Ogłoszenia
Ogłoszenia
- SPECJALISTA DS.PODRÓŻY / KIEROWNIK
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista ds.sprzedaży turystyki Aktywnej -...
- PRODUCT MANAGER
- STARSZY SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - DZIAŁ...
- Specjalista ds. turystyki Wakacje.pl Poznań
- Rezydent Hotelowy Grecja
- Specjalista ds. Szkoleń i Rozwoju
- zatrudnię specjalistę, konsultanta ds. turystyki
- zatrudnimy od zaraz w biurze w Krakowie

Rankingi obiektów hotelowych jako narzędzie marketingowe
Dostawcy marketingowych rozwiązań szukają różnych sposobów by dotrzeć do klientów. Jednak, czy publikacja raportu z najgorszymi hotelarzami wg. ocen systemów rezerwacyjnych, przez firmę zajmującą się marketingiem hotelowym nie jest przesadą?
Rynek rozwiązań marketingowych w dzisiejszych czasach jest bardzo wymagający. Na samym początku trzeba przyciągnąć do siebie klientów a następnie utrzymać. To w jaki sposób firma do siebie zachęci zależy tylko i wyłącznie od polityki przedsiębiorstwa. Jednak przejdźmy do rzeczy. Firma Booking Solutions, opublikowała raport, w którym zamieściła rankingi trzech najlepiej i trzech najgorzej ocenianych nadmorskich obiektów, w każdej z badanych miejscowości. Informacja jest przygotowana jako taki mini-przewodnik dla potencjalnych klientów hoteli. Jeżeli chodzi o zestawienie obiektów z najniższą oceną budzi wiele emocji i może to być pojmowanie jako działanie na szkodę poszczególnych hotelarzy.
Nikt z właścicieli obiektów hotelowych nie chciałby się znaleźć w drugim zestawieniu. Firma oparła swoje badania na opiniach z Booking.com. W naszych badaniach, najważniejsze było dla nas usystematyzowanie tego, co chcemy przekazać, a więc postanowiliśmy obrać konkretną, jednorodną strategię wyszukiwania opinii na Booking.com. Dlaczego właśnie ten serwis? Mimo popularności różnych serwisów wakacyjnych, to właśnie Booking dalej pozostaje najważniejszą wyszukiwarką noclegów w naszym kraju. - czytamy w raporcie.
Nie negujemy w całości raportu ponieważ wyniki pokazują dość obiektywne oceny poszczególnych obiektów. Niemniej jednak publikacja trzech najgorszych obiektów nie wydaje się być uczciwa - choćby ze względu na różnice w stażu obiektów, czy ilości opinii i ich rozłożenia w czasie. Dziwna to forma promocji firmy Booking Solutions, która szkodzi swoim potencjalnym klientom.
Cały "raport" załączamy poniżej.
Możesz także pobrać plik: turinfo_20180816_jako___hoteli_nad_ba_tykiem._gdzie_jecha____eby_byc_zadowolonym.pdf
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
65 lat współpracy turystycznej z
Accor chwali swój program
Polacy chcą wyjechać na dłuższe wakacje w
Starsze aktualności:
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
Mniej powiatów na żółtej i czerwonej liście
Niedobór kadr wyzwaniem dla branży lotniczej
UNWTO wzywa do działań mających na celu rozwój turystyki
Kolejny przewoźnik w kłopotach?
Wybrano tegorocznych Ambasadorów Kongresów Polskich
Większość Polaków wybiera All Inclusive
MSiT zaprasza na spotkania informacyjne o ustawie o imprezach turystycznych
Tunezja i Cypr wracają do łask turystów?
IGHP: Większość hoteli ma problem z płynnością finansową
Polonus wprowadzi nowe połączenie autobusowe
Nowa atrakcja turystyczna w Norwegii
Nowe zasady postoju autokarów w Krakowie
Traveldata: zmiany cen wskazują na nadzieję touroperatorów