TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter




Poznań rusza z promocją na jesień i zimę

Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna rusza z nową internetową kampanią wizerunkową, zachęcającą do odwiedzenia stolicy Wielkopolski w sezonie jesienno-zimowym. Cztery krótkie filmy prowadzą widzów przez Poznań w lekki, żartobliwy sposób.


Celem kampanii jest przełamanie stereotypów i udowodnienie, że Poznań to kierunek atrakcyjny przez cały rok. Sezon jesienno-zimowy w Poznaniu ma ogromny, często nieodkryty potencjał. Zdecydowaliśmy się na nieco luźniejszą formułę, aby zaintrygować widza i pokazać nasze największe atuty z dystansem i humorem mówi Jan Mazurczak, prezes zarządu Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej. 

Głównym bohaterem kampanii jest turysta zafascynowany Poznaniem, atmosferą miasta i oferowanymi atrakcjami. W pierwszym odcinku wraz z nim "odkrywamy" m.in. słynne koziołki z wieży ratuszowej oraz rogale świętomarcińskie - słodki poznański przysmak. Kolejna część zabiera widzów na Ostrów Tumski, czyli wyspę katedralną. To miejsce, gdzie ponad tysiąc lat temu zaczęła się Polska. Już wkrótce opublikowany zostanie kolejny odcinek, który pokaże, że poznańska gastronomia to znacznie więcej niż kultowe "pyry", a finałowy odsłona przybliży bogatą i różnorodną ofertę kulturalną miasta, w tym wyjątkowe zbiory Muzeum Narodowego w Poznaniu.

Kampania prowadzona jest w internecie, głównie w mediach społecznościowych oraz na kanale YouTube marki Visit Poznań. Za produkcję kampanii odpowiada poznańska agencja Dare Media. Autorką scenariuszy do wszystkich czterech odcinków jest Lynn Kucharczyk. Kampania służąca wsparciu rozwoju Marki Poznań - Polskiej Marki Turystycznej została dofinansowana ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki. Polskie Marki Turystyczne to program wsparcia najbardziej atrakcyjnych regionów i szlaków turystycznych, realizowany przez Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Polską Organizację Turystyczną. Poznań znalazł się w gronie 12 laureatów tego ogólnopolskiego projektu.

Linki do dotychczas opublikowanych materiałów:
Odcinek 1 (Koziołki i rogale): youtu.be
Odcinek 2 (Ostrów Tumski):  youtu.be




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Poznań kampania LOT Koziołki Ostrów Tumski




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję