TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Lew symbolem nowej kampanii Rainbow

Symbolami najnowszej kampanii reklamowej Rainbow są lew jako Król Egzotyki oraz królewska korona.


Nasza nowa kampania wyraźne podkreśla pozycję lidera marki Rainbow w segmencie wyjazdów egzotycznych - mówi Milena Wysokińska, dyrektor marketingu w Rainbow Tours.

Kampania została przygotowana we współpracy z agencją Fat Baby. Różnorodność egzotycznej oferty Rainbow pokazana jest na przykładzie 11 destynacji z różnych kontynentów m.in. Meksyku, Dominikany, Wietnamu, Kenii i Australii.

Działania promocyjne obejmują: outdoor, siatki wielkoformatowe, Internet, nośniki na lotniskach Chopina i Katowice Airport oraz materiały BTL w oddziałach Rainbow. Warto wspomnieć, że nośniki lotniskowe (outdoor, plakaty, ekrany, CLP, proporce, drzwi) zostały w każdym przypadku dobrane kontekstowo.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
egzotyka rainbow kampania lew symbol promocja


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję