Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
Norweski przewoźnik żąda rekompensaty od Boeinga
10 marca 2019 roku miała miejsce katastrofa samolotu należącego do Ethiopian Airlines, która była już drugą z udziałem 737 MAX 8, w mniej niż pięć miesięcy. W związku z obawami o bezpieczeństwo pasażerów kilkudziesięciu przewoźników uziemiło ten model Boeinga.
Loty zawiesiły również niskobudżetowe linie lotnicze Norwegian Air Shuttle, które w środę, tj. 13 marca 2019 roku poinformowały, że będą domagać się odszkodowania od producenta samolotów Boeinga za koszty i utratę przychodów. Po uziemieniu 18 swoich samolotów przewoźnik został zmuszony do odwołania blisko 20 połączeń.
"Dość oczywistym jest, że nie będziemy ponosić kosztów związanych z nowymi samolotami który aktualnie nie możemy używać. Wyślemy ten rachunek do tych, którzy produkują te maszyny" - powiedział założyciel i dyrektor generalny Norwegian Air Bjoern Kjos.
Boeing po konsultacjach z Federalną Administracją ds. Lotnictwa (FAA) i Narodowym Zarządem ds. Bezpieczeństwa Transportu (NTSB) zalecił zawiesić loty wszystkich samolotów 737 MAX. Według danych producenta, we flotach linii lotniczych z całego świata obecnie znajduje się 371 maszyn tego typu. Po konsultacjach z amerykańską Federalną Administracją Lotnictwa Cywilnego (FAA), amerykańską Krajową Radą Bezpieczeństwa Transportu (NTSB) oraz władzami lotniczymi i jej klientami na całym świecie, Boeing zdecydował się - z dużą ostrożnością i w celu zapewnienia bezpieczeństwa pasażerów samolotów - zalecić FAA czasowe zawieszenie działalności całej światowej floty samolotów 737 MAX. - można przeczytać w oświadczeniu producenta
Komentarze
Tagi:
Dział prawo i podatki:
Koniec konfliktu Anex Tours i JoinUp! z
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
NIK z zastrzeżeniami do stanu bezpieczeństwa zabytków architektury drewnianej
Accor: Wirtualne spotkania nie zastąpią rzeczywistych
Jak linie lotnicze próbują nie wypłacać odszkodowania?
Szwecja rozpoczyna współpracę z Airbnb
NIK kontroluje przejścia graniczne na wschodzie
Rainbow zaskakuje wzrostem sprzedaży lata
Które kierunki najmocniej drożeją?
Wakacyjne plany Polaków na ten rok
Coraz więcej turystów korzysta z bazy noclegowej
Ceny w biurach raz w górę, raz w dół
Uzbekistan znosi wizy dla turystów z Polski