Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Ryanair umożliwia bezkosztową zmianę terminu, Wizz Air usprawnia proces zwrotu
W ciągu ostatniego tygodnia rozprzestrzenianie się wirusa Covid-19 i związane z nim ograniczenia podróży wprowadzane przez rządy poszczególnych krajów, miały znaczący i negatywny wpływ na rozkłady lotów wszystkich linii lotniczych.
Ryanair spodziewa się, że skutkiem tych ograniczeń będzie uziemienie większości floty samolotów w Europie w ciągu najbliższych 7-10 dni. Irlandzki przewoźnik umożliwi zmianę terminu wyjazdu kwietniowych wyjazdów. Po stronie pasażera pozostanie różnica w cenie biletu, natomiast przewoźnik nie będzie pobierał z tego tytułu dodatkowych opłat. Bezpłatna zmiana daty lotu będzie miała zastosowanie tylko do pierwotnej trasy. Zmiana daty na inną datę kwietniową nie będzie możliwa.
Z kolei Wizz Air ogłosił, że w wyniku znacznej liczby odwołanych lotów spowodowanych ograniczeniami podróży mającymi na celu powstrzymanie rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19, został zautomatyzowany proces zwrotu 120% pierwotnej ceny rezerwacji w środkach WIZZ na konta WIZZ dla klientów indywidualnych.
Wraz z wprowadzeniem automatycznego procesu zwrotów, najpóźniej do 14 kwietnia 2020 roku, zostanie tymczasowo wyłączona rejestracja reklamacji online. Pozwoli to usprawnić obsługę ponad 100 razy więcej otrzymywanych codziennie anulowań. Wizz Air zapewnia, że nawet jeśli potrwa to dłużej niż zwykle, wszelkie roszczenia zostaną rozpatrzone, a klienci otrzymają zwrot kosztów po odwołanym lotach. Z powodu prowadzenia prac nad automatyzacją procesu zwrotu pieniędzy dla biur podróży, przewoźnik prosi biura o kontakt z telecentrum.
Pasażerowie, którzy dokonali rezerwacji za pośrednictwem agencji - włącznie z internetowymi biurami podróży - powinni skontaktować się z firmą, w której wykupili bilety.
W tym nietypowym czasie, aby zminimalizować ruch w naszych przeciążonych telecentrach, uprzejmie prosimy Państwa o kontakt z nami poprzez nasze platformy samoobsługowe, o których informujemy w wiadomościach e-mails - podaje przewoźnik w komunikacie.
Komentarze
Tagi:
Dział prawo i podatki:
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Przedłużony ruch bezwizowy do
Turysta może otrzymać zwrot całości ceny, nawet jeśli skorzystał z części
Dział dla turystów:
LOT zapowiada nowe połączenia z
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Sąd UE rozpatrzył skargę
7 milionów pasażerów w Pyrzowicach
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
Polski Holding Hotelowy kupi Interferie
Większe mandaty za kąpiel w włoskich fontannach
Ewakuowano dwie miejscowości na greckiej wyspie
Greckie problemy z certyfikatami
Litwa wprowadza kwarantannę dla przyjeżdżających z Polski
Malta przywróci ruch turystyczny
Bon turystyczny do odstrzału, czy redukcji?
Minister Gut-Mostowy podpisał Dekalog dobrych praktyk OSAT-u
Opolszczyzna zaprezentuje swoje kulinarne skarby
Sukces internetowej rezerwacji w kolejnym parku narodowym
Jakie trendy widać w majówkowych rezerwacjach?
Wielka Brytania zniesie zakaz lotów do Szarm el-Szejk?
Sfinks podejmuje decyzję w sprawie wykupu sieci gastronomicznej
