Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
Spółka należąca do Rainbow zyskuje nowego inwestora
Dzięki podpisaniu umowy inwestycyjnej, spółka pozyskuje 9 mln euro na swój dalszy rozwój. Otrzymane środki finansowe mają być w całości przeznaczone na dalszy rozwój działalności, w tym na pozyskiwanie i remontowanie nowych obiektów hotelowych.
Grecka spółka White Olive Hotels A.E., należąca do Rainbow podpisała umowę inwestycyjną z Funduszem Ekspansji Zagranicznej. W dalszych planach kwota finansowania może się zwiększyć do 12,5 mln euro.
Dzięki pozyskanym w ramach podpisanej z FEZ umowy środkom finansowym, w ramach pierwszej transzy 9 mln EUR, spółka White Olive A.E. chce powiększyć portfolio swoich hoteli o dwa obiekty, jeden na własność, a drugi w ramach długoterminowego najmu. Nowo pozyskane hotele będą podobnej wielkości, między 120 do 150 pokoi każdy. W planach jest kolejna runda dokapitalizowana spółki kwotą ok. 7 mln EUR (z czego połowa pochodzić będzie od Funduszu) co pozwoli rozbudować sieć hotelową o kolejne dwa obiekty, tak więc na koniec 2020 roku spółka zarządzałaby siecią 7 hoteli o łącznej ilości ok. 1100 pokoi i prawie 3000 łóżek.
Aktualnie do sieci hoteli WOH należą trzy hotele położone na greckiej wyspie Zakynthos, w tym dwa działające już obiekty 4* i budowany właśnie obiekt o standardzie 5*. Inauguracja tego ostatniego będzie miała miejsce w lipcu br. Wszystkie hotele działają w formule All Inclusive przy czym w hotelach o standardzie 4* spółka posiada obecnie w sumie 270 pokoi natomiast hotel o standardzie 5* będzie dysponował 200 pokojami.
WOH planuje nadal rozwijać się w Grecji, która m.in. dzięki swojemu położeniu, klimatowi, historii i ofercie gastronomicznej, jest jedną z ulubionych destynacji wakacyjnych dla turystów z całego świata. Nowe obiekty będą zlokalizowane na wyspach Morza Egejskiego tj. na Krecie, Rodos i na Kos bowiem ich wyjątkowo korzystne warunki klimatyczne pozwalają na wydłużanie sezonu operacyjnego.
Inwestowanie w rozwój sieci własnych hoteli WOH jest elementem strategii Rainbow na kolejne lata. Posiadanie własnej bazy hotelowej nie tylko stwarza szersze możliwości kreowania i zarządzania produktem ale pozwala również na wypracowanie większego i stabilnego wyniku finansowego.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ceny wakacyjnych wyjazdów w
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Dział hotele, pensjonaty:
IGHP: listopad z lepszymi wynikami niż rok
Polska turystyka rośnie i będzie
Starsze aktualności:
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
Turyści szukają bezpieczeństwa?
Turcja wprowadzi podatek turystyczny
Kobiety też mogą latać w kokpicie
TUI wprowadza ofertę dla lokalsów
Wybrano najlepsze produkty zrównoważonej turystyki
Poznań walczy o tytuł najlepszej europejskiej destynacji turystycznej
Znana sieć rezygnuje z plastikowych słomek
Czy opłaca się jeździć na nartach w Polce, Europie a może do Kanady?
Kraków gościł zjazd anestezjologów
Kolejna edycja konkursu kulinarnego SSCC już jesienią
Polak pokieruje europejskim niebem
Ryanair zatrudnia nowych pilotów
Północna Izba Gospodarcza: `Paragony grozy` to incydentalne przypadki
CBA stawia zarzuty byłemu prezesowi lubelskiego lotniska
Orbis publikuje wyniki finansowe za 3 kwartały
Polska uznana w Chinach za jedną z topowych destynacji
Zamknięto popularną trasę na Mont Blanc
MEN apeluje o sprawdzanie organizatorów wyjazdów kolonijnych
Facebook wydał przewodnik kulinarny po Krakowie
Best Western wprowadza na rynek nową markę
