Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. Turystyki Travelplanet.pl Gdańsk
- Bydgoszcz - Specjalista ds Turystyki
- Praca w RAINBOW Salon Firmowy Stalowa Wola
- poszukiwany przedstawiciel handlowy/ osoba z bazą...
- Przedstawiciel handlowy - ETI Polska
- pilotaż Wiedeń Dolina Wachau
- Kraków - Specjalista ds. turystki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Asystent biurowy do luksusowego biura podróży
- Szkolenie Specjalista ds. turystyki, 3 dni,...


Lidl wypuścił nową ofertę
Nowy agent turystyczny - Lidl Polska od swojego wejścia na rynek wzbudza emocje. W poniedziałek, 25 września, wyszła druga gazetka z ofertami polecanymi przez sieć sklepów.
W gazetce znajdują się 43 propozycje - 9 od Unique Moments, 12 od Prestige Tours, 8 od Rainbowa i 14 od Volare Travel. Dominują egzotyka (16 ofert) oraz wyjazdy narciarskie (14 ofert). 6 spośród wszystkich propozycji to oferty krajowe. Wśród egzotycznych ofert można znaleźć takie kierunki jak Mauritius, Hongkong, Bali, wycieczka po Ameryce Południowej typu zwiedzanie + wypoczynek, Japonia, Meksyk, Malezja, czy trekking po Nepalu. W większości wyjazdów są wliczone w cenie dodatkowe wycieczki fakultatywne.
Warto zwrócić uwagę także na pierwszą stronę gazetki. Szanowni Państwo!Dostępność naszej oferty jest ograniczona. A zatem w przypadku miejsc cieszących się dużym zainteresowaniem - możliwe, że oferta zostanie szybko wyprzedana - napisano. To nic innego, jak technika sprzedaży polegająca na zachęceniu klienta do jak najszybszego podjęcia decyzji.
My natomiast przyjrzeliśmy się ofercie narciarskiej z racji tego, iż amatorzy białego szaleństwa powoli zaczynają planować swoje zimowe wyjazdy. Lidl oferuje wyjazd w rejon Val di Sole we Włoszech, do czterogwiazdkowego hotelu Solaria w Marillevie, z śniadaniem i obiadokolacją w terminie 06.01-13.01.2018 za 2389 zł/os. Organizatorem wyjazdu jest Volare Travel. W cenie: zakwaterowanie w pokoju 2 osobowym, 6-dniowy karnet Skiarea, 7 noclegów, napoje do obiadokolacji, kartę klubową (wstęp na basen i siłownię), ubezpieczenie KL, NNW oraz bagażu. Dojazd we własnym zakresie. Istotnym faktem jest rodzaj skipassu jaki jest dostępny w ofercie Lidla. Karnet Skiarea obejmuje Madonne di Campiglio, Pinzolo, Folgarida, Marilleve, dzięki czemu narciarze mają do dyspozycji ok. 150 km tras narciarskich. Oferta jak najbardziej zadowalająca wymagających miłośników sportów zimowych.
Spojrzeliśmy także na ofertę dostępną bezpośrednio na stronie internetowej. Porównaliśmy wyjazdy praktycznie w bardzo podobnym terminie, a mianowicie 07.01-14.01.2018.
W lidlowskiej ofercie karnet jest w cenie i to nie byle jaki bo Skiarea. Natomiast Volare Travel oferuje cenę 1683 zł/os. bez karnetu. Na stronie widnieje informacja, że karnet jest do wykupienia w własnym zakresie. Klienci mają do wyboru 6- dniowy karnet Folgarida Marrileva, który kosztuje 165 euro/os. lub Superskirama Adamello Brenta od 230 euro/os. (obejmuje trasy - Folgarida Marilleva, Madonna di Campiglio, Pinzolo, Passo del Tonale, Pejo, Monte Bondone, Paganella, Folgaria-Lavarone). Gdyby dodać do ceny 1683 zł za wyjazd, cenę karnetu Folgarida Marilleva, cena za osobę wynosi 2392 zł przy skipassie, który obejmuje zaledwie 53 km tras zjazdowych.
Spojrzeliśmy także na ofertę wyjazdów do Egiptu zaoferowaną przez Rainbow. W przypadku tego touroperatora, wyjazd do hotelu Faraana Reef Resort w Szarm el Szejk, jest dedykowany tylko dla klientów Lidla, w konkretnych, wymienionych w gazetce terminach. Próżno szukać tych terminów na stronie internetowej organizatora. Niemniej, rezerwując wyjazd do tego samego hotelu w innym terminie i dokonując rezerwacji przez stronę organizatora (już abstrahując od ceny wyjazdów, które zmieniają się u każdego touroperatora w zależności od terminu wyjazdu), klienci nie mają co liczyć na wliczoną w cenę wycieczkę fakultatywną. W katalogu Lidla, Rainbow zaoferował atrakcyjną i działającą na wyobraźnię turystów wycieczkę, jaką jest rejs łodzią podwodną ze szklanym dnem. Cena takiej wycieczki u rezydenta to około 45 dolarów.
