Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
Grecos ruszył z nową kampanią reklamową
13 listopada 2017 roku ruszyła ogólnopolska kampania telewizyjna Grecosa, promująca ofertę wczesnej rezerwacji - F!RST DEAL! 2018.
W tegorocznej odsłonie kampanii pojawia się nowa platforma komunikacji marki: "Otwórz się na Wielkie Greckie Wakacje", w ramach której poznajemy różne oblicza Grecji. Przez te różnorodne światy Grecji prowadzi przewodnik - Grecos, który otwierając stare greckie drzwi, daje nam szansę poznać nieznaną Grecję.
Celem tegorocznej kampanii jest edukowanie i zachęcanie Polaków do wczesnego planowania letnich wakacji oraz wzmocnienie wizerunku Grecosa jako specjalisty od Wielkich Greckich Wakacji. - mówi Bogna Jaśkowiak, Marketing Manager w Grecos Holiday. To kolejny krok w konsekwentnie budowanej komunikacji marki touroperatora - specjalisty, odróżniającej Grecosa od touroperatorów multidestynacyjnych - dodaje.
Agencja Skyboat stworzyła kreację i zrealizowała ją we współpracy z domem produkcyjnym Selfish3. Spoty wyreżyserował Piotr Kumik. Kampania obejmuje stacje telewizyjne: TVP, TVN, Polsat, stacje tematyczne oraz popularne serwisy VOD, a w kolejnych etapach również radio, kina, DOOH, OOH i Social Media.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ceny wakacyjnych wyjazdów w
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Dział dla turystów:
IGHP: listopad z lepszymi wynikami niż rok
LOT zapowiada nowe połączenia z
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Starsze aktualności:
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
Arabskie linie lotnicze i formuła 1 przedłużają umowę
Na co skarżą się turyści w związku z epidemią?
ULC publikuje wytyczne dla podróży samolotem
FlixMobility wchodzi na kolejne rynki
Trwają przygotowania do Tour Salonu
Dobre perspektywy branży hotelarskiej nad Wisłą
Dlaczego Polacy wyjeżdżają za granice
Z Krakowa do Oslo... autobusem
Jakie trendy mają obowiązywać w gastronomii w tym roku?
Nadchodzą zmiany w branży zorganizowanej turystyki wyjazdowej
Chorwację odwiedza coraz więcej turystów
PKP Intercity blokuje sprzedaż biletów w przypadku braku miejsc siedzących?
Jak tanio wypożyczyć samochód?
Listopadowe długie weekendy szansą
Warszawa w czołówce najtańszych miast Europy
Air France skonsultuje się z pracownikami
Too Good To Go będzie walczyć z marnowaniem jedzenia w Polsce
Polacy będą kupować w biurach podróży...
Wybrano najpopularniejsze zamki w Polsce
Korzystny dla Ryanair wyrok sądowy
"Egipt w przekroju" z Alfa Star w sierpniu - czy warto?
