Ogłoszenia
Ogłoszenia
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
Sieć restauracji wprowadza swoją walutę
Kryptowaluty są co raz bardziej popularne, jest ich już ok. 1091. I tym samym, na rosyjskim rynku jedna z sieci restauracji fast - food prowadza swoją kryptowalutę.
W Rosji, klienci Burger Kinga mają otrzymywać tokeny Whoppercoina po każdych zakupach. Za każdego wydanego rubla rosyjskiego, klient otrzyma jednego Whoppercoina. Transakcje opierają się na platformie Waves, czyli konkurencji Ethereum. Dzięki platformie Waves każdy może stworzyć własną kryptowalutę korzystającą z łańcuchów bloków, czyli technologii blockchain. Pierwszy miliard Whoppercoinów już trafił na rynek, jeśli zajdzie potrzeb liczba Whoppercoinów wzrośnie.
Whoppercoiny będzie można przesyłać innym użytkownikom, wymieniać się nimi, sprzedawać i co najważniejsze, wymieniać na burgery w restauracjach Burger King na terenie Rosji. Jeden Whopper to równowartość 1700 Whoppercoinów. Dla ułatwienia zarządzania Whoppercoinami będzie służyła specjalna aplikacja na iPhone y i telefony z Androidem.
Whopper to już nie tylko burger uwielbiany przez klientów w 90 różnych krajach. Teraz to także narzędzie inwestycyjne. Zgodnie z prognozami, rynek kryptowalut będzie znacznie rósł. Spożywanie Whopperów to teraz strategia zarządzania finansami - pisał w komunikacie prasowym Iwan Szestow, szef działu komunikacji zewnętrznej w Burger King Russia.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Wiener poszerza ofertę o pakiet ubezpieczeń dla organizatorów turystyki.
W biurach podróży bez większych niespodzianek
Linie Emirates wznawiają loty do Tajlandii
Ukraina otworzy Czarnobyl dla turystów
Radisson: w 2023 roku sytuacja w hotelarstwie powinna wrócić do stanu sprzed pandemii
KLM i Qantas podpisują umowę code-share
Bezpieczeństwo hotelowych gości tematem szkolenia IGHP
Europa coraz atrakcyjniejszym celem dla turystów
Technologie mobilne zatrzęsą turystyką
Cypr zniesie zakaz podróżowania dla 56 krajów
Egipt poratuje turystykę kredytami
Nie każdy budynek nadaje się na hotel
Ceny imprez na sierpień w górę
Radość i zabawa będą nadawać ton w 2023?
Słowacja rozpoczyna łagodzenie ograniczeń
Ponad połowa klientów Travelplanet.pl jedzie na narty do Włoch
Przewoźnicy lotniczy stopniowo zmniejszają straty
Przewoźnik lotniczy pod zarządem komisarycznym
Jakie linie polecacie do pracy jako steward