Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
- GRECJA: REZYDENT
- Specjalista ds. szkoleń i współpracy franczyzowej
Zobacz także
OSAT nawiązuje współpracę z największym DMC na Malediwach
ECTAA domaga się wprowadzenia ochrony na wypadek bankructwa linii lotniczych
Accor chwali swój program lojalnościowy
Rainbow po raz kolejny współpracuje z Fundacją Happy Kids
Stanowisko Parlamentu Europejskiego w sprawie zmiany przepisów dot. praw pasażerów
Dwie firmy IT podpisały współpracę dot. programów lojalnościowych linii lotniczych
Na połączonej ofercie skorzystają nowi i dotychczasowi klienci obu firm.
Amadeus i Points International, globalny lider w dziedzinie rozwiązań dla programów lojalnościowych, poinformowały o nawiązaniu strategicznej współpracy, która pozwoli liniom lotniczym jednym kliknięciem zintegrować rozwiązania firmy Points z dotychczasowymi rozwiązaniami Loyalty Management and Awards firmy Amadeus.
Dzięki rozwiązaniom Amadeus Loyalty Management and Awards linie lotnicze mogą w ramach swoich programów lojalnościowych oferować pełną dostępność miejsc, mile i płatności gotówkowe oraz wykorzystywanie zgromadzonych mil do zakupu lepszych miejsc i usług dodatkowych. Rozwiązania Loyalty Commerce Platform firmy Points zapewniają liniom lotniczym gwarantowany strumień przychodów, zwiększając jednocześnie zaangażowanie klientów poprzez oferowanie im spersonalizowanych produktów w ramach pełnego pakietu usług lojalnościowych, usług rezerwacji hoteli i samochodów pod własną marką oraz punktów za mile i ich wymiany na nagrody.
W ramach zawartej współpracy firmy Amadeus i Points wprowadzą zintegrowaną ofertę usług dla członków swojego programu lojalnościowego. Oferta ta jeszcze bardziej pomoże liniom lotniczym usprawnić wymianę punków na nagrody i zwiększyć zaangażowanie członków programu.
Firmy Points i Amadeus współpracowały już przy wprowadzeniu szeregu rozwiązań generujących dodatkowe przychody programów lojalnościowych w Ameryce Północnej i Południowej, Europie, na Bliskim Wschodzie i w Azji. Zapewniły one wzrost liczby aktywnych członków tych programów oraz dodatkowe strumienie przychodów dla ich wspólnych klientów będących liniami lotniczymi.
Bardzo cieszymy się z nawiązania długoterminowej współpracy z firmą Amadeus, będącą liderem w dziedzinie rozwiązań informatycznych dla linii lotniczych powiedział Christopher Barnard, prezes firmy Points. Łącząc naszą platformę Loyalty Commerce Platform z szeroką ofertą produktów Amadeus dla linii lotniczych, uzyskamy dostęp do globalnych zasobów i doświadczenia firmy Amadeus, a jednocześnie będziemy wciąż ulepszać nasze usługi lojalnościowe.
Julia Sattel, prezes Amadeus ds. linii lotniczych, powiedziała: W przypadku linii lotniczych programy lojalnościowe mają kluczowe znaczenie dla zwiększenia przychodów i nagradzania klientów. Z niecierpliwością czekamy na to, żeby wspólnie z firmą Points oferować nowe, innowacyjne usługi 80 liniom lotniczym, które już korzystają z naszych rozwiązań Loyalty and Awards, jak również nowym klientom. Chcemy być otwartym, elastycznym partnerem dla naszych klientów, pomagającym im we wdrażaniu odpowiedniej technologii zwiększającej przychody i wspierającej rozwój.
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
LOT zapowiada nowe połączenia z
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Sąd UE rozpatrzył skargę
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
W Zagłębiu Dąbrowskim powstanie nowy hotel Grupy Orbis
Amadeus otrzymuje certyfikat 3. poziomu w zakresie standardu NDC jako agregator
Wynajem krótkoterminowy na jesieni
Obchodzimy Światowy Dzień Turystyki
Otwarto hotel kontrolowany przez smartfona
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i VIP
Będą bilety on-line do greckich muzeów
20 proc. kierunków całkowicie zamkniętych, prawie wszystkie mają jakieś ograniczenia podróżowania
Restaurant Week walczy z marnowaniem jedzenia
Kulinarny zawrót głowy czyli festiwale i wydarzenia kulinarne z całego świata
Ile kosztuje pokładowe Wi-Fi i w których liniach lotniczych jest bezpłatne?
Port Lotniczy Szczecin-Goleniów zostanie dofinansowany
Lotnisko w Kijowie zyskało połączenie kolejowe do centrum
Turysta może pozwać organizatora przed sąd właściwy dla swojego miejsca zamieszkania?
16 blogerów zmierzy się w turystycznych mistrzostwach
co możecie powiedzieć o obozie rekreacyjnym nad Morzem (Łeba) ??
