Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Zobacz także
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze lepsza
EXIM planuje nową kampanię z nowymi partnerami
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii zimowych
PIG: Miało być wsparcie dla turystyki i gastronomii, a jest miesiąc milczenia
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu przedsiębiorców
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci Marriott
IGHP rozpoczyna kampanię promującą pobyt w hotelach
"Drodzy Goście, tęsknimy za Wami!" - to hasło kampanii organizowanej przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego. Branża zachęca podróżujących do pobytu w hotelach, podkreślając odpowiednie przygotowanie do przyjęcia gości. Akcji towarzyszy kampania outdoorowa
w największych miastach Polski oraz w mediach społecznościowych.
Hotele, które zazwyczaj tętnią życiem, przeżywają teraz trudne chwile. Bez obecności gości tracą swoją tożsamość. Ta sytuacja wywołuje w nas wszystkich wiele emocji. Hotelarze z całego serca pragną powrotu swoich gości i to jest główny przekaz naszej kampanii. Drugim ważnym aspektem, jest bezpieczeństwo i higiena w hotelach, a także troska o zdrowie zarówno naszych gości, jak i obsługi - mówi Marcin Mączyński, sekretarz generalny IGHP.
Pomysłodawcą kampanii jest Karol Weber, hotelarz i autor bloga enjoyyourstay.pl. Choć sytuacja, w jakiej znalazła się branża hotelarska, jest dramatyczna, to jednocześnie hotelarze z całego kraju pokazują, że ich praca to nie tylko zawód, ale przede wszystkim pasja wyrażona w empatii, otwartości na drugiego człowieka, chęci do niesienia pomocy. Symboliczne gesty wsparcia w postaci serc z zapalonych świateł pokoi na budynkach hoteli, zapewnianie posiłków i noclegów pracownikom medycznym, przekazywanie środków czystości dla szpitali pokazują, że gościnność jest wpisana w nasze DNA. Za to kocham hotelarstwo. Chcieliśmy dać wyraz tej pasji w kampanii - mówi Karol Weber.
Kampania rozpoczęła się oficjalnie 15 maja o godz. 11:00. W tym momencie hotele zaangażowane w akcję umieściły na swoich profilach w mediach społecznościowych wpisy dedykowane kampanii wraz z plakatem, nad którego koncepcją pracował zespół hotelarzy wspólnie z IGHP.
Plakaty te będzie można również zobaczyć na ulicach największych polskich miast. Pojawią się na ponad 300 nośnikach, m.in. na bilbordach oraz na przystankach komunikacji miejskiej. Akcja została opatrzona hasztagiem #WypocznijBezpiecznie, który oddaje ideę kampanii. Jej twórcy liczą na to, że będzie często pojawiał się we wpisach hoteli i ich gości w mediach społecznościowych.
Z myślą o hotelarzach i gościach IGHP uruchomiła również dedykowaną zakładkę na swojej stronie internetowej www.ighp.pl/wypocznijbezpiecznie, gdzie przejrzyście prezentuje najważniejsze informacje o zasadach bezpiecznego pobytu w hotelach.
#WypocznijBezpiecznie
Kampania IGHP ma służyć promocji idei pobytu i wypoczynku w hotelach w Polsce, podkreślając jednocześnie profesjonalne przygotowanie obiektów pod kątem bezpieczeństwa sanitarnego.
W trakcie kilkutygodniowej przerwy w działalności hotele wdrażały wytyczne Głównego Inspektora Sanitarnego, Ministerstwa Rozwoju i Ministerstwa Zdrowia, przygotowując się do powtórnego przyjęcia gości. Przestrzeganie dodatkowych zasad sanitarnych sprawia, że pobyt w hotelu będzie wyglądał nieco inaczej niż kiedyś. Nie zostały jeszcze zniesione wszystkie obostrzenia rządowe, co oznacza, że do odwołania nie działają np. baseny, place zabaw, nie można skorzystać z sal konferencyjnych. Wychodząc naprzeciw sytuacji, niektóre obiekty proponują gościom nowe atrakcje, np. na świeżym powietrzu, przy zachowaniu zasad bezpieczeństwa.
Od 18 maja będzie można ponownie korzystać z restauracji hotelowych, choć w określony sposób, przestrzegając nowych wytycznych. Będą one obowiązywać zarówno gości, jak i personel restauracji.
IGHP to ponad pół tysiąca hoteli członkowskich, a także tysiące pracowników hotelarstwa. Od wybuchu epidemii Izba jest bardzo zaangażowana w przekazywanie branży hotelarskiej praktycznej wiedzy na temat sposobu postępowania w dobie trwającego kryzysu. Według szacunków IGHP, w maju, po zniesieniu części ograniczeń, otworzyło się tylko 10 proc. hoteli. Wiele wskazuje, że w kolejnych tygodniach, po zniesieniu restrykcji dotyczących restauracji, liczba ta będzie rosła, ale do powrotu sytuacji sprzed pandemii jeszcze daleka droga. W jej szybszym pokonaniu Izba chce wspierać hotelarzy poprzez różnorodne działania, wśród których jest kampania zachęcająca gości do odwiedzania obiektów.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
50 lecie marki ważnej dla światowego
Enoturystyka rozwija się w
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Polscy turyści uwięzieni w Dolomitach
Średnie ceny letnich wyjazdów niższe niż przed tygodniem
Accor tworzy fundusz pomocowy dla hotelarzy
Wybrano nowego prezesa świętokrzyskiej ROT
UNWTO nagradza startupy poświęcone turystyce aktywnej
Orbis zapowiada otwarcie nowych hoteli
Zima 2020: gdzie ceny rosną, a gdzie spadają?
Turyści pozwali organizatora o zaginiony bagaż
Enter Air pozyskał nowy samolot
MICEadvice Poland kończy działalność
Flixbus: 55 mln podróżnych w Europie
Turyści pozwali agenta za nieudzielenie informacji o wymaganych dokumentach
Airhelp ocenił linie i lotniska
Trzy nowości w zimowym rozkładzie Ryanair z Polski
Koleje Dolnośląskie wyposażą wszystkie pociągi w defibrylatory
Jak Polacy spędzą swoje urlopy?
Bułgaria zmienia system opłat drogowych
NIK: W przyszłym roku będą szczegółowe kontrole pomocy dla przedsiębiorców