki pokazują dość obiektywne oceny poszczególnych obiektów. Niemniej jednak publikacja trzech najgorszych obiektów nie wydaje się być uczciwa - choćby ze względu na różnice w stażu obiektów, czy ilości opinii i ich rozłożenia w czasie. Dziwna to forma promocji firmy Booking Solutions, która szkodzi swoim potencjalnym klientom.

Cały "raport" załączamy poniżej.


Możesz także pobrać plik: turinfo_20180816_jako___hoteli_nad_ba_tykiem._gdzie_jecha____eby_byc_zadowolonym.pdf




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję