Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
Trzy firmy hotelowe pod jednym szyldem
W wyniku przejęcia przez Best Western Hotels & Resorts w lutym ubiegłego roku marki WorldHotels , nastąpiła integracja trzech firm hotelowych: WorldHotels Collection, Best Western Hotels & Resorts i SureStay Hotel Group pod wspólną nazwą BWH Hotel GroupSM.
Na przestrzeni ostatnich kilku lat sieć Best Western Hotels & Resorts prężnie się rozwijała, a powstanie BWH Hotel GroupSM jest przykładem ewolucji marki. Dzięki WorldHotels portfolio BWH Hotel GroupSM będzie obejmowało wszystkie segmenty rynku, w tym upper upscale i luxury.
Identyfikacja BWH Hotel GroupSM będzie wykorzystywana przede wszystkim w przestrzeni biznesowej B2B w obszarach: rozwój oraz globalna sprzedaż, aby zaprezentować skalę sieci i zróżnicowaną ofertę.
W skład BWH Hotel GroupSM wchodzi 17 marek:
- WorldHotels Collection: WorldHotels Luxury, WorldHotels Elite i WorldHotels Distinctive;
- Best Western Hotels & Resorts: Best Western, Best Western Plus, Best Western Premier , Executive Residency by Best Western, Vib, Gle, Aiden, Sadie, BW Premier Collection i BW Signature Collection ;
- SureStay Hotel Group : SureHotel , SureHotel Plus , SureHotel Collection i SureHotel StudioSM.
BWH Hotel Group została zbudowana na fundamentach Best Western Hotels & Resorts (BWHR), kultowej marki hotelowej, która może pochwalić się ponad 70-letnią tradycją i doświadczeniem. SureStay Hotel Group odnosi ogromne sukcesy na całym świecie w segmencie ekonomicznym pod kierownictwem Best Western Hotels & Resorts, a przejęcie WorldHotels Collection połączyło te trzy wyjątkowe marki i stworzyło wachlarz opcji hotelowych w każdym segmencie rynku - od ekonomicznego po luksusowy - powiedziała Saija Kekkonen, Dyrektor Zarządzająca BWH Hotel Group na Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
IGHP: listopad z lepszymi wynikami niż rok
Polska turystyka rośnie i będzie
Starsze aktualności:
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
FlixMobility przejmuje amerykańskiego przewoźnika
Włochy straciły pierwsze miejsce
Połowa Polaków nocuje w hotelach?
Ryanair rezygnuje z obowiązkowych masek na pokładach samolotów
PLL LOT uruchomią nowe połączenia
IATA: ożywienie w ruchu lotniczym całkowicie zahamowało
UNWTO radzi jak zarządzać liczbą turystów w miastach
Grupa Air France - KLM dodaje SAF do paliwa na wszystkich lotach
Dopłaty do wycieczek szkolnych dla wybranych
Sun&Fun Holidays odświeża swoje logo
Komisja Europejska chce przedłużenia zamknięcia granic
Thomas Cook otwiera hotel w Egipcie
Polski Holding Hotelowy wprowadza nowy program motywacyjny dla pracowników
najpiękniejsze miejsca na świecie - warto tam być!
