Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA
- ITAKA POZNAŃ PLAZA - STARSZY SPECJALISTA DS....
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- wynajem zestaw sluchawkowy do oprowadzania...
- Praca w biurze podróży wakacje.pl w Pruszkowie
- Regionalny Manager Sieci Agencyjnej - region...
- Tłumaczenia języków europejskich w podróży
- Dołączę do przedsięwzięcia w branży turystycznej
- Praca na Wyspach Kanaryjskich
- Specjalista ds. Sprzedaży i Organizacji
Zobacz także
OSAT nawiązuje współpracę z największym DMC na Malediwach
ECTAA domaga się wprowadzenia ochrony na wypadek bankructwa linii lotniczych
Accor chwali swój program lojalnościowy
Niderlandzcy agenci turystyczni zapoznali się z ofertą Polski
Rainbow po raz kolejny współpracuje z Fundacją Happy Kids
Stanowisko Parlamentu Europejskiego w sprawie zmiany przepisów dot. praw pasażerów
Dwie firmy IT podpisały współpracę dot. programów lojalnościowych linii lotniczych
Na połączonej ofercie skorzystają nowi i dotychczasowi klienci obu firm.
Amadeus i Points International, globalny lider w dziedzinie rozwiązań dla programów lojalnościowych, poinformowały o nawiązaniu strategicznej współpracy, która pozwoli liniom lotniczym jednym kliknięciem zintegrować rozwiązania firmy Points z dotychczasowymi rozwiązaniami Loyalty Management and Awards firmy Amadeus.
Dzięki rozwiązaniom Amadeus Loyalty Management and Awards linie lotnicze mogą w ramach swoich programów lojalnościowych oferować pełną dostępność miejsc, mile i płatności gotówkowe oraz wykorzystywanie zgromadzonych mil do zakupu lepszych miejsc i usług dodatkowych. Rozwiązania Loyalty Commerce Platform firmy Points zapewniają liniom lotniczym gwarantowany strumień przychodów, zwiększając jednocześnie zaangażowanie klientów poprzez oferowanie im spersonalizowanych produktów w ramach pełnego pakietu usług lojalnościowych, usług rezerwacji hoteli i samochodów pod własną marką oraz punktów za mile i ich wymiany na nagrody.
W ramach zawartej współpracy firmy Amadeus i Points wprowadzą zintegrowaną ofertę usług dla członków swojego programu lojalnościowego. Oferta ta jeszcze bardziej pomoże liniom lotniczym usprawnić wymianę punków na nagrody i zwiększyć zaangażowanie członków programu.
Firmy Points i Amadeus współpracowały już przy wprowadzeniu szeregu rozwiązań generujących dodatkowe przychody programów lojalnościowych w Ameryce Północnej i Południowej, Europie, na Bliskim Wschodzie i w Azji. Zapewniły one wzrost liczby aktywnych członków tych programów oraz dodatkowe strumienie przychodów dla ich wspólnych klientów będących liniami lotniczymi.
Bardzo cieszymy się z nawiązania długoterminowej współpracy z firmą Amadeus, będącą liderem w dziedzinie rozwiązań informatycznych dla linii lotniczych powiedział Christopher Barnard, prezes firmy Points. Łącząc naszą platformę Loyalty Commerce Platform z szeroką ofertą produktów Amadeus dla linii lotniczych, uzyskamy dostęp do globalnych zasobów i doświadczenia firmy Amadeus, a jednocześnie będziemy wciąż ulepszać nasze usługi lojalnościowe.
Julia Sattel, prezes Amadeus ds. linii lotniczych, powiedziała: W przypadku linii lotniczych programy lojalnościowe mają kluczowe znaczenie dla zwiększenia przychodów i nagradzania klientów. Z niecierpliwością czekamy na to, żeby wspólnie z firmą Points oferować nowe, innowacyjne usługi 80 liniom lotniczym, które już korzystają z naszych rozwiązań Loyalty and Awards, jak również nowym klientom. Chcemy być otwartym, elastycznym partnerem dla naszych klientów, pomagającym im we wdrażaniu odpowiedniej technologii zwiększającej przychody i wspierającej rozwój.
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
Rekordowy październik na lotnisku
Rekordowe wakacje na polskich
Starsze aktualności:
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Etykieta emisja lotniczych przyjęta przez Komisję
Jakie trendy w europejskich
Skąd Polacy przylecą na
Wakacje.pl doceniają
Grecja spodziewa się rekordowych zysków z
Kolejny przewoźnik pod lupą
Bułgaria i Rumunia wchodzą do strefy
W Zagłębiu Dąbrowskim powstanie nowy hotel Grupy Orbis
Amadeus otrzymuje certyfikat 3. poziomu w zakresie standardu NDC jako agregator
Wynajem krótkoterminowy na jesieni
Obchodzimy Światowy Dzień Turystyki
Otwarto hotel kontrolowany przez smartfona
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i VIP
Będą bilety on-line do greckich muzeów
20 proc. kierunków całkowicie zamkniętych, prawie wszystkie mają jakieś ograniczenia podróżowania
Restaurant Week walczy z marnowaniem jedzenia
Kulinarny zawrót głowy czyli festiwale i wydarzenia kulinarne z całego świata
Ile kosztuje pokładowe Wi-Fi i w których liniach lotniczych jest bezpłatne?
Port Lotniczy Szczecin-Goleniów zostanie dofinansowany
Lotnisko w Kijowie zyskało połączenie kolejowe do centrum
Turysta może pozwać organizatora przed sąd właściwy dla swojego miejsca zamieszkania?
16 blogerów zmierzy się w turystycznych mistrzostwach
co możecie powiedzieć o obozie rekreacyjnym nad Morzem (Łeba) ??
