TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter




Google testuje nową funkcję dla podróżnych

Amerykańskie linie lotnicze United Airlines wraz z Google testują dodatkową funkcję asystenta głosowego. Może ona w znaczący sposób ułatwić podróżowanie.


Użytkownicy telefonów komórkowych z systemami Android bądź iOS będą mogli odprawić się na samolot dzięki asystentowi głosowemu. Pierwsze próby firma przeprowadzi na rodzimym rynku.

Usługa na razie ma być dostępna na krajowych lotach United Airlines lecz z biegiem czasu ma być rozszerzana. Podróżni będą mogli odprawić się na lot używając głosowej komendy: "Hej Google, odpraw mnie na mój lot" - poinformował Manuel Bronstein - wiceprezes do spraw produktowych w Google Assistant. Ponadto użytkownicy asystenta głosowego Google Home nie będą musieli nawet znać numeru swojej rezerwacji, zostaną także poinformowani o rozpoczynającej się odprawie na dany rejs.

Kolejną nową możliwością jest rezerwacja hotelu przez asystenta. W tym celu Google współpracuje z hotelami Choice, AccorHotels, InterContinental Hotels Group, Priceline, Mirai i Travelclick.

Oprócz odprawienia na samolot i zarezerwowania hotelu, Google wprowadzi jeszcze wielojęzycznego tłumacza. Dodatkowa funkcja ma być testowana w hotelach: Caesars Palace i Hyatt Regency w San Francisco i Dream Downtown w Nowym Jorku.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
Google United Airlines odprawa rezerwacja samolot




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję