Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Ponad miliard euro zysku przewoźnika. W planach duże inwestycje
Prawie jedną trzecią zysku, który wyniósł 1,78 miliarda euro spółka Lufthansa Group zamierzają przeznaczyć na inwestycje.
Zysk netto za 2016 rok wyniósł prawie 1,78 miliarda euro, jest to lepszy wynik od poprzedniego roku o 4,6%. Lufthansa Group najwięcej - 1,5 mld zarobiła, dzięki liniom lotniczym: Lufthansa, SWISS, Austrian Airlines i Eurowings. Z usług przewoźników spółki korzysta dziennie około 300 tysięcy pasażerów.
Jednym z planów Lufthansy na ten rok jest obniżenie kosztów działalności przedsiębiorstwa. Będzie to jednak trudne zadanie, gdyż przewoźnik spodziewa się wzrostu wydatku na paliwo o 350 milionów euro, który łącznie wyniesie około 5,2 miliard euro. W ostatnim czasie miał miejsce strajki pracowników spółki, które kosztowały przewoźnika około 100 milionów euro. Związek zawodowy reprezentujący personel, zawarł już jednak porozumienie z Lufthansą odnośnie płac, które będzie obowiązywać do 2022 roku.
Nie chcemy być postrzegani wyłącznie jako firma transportowa. Nasz cel? Być najbardziej zdigitalizowaną linią lotniczą świata - mówił Harry Hohmeister, członek zarządu Lufthansa Group. Na targach turystycznych ITB w Berlinie 8 marca br. zapowiedział, że nowym trendem i słowem-kluczem dla firmy w najbliższych latach jest digitalizacja.
Lufthansa planuje wprowadzenie do samolotów połączenia wi-fi nie tylko na trasach długodystansowych. Papierową prasę w samolotach mają zastąpić e-gazety, dostępne w różnych językach. Dodatkowo w przyszłości pasażerowie będą mogli korzystać z informacji głosowych na temat lotu, na który wykupili bilet. Lufthansa zawarła już w tej sprawie wstępne porozumienie z Google na temat projektu. Spółka do 2020 roku ma zamiar wydać na rozwój około 500 milionów euro.
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Kto się zaprezentuje na Roadshow
Skyscanner wprowadza nowe
Nowoczesne technologie zagoszczą w
Konkurs dla branży
Realizacja trasy S7 na Pomorzu wchodzi w kolejny
Merigo rozpoczyna kolejny cykl bezpłatnych
Serwis Booking.com ma problemy na
Nowa odsłona systemu rezerwacyjnego
Dokąd Polacy wyjeżdżają
Nowe rozwiązanie technologiczne dla linii
Co się działo na targach
Czy da się znaleźć rozwiązanie kosztownego dla branży
Sri Lanka znów zawiesza opłaty za wizy
Jedno ubezpieczenie na kilka wyjazdów? To możliwe!
Wakacje.pl doceniają pracowników
Grecja spodziewa się rekordowych zysków z turystyki
W Polsce brakuje miejsc obsługi podróżnych?
Konferencja poświęcona bezpieczeństwu w wakacje
Lotnisko Chopina będzie rozbudowane
Travelist - Wielkanoc rozczarowała
Jak UE planuje ingerować w najem krótkoterminowy?
Rynek lotniczy w Polsce notuje coraz lepsze wyniki
Jak może wyglądać atak hakerów na hotele?
Jaki są plany Polaków na ferie?
Jak podróżują osoby wypożyczające auta?
Hotele nie będą mogły przyjmować turystów - rozporządzenie opublikowane
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w MSiT
Tureckie władze spodziewają się 25 mln turystów
Ile zarobił Orbis w pierwszej połowie 2019 roku?
Wakacje.pl mają nowego menadżera
Konferencje z Vital SPA na Mazurach