Oczywiście każdy touroperator ma prawo przygotowywać oferty i dobierać strategię sprzedaży według własnego uznania. W przytoczonych przez nas przykładach touroperatorzy wybronią się przed zarzutem, że sprzedają ten sam produkt w innych cenach. Jednak trudno dziwić się niezadowoleniu agentów, którzy nie mogą zaoferować klientom np. wycieczek fakultatywnych w cenie wyjazdu. Na szczęście dla agentów, każda z wycieczek nie ma aż tak wielu terminów, co sprawia, że będą one atrakcyjne dla osób dość elastycznych, jeśli chodzi o termin wyjazdów, bądź takich, którzy akurat wstrzelą się z urlopem w ten konkretny termin.
Komentarze
Internetowa platforma rezerwacji hotelowej zaprzestała działalności i ogłosiła upadłość. W sobotę tj. 14 września 2019 roku serwis rezerwacji hotelowej Amoma.com przestał przyjmować rezerwacje, a na stronie internetowej pojawiło się oświadczenie o...
Brytyjskie biuro podróży ogłasza zaprzestanie działalności. Urząd ds. Lotnictwa Cywilnego w Wielkiej Brytanii rozpoczął sprowadzanie 150 tys. klientów do kraju. Thomas Cook ogłosił niewypłacalność po spotkaniu z interesariuszami, którzy mieli pomóc...
Tagi:
Komentarze:
Nowa oferta w Lidlu
[2017-09-26 10:59 93.159.156.*]
Jeśli chodzi o analizę oferty przydałaby się tu obiektywna ocena, nie natomiast suche i płytkie podsumowania autora typu "To nic innego, jak technika sprzedaży polegająca na zachęceniu klienta do jak najszybszego podjęcia decyzji". Litości! Czy autor jest świeżo po kursie technik sprzedaży? Czy jest studentem pracującym na zlecenie? Coraz mniej wierzę w profesjonalizm portalu.... odpowiedz »
Nowa oferta w Lidlu
[2017-09-27 07:31 124.122.193.*]
Za rok, beda sprzedzwac wlasne i niemieckie produkty ... odpowiedz »
Nowa oferta w Lidlu
[2017-10-01 04:25 77.252.196.*]
To kolejna niemiecka sciema, było głośno o kuponach znizkowych na 100 PLN ale tych kuponów nie ma i mało kto widział a sami pracownicy Lidla są zdziwieni. Niemcy robia ostatnio same fuszerki - takze w Bundeslidze i na wielu rynkach, od samochodowego po sciereczki do wycierania okularów.
Zibi z Warszawy odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Który model promocji turystycznej
Enter Air przedłuża współpracę z
Dział aktualności dnia:
Który model promocji turystycznej
Enter Air przedłuża współpracę z
Starsze aktualności:
Na wiodących kierunkach drożej niż przed
Ile kosztuje słabe zabezpieczenie danych
Nowy minister turystyki w
Sabre uruchamia system rezerwacji miejsc
ESky wchodzi na afrykański
Wakacje.pl: Turyści w kolejkach po
Spada liczba turystów w
Nowa organizacja ruchu w Katowice
Aktywne wakacje wybiera coraz więcej
Komisja Europejska wypowiedziała się w sprawie przejęcia
Polski obiekt wśród nowych wpisów na listę
Po wyjściu z Unii brytyjskiej turystyce zabraknie
Amerykańscy agenci turystyczni spotkają się w
Islandia obawia się tłumów turystów
Touroperator Roku wybrany na Tour Salonie
Jakie czartery cieszyły się największym zainteresowaniem na wrocławskim lotnisku?
Koniec roku lepszy pod względem punktualności na lotniskach
Słowiński Park Narodowy nie dla naturystów
Niemiecka Centrala Turystyki zapowiada nowe kampanie promocyjne
Przewoźnik autobusowy wprowadził program lojalnościowy
Jak Polacy postrzegają kuchnię polską?
Popularność platform typu AirBnB przyczynia się do rozwoju turystyki masowej?
Nowy lider majówkowych wyjazdów?
Chorwacki start-up lotniczy wystartuje w przyszłym roku?
Nagrody branży eventowej rozdane - MP Power Awards 2018
Czwarta edycja targów turystycznych Lubuskie Tour
Centrum Nauki Kopernik zmienia zasady sprzedaży biletów
Nowa atrakcja turystyczna w województwie kujawsko-pomorskim
Ambasada RP w Portugalii ostrzega turystów
Orbis podpisał umowę sprzedaży hotelu Novotel Szeged
Novotel z propozycją na mistrzostwa świata
ECTAA składa oficjalną skargę na IATA
SUPER OFERTA LAST MINUTE KENIA HISZPANIA EGIPT