Ogłoszenia
Ogłoszenia
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- SPECJALISTA DS ORGANIZACJI imprez turystycznych
- JUNIOR PRODUCT MANAGER Kraków, hybrydowo, zdalnie
- ORIENT TRAVEL - PRACOWNIK DZIAŁU AGENCYJNEGO
- Kierownik biura agencyjnego, Warszawa Bemowo
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista / tka ds. organizacji imprez...
- Specjalista ds. Turystyki - Pruszcz Gdański/Gdańsk
- BP ITAKA - ŁÓDŹ - Specjalista ds....
- Biuro Misja Travel szuka pilotów
![](/plk/dodaj_ogloszenie_yellow.gif)
Ryanair umożliwia bezkosztową zmianę terminu, Wizz Air usprawnia proces zwrotu
W ciągu ostatniego tygodnia rozprzestrzenianie się wirusa Covid-19 i związane z nim ograniczenia podróży wprowadzane przez rządy poszczególnych krajów, miały znaczący i negatywny wpływ na rozkłady lotów wszystkich linii lotniczych.
Ryanair spodziewa się, że skutkiem tych ograniczeń będzie uziemienie większości floty samolotów w Europie w ciągu najbliższych 7-10 dni. Irlandzki przewoźnik umożliwi zmianę terminu wyjazdu kwietniowych wyjazdów. Po stronie pasażera pozostanie różnica w cenie biletu, natomiast przewoźnik nie będzie pobierał z tego tytułu dodatkowych opłat. Bezpłatna zmiana daty lotu będzie miała zastosowanie tylko do pierwotnej trasy. Zmiana daty na inną datę kwietniową nie będzie możliwa.
Z kolei Wizz Air ogłosił, że w wyniku znacznej liczby odwołanych lotów spowodowanych ograniczeniami podróży mającymi na celu powstrzymanie rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19, został zautomatyzowany proces zwrotu 120% pierwotnej ceny rezerwacji w środkach WIZZ na konta WIZZ dla klientów indywidualnych.
Wraz z wprowadzeniem automatycznego procesu zwrotów, najpóźniej do 14 kwietnia 2020 roku, zostanie tymczasowo wyłączona rejestracja reklamacji online. Pozwoli to usprawnić obsługę ponad 100 razy więcej otrzymywanych codziennie anulowań. Wizz Air zapewnia, że nawet jeśli potrwa to dłużej niż zwykle, wszelkie roszczenia zostaną rozpatrzone, a klienci otrzymają zwrot kosztów po odwołanym lotach. Z powodu prowadzenia prac nad automatyzacją procesu zwrotu pieniędzy dla biur podróży, przewoźnik prosi biura o kontakt z telecentrum.
Pasażerowie, którzy dokonali rezerwacji za pośrednictwem agencji - włącznie z internetowymi biurami podróży - powinni skontaktować się z firmą, w której wykupili bilety.
W tym nietypowym czasie, aby zminimalizować ruch w naszych przeciążonych telecentrach, uprzejmie prosimy Państwa o kontakt z nami poprzez nasze platformy samoobsługowe, o których informujemy w wiadomościach e-mails - podaje przewoźnik w komunikacie.
Komentarze
Tagi:
Dział prawo i podatki:
Problemy po upadku niemieckiego
Dodatkowe środki na Podróże z klasą rozeszły się w 4
KE publikuje nowe wytyczne dot. praw
Branża noclegowa niegotowa na Lex
Rzeczniczka MŚP apeluje o podniesienie kwoty limitu zwolnienia z
Dział dla turystów:
Miękkie lądowanie byłego prezesa Kraków
KLM przetestuje loty z napędem
Bydgoski hotel wchodzi pod skrzydła Qubus
Starsze aktualności:
POT ponownie chce nagrodzić najlepsze
Grupa eSky liderem w Grecji i na
Coraz więcej rezerwacji dokonywanych za pośrednictwem
Wracają kontrole na granicy ze
Enter Air - wzrost przychodów i
Trybunał Sprawiedliwości rozpatrzył skargę
JW Construction patrzy z optymizmem na rynek
Polski Holding Hotelowy kupi Interferie
Większe mandaty za kąpiel w włoskich fontannach
Ewakuowano dwie miejscowości na greckiej wyspie
Sukces internetowej rezerwacji w kolejnym parku narodowym
Jakie trendy widać w majówkowych rezerwacjach?
Wielka Brytania zniesie zakaz lotów do Szarm el-Szejk?
COVID-19: Polska przywraca ograniczenia w niektórych powiatach
Bon turystyczny do odstrzału, czy redukcji?
Minister Gut-Mostowy podpisał Dekalog dobrych praktyk OSAT-u
Opolszczyzna zaprezentuje swoje kulinarne skarby
Sphinx wprowadza aplikację mobilną
Ustawa wydłużająca termin voucherów i przesuwająca termin spłat TFZ z podpisem prezydenta
IATA: ożywienie podróży lotniczych przyspiesza
Rainbow miał lepszy styczeń niż w 2019 roku