Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Nomade - Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
- Animator w klubie dla dzieci - Cypr Północny
- REZYDENT NA MAJORCE
- REZYDENT NA COSTA DEL SOL
- Specjalista ds. organizacji i rozliczeń imprez...
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
PLL LOT wzmacnia sprzedaż biletów
Polskie Linie Lotnicze LOT zaczną sprzedawać bilety w Azji Południowo-Wschodniej i w Australii. Celem jest m. in. wzmocnienie ruchu tranzytowego na regularnych połączeniach narodowego przewoźnika, który realizuje strategię rentownego wzrostu od 2016 roku.
"LOT wzmacnia strukturę sprzedaży zarówno w obsługiwanych regionach, jak i na tzw. rynkach offline, czyli tam gdzie jak dotąd nie wykonywał bezpośrednich rejsów. Od teraz dedykowani agenci GSA (General Sales Agent) sprzedają bilety na połączenie LOT-u np. przez Singapur w krajach takich jak Malezja, Indonezja, Australia i Nowa Zelandia (w tym w Melbourne, Sydney, Perth i Wellington), na Filipinach, a także w Tajlandii, Wietnamie" - informuje spółka w komunikacie.
Dystrybucja biletów LOT-u jest możliwa również dzięki rejestracji w ramach międzynarodowego systemu BSP (Billing and Settlement Plan IATA), który umożliwia prowadzenie sprzedaży w nowych regionach, takich jak Islandia, Kosowo, Arabia Saudyjska, Mongolia, Afryka Południowa, Hong Kong, Jordania, Serbia, Kenia, Senegal czy Kuwejt - tłumaczy spółka.
Narodowy przewoźnik planuje również rozwój struktur sprzedaży w Ameryce Południowej, m.in. w Panamie, Meksyku i Kolumbii. To pozwoli budować ruch transferowy do i z portu w Miami, do którego LOT poleci 1 czerwca 2019 roku.
"Nawet jeżeli samodzielnie nie obsługujemy wielu połączeń, to dzięki stale rozwijanej siatce jesteśmy w stanie zaproponować pasażerom z najbardziej oddalonych zakątków świata korzystną ofertę podróży do Polski, CEE i Europy Zachodniej, w której chociaż część przelotów będzie odbywała się na pokładach samolotów LOT-u. Nie bez powodu zdecydowaliśmy się na uruchomienie połączeń do Singapuru czy Miami, które pełnią rolę największych portów tranzytowych w regionie. Dzięki budowaniu struktur sprzedaży wzmacniamy ruch tranzytowy przez hub w Warszawie, i budujemy rozpoznawalność marki LOT, co w przyszłości ułatwi nam dalszy rozwój połączeń na świecie" - powiedziała cytowana w komunikacie Anna Staszewska, dyrektor biura sprzedaży LOT-u.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Gdzie Polacy polecą sami na Święta i Nowy
FlixBus: Polacy chcą podróżować na
Jak sprzedają się przyszłoroczne oferty w
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Dział transport:
Choroby przenoszone przez komary coraz
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Starsze aktualności:
Raport o podróżach Polaków w
Narodowy Program Wsparcia dla Przemysłu Spotkań
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Coolcation nie tylko w
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
PKP Intercity zmienia system zarządzania cenami
Nowa marka wchodzi na rynek hotelowy
Rosną przychody greckich hotelarzy
Silne trzęsienie ziemi w Albanii
85 proc. europejskich kąpielisk z doskonałą jakością wody
Lotnisko Chopina będzie rozbudowane
IATA: ruch lotniczy w lutym kontynuował trend spadkowy
Travelist wybiera najlepsze hotele
O czym dyskutowano na Konferencji Turystyczno-Transportowej w Krakowie?
Ryanair zapowiada nowe połączenia z dwóch lotnisk
Podpisano list intencyjny w sprawie organizacji Igrzysk Europejskich
Ponad miliard euro zysku przewoźnika. W planach duże inwestycje
Jak podróżują osoby wypożyczające auta?
Urlopy.pl są właścielem FLY.PL?
