TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Co się działo na targach Meet The Bidder?

10 marca w hotelu Novotel Warszawa Airport, podczas 27. edycji Meet The Bidder SMART Fairs, 27 zagranicznych wystawców z 5 kontynentów spotkało się z przedstawicielami agencji MICE z Polski.


Kilkunastu sesjom spotkań B2B towarzyszyło wiele atrakcji. Dzień rozpoczął się od prezentacji dot. tego, jak współpracować z polskim rynkiem MICE. Wykład i sesję Q&A poprowadziły ekspertki z SITE Poland: Prezes Grażyna Grot-Duziak oraz Dorota Cholewa. Marcowa edycja MTB odbyła się pod hasłem "RELATIONS MATTER!", nie mogło zatem zabraknąć mistrza nawiązywania relacji - Grzegorza Turniaka, który poprowadził sesję networkingową dla wystawców i gości.

Dzień targów był równocześnie dla wszystkich dniem trudnej refleksji, jak z każdą chwilą zmienia się świat - nie tylko MICE - w obliczu zagrożenia koronawirusem. Organizatorzy MTB wyszli naprzeciw potrzebom związanym z niepewnością branży o przyszłość swoich firm, zapewniając niezbędną dawkę wiedzy. Podczas wydarzenia odbyły się dwa ważne spotkania branżowe dotyczące znaczenia wirusa dla branży MICE. Podczas pierwszego z nich eksperci ze stowarzyszeń branżowych i linii lotniczych przedstawili działania wdrożone do tej pory przez branżę incentive travel. Drugie spotkanie, otwarte dla wszystkich gości, poprowadził znany epidemiolog, dr Paweł Grzesiowski, który przedstawił medyczne fakty i mity dot. wirusa oraz odpowiedział na pytania publiczności. Spotkanie było transmitowane na żywo na Facebooku Meet The Bidder. Stawiając na pierwszym miejscu bezpieczeństwo uczestników, organizatorzy wdrożyli wzmożone środki prewencyjne: większe stoliki do spotkań B2B, zachęcanie do powitań bez podawania ręki, dostępność płynów dezynfekcyjnych.

W sytuacji nasilonej rezygnacji klientów z wyjazdów incentive, a także w obliczu odwołania kilku większych targów międzynarodowych, MTB postawiło sobie za cel utrzymanie ciągłości biznesu naszej branży i nie zrezygnowało z przeprowadzenia wydarzenia. Goście targów docenili nieugiętość organizatorów i frekwencja dopisała.

Dla wystawców wydarzenie rozpoczęło się już dzień wcześniej powitalnym koktajlem w CulinaryOn - nowej niezwykłej przestrzeni eventowej Warszawy. Goście wzięli udział w grze degustacyjnej Wine Casino, która wyłoniła najwytrawniejszego sommeliera tego wieczoru.

Dzień targowy zakończyła kolacja networkingowa w wyjątkowym miejscu - Muzeum Życia w PRL. Organizatorzy wieczoru - Adventure Warsaw - zaangażowali gości w fabularyzowaną grę przenoszącą nas w klimaty czasów minionych i przewieźli uczestników zabytkowymi "ogórkami". Poza tradycyjnym polskim jedzeniem nie mogło zabraknąć również niezawodnego wysokoprocentowego lekarstwa na wszelkie wirusy.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
meet the bidder targi mice turystyka biznesowa




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję