Ogłoszenia
Ogłoszenia
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
Zobacz także
OSAT nawiązuje współpracę z największym DMC na Malediwach
ECTAA domaga się wprowadzenia ochrony na wypadek bankructwa linii lotniczych
Accor chwali swój program lojalnościowy
Rainbow po raz kolejny współpracuje z Fundacją Happy Kids
Stanowisko Parlamentu Europejskiego w sprawie zmiany przepisów dot. praw pasażerów
Dwie firmy IT podpisały współpracę dot. programów lojalnościowych linii lotniczych
Na połączonej ofercie skorzystają nowi i dotychczasowi klienci obu firm.
Amadeus i Points International, globalny lider w dziedzinie rozwiązań dla programów lojalnościowych, poinformowały o nawiązaniu strategicznej współpracy, która pozwoli liniom lotniczym jednym kliknięciem zintegrować rozwiązania firmy Points z dotychczasowymi rozwiązaniami Loyalty Management and Awards firmy Amadeus.
Dzięki rozwiązaniom Amadeus Loyalty Management and Awards linie lotnicze mogą w ramach swoich programów lojalnościowych oferować pełną dostępność miejsc, mile i płatności gotówkowe oraz wykorzystywanie zgromadzonych mil do zakupu lepszych miejsc i usług dodatkowych. Rozwiązania Loyalty Commerce Platform firmy Points zapewniają liniom lotniczym gwarantowany strumień przychodów, zwiększając jednocześnie zaangażowanie klientów poprzez oferowanie im spersonalizowanych produktów w ramach pełnego pakietu usług lojalnościowych, usług rezerwacji hoteli i samochodów pod własną marką oraz punktów za mile i ich wymiany na nagrody.
W ramach zawartej współpracy firmy Amadeus i Points wprowadzą zintegrowaną ofertę usług dla członków swojego programu lojalnościowego. Oferta ta jeszcze bardziej pomoże liniom lotniczym usprawnić wymianę punków na nagrody i zwiększyć zaangażowanie członków programu.
Firmy Points i Amadeus współpracowały już przy wprowadzeniu szeregu rozwiązań generujących dodatkowe przychody programów lojalnościowych w Ameryce Północnej i Południowej, Europie, na Bliskim Wschodzie i w Azji. Zapewniły one wzrost liczby aktywnych członków tych programów oraz dodatkowe strumienie przychodów dla ich wspólnych klientów będących liniami lotniczymi.
Bardzo cieszymy się z nawiązania długoterminowej współpracy z firmą Amadeus, będącą liderem w dziedzinie rozwiązań informatycznych dla linii lotniczych powiedział Christopher Barnard, prezes firmy Points. Łącząc naszą platformę Loyalty Commerce Platform z szeroką ofertą produktów Amadeus dla linii lotniczych, uzyskamy dostęp do globalnych zasobów i doświadczenia firmy Amadeus, a jednocześnie będziemy wciąż ulepszać nasze usługi lojalnościowe.
Julia Sattel, prezes Amadeus ds. linii lotniczych, powiedziała: W przypadku linii lotniczych programy lojalnościowe mają kluczowe znaczenie dla zwiększenia przychodów i nagradzania klientów. Z niecierpliwością czekamy na to, żeby wspólnie z firmą Points oferować nowe, innowacyjne usługi 80 liniom lotniczym, które już korzystają z naszych rozwiązań Loyalty and Awards, jak również nowym klientom. Chcemy być otwartym, elastycznym partnerem dla naszych klientów, pomagającym im we wdrażaniu odpowiedniej technologii zwiększającej przychody i wspierającej rozwój.
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
W Polsce podróże są
Większość Polaków przywita Nowy Rok w
Starsze aktualności:
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
W Zagłębiu Dąbrowskim powstanie nowy hotel Grupy Orbis
Amadeus otrzymuje certyfikat 3. poziomu w zakresie standardu NDC jako agregator
Wynajem krótkoterminowy na jesieni
Obchodzimy Światowy Dzień Turystyki
Otwarto hotel kontrolowany przez smartfona
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i VIP
Będą bilety on-line do greckich muzeów
20 proc. kierunków całkowicie zamkniętych, prawie wszystkie mają jakieś ograniczenia podróżowania
Restaurant Week walczy z marnowaniem jedzenia
Kulinarny zawrót głowy czyli festiwale i wydarzenia kulinarne z całego świata
Ile kosztuje pokładowe Wi-Fi i w których liniach lotniczych jest bezpłatne?
Port Lotniczy Szczecin-Goleniów zostanie dofinansowany
Lotnisko w Kijowie zyskało połączenie kolejowe do centrum
Turysta może pozwać organizatora przed sąd właściwy dla swojego miejsca zamieszkania?
16 blogerów zmierzy się w turystycznych mistrzostwach
co możecie powiedzieć o obozie rekreacyjnym nad Morzem (Łeba) ??
