Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Front Office Coordinator
- Asystent Product Managera
- Pilnie szukam pilota wycieczek
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Wychowawca - kolonie fabularne
- Biuro podróży Click&Go - Specjalista ds....
- Specjalista d/s turystyki
- TOURIST - Specjalista w dziale produktu
- Biuro w Białymstoku na stanowisko specjalista ds....
- Specjalista d/s/turystyki ŁÓDŹ

Zobacz także
IATA: sprzedaż biletów rośnie w miarę znoszenia ograniczeń
Generali wprowadza nowe ubezpieczenie od kosztów rezygnacji
Ryanair naciska na Modlin i wraca na lotnisko Chopina
Kiwi.com rozpoczyna współpracę z VisitUkraine
KLM anuluje część lotów i ogranicza sprzedaż biletów na europejskie kierunki
Ryanair zadowolony z wyroku francuskiego sądu
Ryanair z zadowoleniem przyjął orzeczenie Sądu Apelacyjnego w Paryżu przeciwko Lastminute - operatorowi strony Lastminute.fr podtrzymujące wyrok pierwszej instancji - nakazujący natychmiastowe zaprzestanie sprzedaży lotów Ryanair przez Lastminute we Francji i ustanowienie dziennej grzywny w wysokości 1000 .
Sąd potwierdził również, że Lastminute zapłaci przewoźnikowi 50 000 euro za wykorzystywanie własności Ryanaira bez jego zgody. Sąd nakazał także, aby Lastminute zwróciło Ryanairowi 10 000 euro kosztów prawnych (oprócz 10 000 euro kosztów prawnych Ryanaira w ramach pierwszej instancji).
Z zadowoleniem przyjmujemy orzeczenie paryskiego sądu, które potwierdza prawo Ryanair do określenia własnego modelu dystrybucji, który jest gwarantowany konstytucyjną wolnością handlu i przemysłu we Francji. Model dystrybucji bezpośrednio do klientów Ryanair zapewnia naszym klientom najlepszy wybór, opiekę i najniższe ceny, jednocześnie pozwalając nam zapewnić przestrzeganie protokołów bezpieczeństwa i ochrony lotów oraz zdrowia publicznego. Ponownie zachęcamy konsumentów do dokonywania rezerwacji bezpośrednio na stronie internetowej Ryanair, jedynym miejscu, w którym można znaleźć najtańsze loty Ryanair. Będziemy kontynuować naszą kampanię przeciwko biurom internetowym (screenscrapers), których modele biznesowe opierają się na niewłaściwej sprzedaży biletów Ryanair po zawyżonych cenach (lub z ukrytymi marżami) niczego niepodejrzewającym konsumentom. - powiedział Dara Brady z Ryanaira.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział prawo i podatki:
Minimalny standard i wyposażenie obiektów
Mniej problemów z nieuczciwymi
Starsze aktualności:
Hotelarze bawili się w
Cypr znosi ograniczenia
CBA stawia zarzuty byłemu prezesowi lubelskiego
Wyjazdy na Maltę i Rodos tańsze niż przed
Wstępne porozumienie pomiędzy PAŻP a
ETC: Więcej osób niż przed rokiem deklaruje chęć przyjazdu do
Włoska turystyka w przyszłym roku powróci do poziomów sprzed
Ryanair zadowolony z wyroku francuskiego
ACI Europe: Lotnictwo odbudowuje się szybciej niż
Wenecja przesuwa wprowadzenie opłat za
Enter Air podpisuje nową umowę z TUI
Oświadczenie Światowego Komitetu Etyki w Turystyce w sprawie napaści na
Potężne lotnisko w Stambule otwarte
POT organizuje webinary dla turystyki
Emirates zaczął latać do Meksyku
Travelist: rezerwacje wystrzeliły po konferencji premiera
Bilety Szwagropolu dostępne w aplikacji SkyCash
Jest zgoda na większą pomoc dla małych przedsiębiorstw i mikrofirm
Które kierunki najmocniej drożeją?
Więcej klientów w biurach podróży na półmetku wakacji
Nowa atrakcja turystyczna w Turcji już otwarta
Apel o ochronę przedsiębiorców turystycznych przed zajęciem komorniczym
IATA niezadowolona z decyzji Parlamentu Europejskiego
Nowy turecki minister turystyki ujawnia swoje cele
Masters of Travel przewiduje spadek liczby podróży służbowych
Wycieczka objazdowa Śladami II Korpusu Polskiego Włochy 2015
przemyslenia zwiazane z branza i studiami z nia zwiazanymi
weekend majowy 2010 Hiszpania, Wyspy Kanaryjskie, Grand Cana
Będzie przejęcie w branży turystycznej?
Tegoroczne przecenione lasty droższe wobec firstów niż przed rokiem?
IATA przewiduje, jakie straty spowoduje koronawirus
Jakie są koszty i wymagania Polish Prestige Hotels dla obiektów?
IATA: Decyzja Komisji Europejskiej oderwana od rzeczywistości
Czechy podsumowują sezon narciarski
