Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Nomade - Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
- Animator w klubie dla dzieci - Cypr Północny
- REZYDENT NA MAJORCE
- REZYDENT NA COSTA DEL SOL
- Specjalista ds. organizacji i rozliczeń imprez...
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
Grecos ruszył z nową kampanią reklamową
13 listopada 2017 roku ruszyła ogólnopolska kampania telewizyjna Grecosa, promująca ofertę wczesnej rezerwacji - F!RST DEAL! 2018.
W tegorocznej odsłonie kampanii pojawia się nowa platforma komunikacji marki: "Otwórz się na Wielkie Greckie Wakacje", w ramach której poznajemy różne oblicza Grecji. Przez te różnorodne światy Grecji prowadzi przewodnik - Grecos, który otwierając stare greckie drzwi, daje nam szansę poznać nieznaną Grecję.
Celem tegorocznej kampanii jest edukowanie i zachęcanie Polaków do wczesnego planowania letnich wakacji oraz wzmocnienie wizerunku Grecosa jako specjalisty od Wielkich Greckich Wakacji. - mówi Bogna Jaśkowiak, Marketing Manager w Grecos Holiday. To kolejny krok w konsekwentnie budowanej komunikacji marki touroperatora - specjalisty, odróżniającej Grecosa od touroperatorów multidestynacyjnych - dodaje.
Agencja Skyboat stworzyła kreację i zrealizowała ją we współpracy z domem produkcyjnym Selfish3. Spoty wyreżyserował Piotr Kumik. Kampania obejmuje stacje telewizyjne: TVP, TVN, Polsat, stacje tematyczne oraz popularne serwisy VOD, a w kolejnych etapach również radio, kina, DOOH, OOH i Social Media.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Choroby przenoszone przez komary coraz
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Dział dla turystów:
Gdzie Polacy polecą sami na Święta i Nowy
FlixBus: Polacy chcą podróżować na
Jak sprzedają się przyszłoroczne oferty w
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Starsze aktualności:
Raport o podróżach Polaków w
Narodowy Program Wsparcia dla Przemysłu Spotkań
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Coolcation nie tylko w
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
Arabskie linie lotnicze i formuła 1 przedłużają umowę
Na co skarżą się turyści w związku z epidemią?
ULC publikuje wytyczne dla podróży samolotem
FlixMobility wchodzi na kolejne rynki
Trwają przygotowania do Tour Salonu
Dobre perspektywy branży hotelarskiej nad Wisłą
Dlaczego Polacy wyjeżdżają za granice
Z Krakowa do Oslo... autobusem
Jakie trendy mają obowiązywać w gastronomii w tym roku?
Nadchodzą zmiany w branży zorganizowanej turystyki wyjazdowej
Chorwację odwiedza coraz więcej turystów
PKP Intercity blokuje sprzedaż biletów w przypadku braku miejsc siedzących?
Jak tanio wypożyczyć samochód?
Listopadowe długie weekendy szansą
Warszawa w czołówce najtańszych miast Europy
Air France skonsultuje się z pracownikami
Too Good To Go będzie walczyć z marnowaniem jedzenia w Polsce
Polacy będą kupować w biurach podróży...
Wybrano najpopularniejsze zamki w Polsce
Korzystny dla Ryanair wyrok sądowy
